דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שמות לתינוקות, שמות לתאומים, שם לתינוק על שם סבים והקשר לנומרולוגיה. 

מאת    [ 16/03/2013 ]

מילים במאמר: 297   [ נצפה 5094 פעמים ]

כשתינוק בא לעולם ורוצים לבחור עבורו שם הדברים החשובים עלינו לשים לב לפני שנחליט סופית על שם לתינוק.

רצוי שיהיה שם בן 3 אותיות, שיכילו לפחות אות 1 מאותיות א,ה,ו,י, לשמירה והגנה. ובנוסף באותיות אלה חבוי המון כוח ואנרגיה שיכול להשפיע על בעל השם.

אין טעם לבחור שם לתינוק לפני לידתו, מפני שצריך לבדוק אם יש חיבור והרמוניה עם תאריך הלידה. במידה ולא תהיה הרמוניה בין שם התינוק ותאריך הלידה יווצר קושי בחייו של האדם ובאמצע החיים האדם ירגיש תקיעות ויצטרך להוסיף לשמו אותיות או שם נוסף כדי להקל על הקושי.  רצוי לבדוק עם איש מקצוע כנומרולוג בשיטת המקובלים את שם התינוק עם תאריך הלידה. דוגמאות לגבי שמות לתאומים, או שמות לתינוקות על שם סבים.

ישנם מקרים שנולדים 2 תינוקות (נכדים בני דודים) וההורים מעוניינים להנציח את שמו של סב התינוק מפאת כבודו של המבוגר.  ישנו מצב שלאחד הנכדים  שייקרא על שם הסב יש הרמוניה בין שמו לתאריך הלידה. אותו ילד יהיה בעל שמחת חיים, חייכן, פיקח, חכם חברותי ומוכשר. והנכד השני שנקרא על שם הסב הוא ילד עצוב, מסתגר, מתבודד, ביישן, שקט, מופנם, ושונה לגמרי מהנכד השני שקיבל את שם הסבא. כמו כן דוגמא נוספת תאומים שנולדו וכל אחד קיבל שם. מקבל אותו חינוך גדל באותו בית ואצל אותם הורים ואתה משפחה והאופי שלהם שונה מאוד. לתינוק אחד יש הרמוניה בין שמו לתאריך הלידה ולילד השני אין הרמוניה בין שמו לתאריך הלידה.

התינוק השני הוא ילד בכיין, מתוסכל, לא שקט ועצבני. ההורים שואלים את עצמם איך יתכן ומדוע הילד השני הוא שונה לגמרי. ההורים לא מבינים מה אנו צריכים לעשות כדי שיהיה ילד יותר שקט, שמח, ולא מתוסכל?

הערה חשובה לגבי שמות: רצוי לא לתת שם חיבה לאדם, כי זה משפיע על האדם ומשנה את תדר האנרגיות, ואם שם החיבה לא מתאים לתאריך הלידה (אין הרמוניה) הקושי משפיע על האדם.

אילנה   מגן-ייעוץ נומרולוגי. נומרולוגיה בשיטת הרבנים המקובלים. אני עובדת בשיטה ייחודית ומיוחדת שפיתחתי. אני נעזרת בתאריך הלידה העברי והלועזי שם האדם ושם המשפחה. בנוסף יש ביכולתי לעשות מס' מפות של האדם בהם אני מקבלת תשובות לכל השאלות עבור הלקוח. תחומי הייעוץ שביכולתי לתת תשובות לשאלות: מציאת זיווג, שינוי מקצועי, בחירת מקצוע לעתיד, חתימה על חוזים, מעברי דירה/מדינה, ייעוץ לאומנים ושחקנים, שותפויות בעסקים ועוד.ייעוץ בבחירת שם לתינוק לשפע ברכה הרמוניה והצלחה.ייחודי - מתלבטת בבחירת תאריך לניתוח קיסרי??ישנם אנשים שיש להם קושי לממש את הפוטנציאל שלהם.   לאחר הייעוץ איתי האדם מקבל פתרונות לדילמות בחייו. לקביעת תור לייעוץ 052-7791799. המאמרים המוצגים כאן אינם מהווים ייעוץ אישי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב