דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאסטר שף מאחורייך - סדנאות בישול 

מאת    [ 12/03/2013 ]

מילים במאמר: 433   [ נצפה 2983 פעמים ]

בישול הוא אחד התחביבים הנפוצים בעולם כיום. הבישול, מתפקיד מוגדר של אשת הבית או אנשי מקצוע העוסקים בכך – הפך בשנים האחרונות לתחביב נפוץ יותר ויותר, והעוסקים בו הם רבים מספור, מכל קשת האוכלוסייה, וללא הבדל גזע, מין ומשלוח יד. רבים סבורים כי הסיבה לכך היא התרבותם והפיכתם של שפים לידוענים שלהם אינספור תוכניות טלוויזיה, והם מתפקדים למעשה כפי שתפקדו בעבר שחקני קולנוע מפורסמים ואהודים, או שחקנים בענפי ספורט שונים, שעם היותם שחקנים מוכרים ואהודים הפכו גם לדוגמנים, זמרים ומנחי תכניות טלוויזיה.

אותם שפים מפורסמים שאת תכניותיהם אנו רואים כמעט מידי יום ומידי שעה בערוצי הטלוויזיה השונים, גורמים לאלה מאיתנו המתעניינים בבישול וברזי האוכל, לרצות וללמוד את סודותיהם ליצירת מטעמים ומאכלים מעניינים. כך נוצר תחביב הבישול החדש לנפוץ, וכמעט בכל בית יש לפחות בן בית אחד שהתעניינותו בבישול מביאה את כל בני הבית להתנסות במטעמים כאלה ואחרים.

מתוך הטרנד החדש הזה, צומחות כעת סדנאות הבישול השונות ברחבי הארץ כפטריות אחרי הגשם. בין כל הסדנאות המוכרות כבר למרביתנו, ניתן למצוא גם סדנאות בישול בשר – שהן מעין טרנד חדש שהוא חלק מטרנד הבישול הותיק.

סדנאות בישול בשר מלמדות את כל שיש לדעת על המאכל האהוב. מה תפקידיהם של חלקי הגוף השונים בבקר, ומה ניתן לעשות איתם? מדוע מיישנים בשר, ואיך עושים זאת? איזה חלק וסוג נתח יתאים לאיזה תבשיל? אלה הן שאלות שרבים מאיתנו – בעיקר אלה שהם פחות מנוסים בבישול בשר – מתחבטים בהן. ידיעת ההתעסקות ובישול הבשר תלויה אך ורק בנסיון, וזה אינו תמיד בנמצא אצלנו, ובוודאי דורש לא מעט זמן. לשם כך ישנן סדנאות בישול בשר שבהן יכול כל אחד לקצר את תהליך הלמידה, ולדלג על הצורך בניסוי וטעייה על מנת לדעת כיצד לשלב בשר במאכלים ותבשילים שונים.

סדנאות אפייה לימי הולדת – עוד טרנד שתופס תאוצה

את הרעיון הזה הגו אלה שנגמרו להם הרעיונות להפעלות יום הולדת שונות. הילדים של היום (וגם המבוגרים שבינינו, יש לציין) כבר מכירים הכל, חוו הכל וקשה מאוד להפתיע אותם. הם מכירים את כל סוגי ההפעלות, את כל התכניות האמנותיות שהוגים הורי ילדי יום ההולדת, ואת כל המופעים האפשריים המיועדים לאירועים אלה.

לשם כך, הומצאו סדנאות אפייה לימי הולדת, שמאפשרים פעילות מהנה באמת עבור אורחי יום ההולדת. הסדנאות האלה אינן מיועדות רק לימי הולדת של ילדים, וישנם מפעילים רבים שלהן שמייעדים אותן גם למבוגרים. בין אם ביום הולדת, ובין אם בכל אירוע אחר – סדנאות אפייה לימי הולדת הן הדרך שלנו לפנק את האורחים שלנו בלמידת רזי האפייה (שהם לרוב מסובכים) ולתת להם לצאת עם ידע חדש. הילדים, לעומת זאת יהנו מהפעלה שכמותה לא חוו זמן רב.

מה שנשאר לומר זה רק תהיינו ושיהיה בתאבון!!

מחפשים סדנאות בישול וסדנאות נוספות לכל המשפחה ?


הכנסו עכשיו לאתר חוג ותתחילו למצוא


אתר חוג - חוגים|סדנאות|פנאי לכל המשפחה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב