דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הומאופתיה לגיל הזהב - פעם הם טיפלו בך, היום הם ישמחו שתטפלו בהם. 

מאת    [ 12/03/2013 ]

מילים במאמר: 994   [ נצפה 3380 פעמים ]

בס"ד

                                                                     פעם הם טיפלו בך,

היום הם ישמחו שתטפל בהם

מי אמר שאי אפשר להזדקן בכבוד ?

מאיר (שם בדוי), בן 74, הגיע עם בתו לטיפול בהומאופתיה קלאסית בגלל בלבול ודיכאון שהופיעו אצלו בשנה האחרונה, כחצי שנה אחרי שאשתו נפטרה. הפעילות שלו הפכה איטית יותר, הוא נהיה שכחן ומפוזר יותר.

באופן כללי הוא אדם שסובל מעצירות כבר שנים ובשנים האחרונות ישנה האטה בזרימת השתן ונראה שהוא צריך להמתין מספר שניות עד שהשתן מתחיל לזרום.

 מאיר קיבל הכנה הומאופתית (רמדי) יומיומית. חודשיים לאחר מכן מאיר מדווח שהשמחה מתחילה לחזור לחייו, כפי שהיה בעבר כשאשתו הייתה בחיים, ואף בתו מדווחת על שיפור ברמת הבלבול. חצי שנה נוספת לאחר מכן, ככל שהמשכנו עם הטיפול, מאיר מדווח על שיפור נוסף הן ברמה הנפשית והן ברמה הפיזית. השתן זורם בצורה תקינה ואף ישנו שיפור ברמת העצירות.

 ההורים שלנו מזדקנים והשינויים הפיזיולוגיים מביאים איתם גם שינויים ביכולת התפקוד, שהולכת ופוחתת בהדרגה עם הגיל. שינויים אלה מלווים לא פעם במחלות ובעיות רפואיות קטנות כגדולות.

 נקודה חשובה נוספת היא כמות הכדורים שמבוגרים וזקנים צורכים מדי יום. אצל חלקם הבית כבר ממש נראה כמו בית מרקחת. הם נוטלים עוד כדור ועוד כדור ולעתים אפילו לא יודעים עבור מה, פשוט כי הרופא נתן.... שלא לדבר על עלויות שלפעמים מגיעות למאות שקלים בחודש.

 גיל הזקנה מביא איתו לא פעם התמודדות עם בעיות שונות ומגוונות, הן במישור הפיזי, הן במישור הקוגנטיבי והן במישור הרגשי נפשי.

 במישור הפיזי ישנו לא פעם קושי בשליטה על הסוגרים, אוסטיאופורוזיס, כאבי מפרקים, פרקינסון, נפילות חוזרות, חבלות כתוצאה מהתעללות ועוד.

 השיקום אצל אדם מבוגר שנפל או נחבל יכול להיות ארוך במקרה הטוב, ובמקרה הפחות טוב יכולים להיגרם נזקים חמורים לאברים פנימיים ואף תמותה. הרבה מהזקנים נופלים למשכב אחרי נפילה או חבלה, והעול נופל על שאר בני הבית; הפסד ימי עבודה, תרופות וקושי להתמודד עם המצב הנם חלק בלתי נפרד מהטיפול בהורה המבוגר.

 ומה קורה במצבים של התקררות חזקה בגיל המבוגר, הצטברות ליחה בריאות, או חלילה בדלקת ריאות או בזיהום - מצבים אקוטיים אלו יקבלו משמעות חזקה הרבה יותר דווקא בגילאי הזקנה. המערכות בגוף חלשות יותר, וכל זיהום שכזה מהווה אתגר הרבה יותר גדול לאורגניזם, ואנו עלולים למצוא את החולה לא פעם עם כשל מערכתי. לא פעם דווקא השימוש בתרופות הוא זה שעלול להביא לאותו כשל ולדרדר את החולה אפילו יותר ממה שחלה לפני כן. 

ניתן לטפל גם במצבים אקוטיים שדורשים תשובה כאן ועכשיו, גם אם אנו בדרך לרופא או לבית החולים. מצבים שונים של עזרה ראשונה וביניהם חבלות ונפילות של זקנים, בעיות לבביות, לחץ דם גבוה עקב התרגשות ועוד, יטופלו נהדר אם רק נתאים את הרמדי הנכונה לאותו זקן. אז, גופו יוכל לשוב לריפוי באופן תקין ובזמן הקצר ביותר. 

במישור הקוגנטיבי אנו עדים לבעיות בהתמצאות, ירידה בזיכרון, בלבול, אלצהיימר ועוד.

 במישור הרגשי נפשי ניתן לראות פחדים וחרדות שמאפיינים את הגיל השלישי, הפרעות שינה, ובעיקר דכדוך וצער לאחר אובדן בן הזוג, שמביא לא פעם את החולה להתדרדרות וכשל מערכתי, לעתים תוך חודשים ולעתים תוך שנים ספורות בלבד. 

האם נגזר עליהם לחיות על כמויות של כדורים - האם יש דרך נוספת לטפל בגיל המבוגר בצורה עדינה יותר? נכונה יותר? טבעית יותר? כזו שתשיב את המטופל לבריאות איתנה ונכונה מבלי שימוש בחומרים כימיים שמחלישים את המערכת החיסונית, שגם כך נחלשת כתוצאה מהגיל ?

האם יש הצדקה לכל אותם כדורים - והאם הם באמת מטפלים בהורה שלנו או בסבא או בסבתא בצורה נכונה - מה גם שפעמים רבות ישנה אינטראקציה בין התרופות השונות. חלקן אף ידועות כפוגעות בכליות או בכבד והשימוש בגיל זה עלול לעורר בעיות נוספות או להחמיר קיימות. 

אין ספק שכולנו מתבגרים, ואף שיטת ריפוי לא תוכל להשיב אותנו עשרים שנה אחורה, אך בהחלט ניתן לטפל ולסייע במצבים שהזכרתי לעיל וכמובן למנוע התדרדרות במחלות שכבר החלו, וגם זה כשלעצמו ייחשב הישג. 

דרך ההומאופתיה הקלאסית ניתן להתייחס לאותם תלונות או פתולוגיות.

ההומאופתיה היא שיטת טיפול טבעית, עדינה מצד אחד אך יעילה ואפקטיבית מאוד מצד שני.

 ההכנות ההומאופתיות (רמדיס) מופקות מחומרים טבעיים ופועלות להמריץ את כוחות הריפוי הטבעיים של הגוף. החומרים עצמם מדוללים כך שבפועל לא נותרת ולו מולקולה אחת מהחומר הפעיל, וכל מה שנשאר זו רמה אנרגטית בעלת השפעה מרפאה. 

ההומאופתיה מבינה כי האדם הוא זה שצריך לקבל טיפול ולא רק המחלה שלו בלבד. ההומאופתיה מתייחסת לאדם החולה, ולא מתרכזת רק באבריו החולים. ההסתכלות הנה אינדיבידואלית. בתשאול מסודר ומקיף, ישמע ההומאופת על התלונה המרכזית איתה מגיע החולה ואיך זו מתבטאת אצלו. בנוסף יילקחו בחשבון תלונות נוספות ברובד הפיזי, הרגשי והנפשי, כמו גם הטמפרמנט שלו ומתי החלו אותם תלונות.

 על פי כל התשאול תותאם רמדי אחת בלבד לחולה, זו ש"תיגע" בשורש הבעיה, במקור של אותם תופעות פיזיות, רגשיות או נפשיות; ההתייחסות תהיה גם לסיבה וגם לתוצאה. כשנטפל באותו אדם מהשורש, הוא יוכל להבריא וכך גם מחלתו תוסר או לפחות לא תתדרדר ותחמיר.

 הרמדי תפעיל את כוחות הריפוי הפנימיים ותשיב בעזרת השם את הגוף לריפוי בזמן הקצר ביותר, וזאת ללא חומרים כימיים וללא תופעות לוואי מיותרות. נהפוך הוא, אותה רמדי תגרום לגירוי של כוחות הריפוי הפנימיים ותאפשר לגוף לתת את התשובה מבפנים לאותה התקררות, נפילה או מחלה, כך שהחולה יוכל להתחזק ולתפקד הלאה לאורך זמן.

 הטיפול בהומאופתיה קלאסית יכול לחסוך לחולה ולכם זמן וסבל רב. טיפול הומאופתי ישיב את החולה לבריאות תוך זמן קצר יותר, ויאפשר לבני הבית חזרה לשגרה מהר יותר, ובעיקר יחסוך מהחולה שימוש בתרופות וכדורים. ירידה בכמות התרופות תאפשר שימוש מופחת בחומרים כימיים אשר להם תופעות לוואי והשפעות מזיקות, במיוחד בגיל המבוגר, כשהמערכות עייפות וחלשות בלאו הכי, וכל תרופה נוספת שאנו מכניסים לגוף רק מחלישה אותו עוד יותר.

ככל שהחולה יקדים ויגיע לטיפול בשלב מוקדם יותר של המחלה, כך הסיכויים להבראה גדולים יותר ומשך הטיפול יהיה קצר יותר. במחלות כרוניות מתקדמות יותר, ואפילו במקרים של סרטן לא עלינו, הטיפול יהיה ממושך יותר ויצריך סבלנות, אך גם פה רואים לא פעם תוצאות ברוך השם, לעתים אפילו עד להיעלמות הגידול.

בברכת בריאות, ושנזכה כולנו לאריכות ימים בבריאות

 

טלי לוי, הומיאופתיה קלאסית - לטפל באדם שבך,
ומחברת הספר "להקדים רפואה למכה - טיפול הומאופתי במצבי עזרה ראשונה"


יצחק מודעי 5, גבעת שמואל 03-5329084, 050-6793091 http://www.real-cure.com liome@bezeqint.net




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב