דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ג'קוזי: כמה כללי בטיחות שכדאי להכיר 

מאת    [ 08/03/2013 ]

מילים במאמר: 484   [ נצפה 3853 פעמים ]

השימוש בבריכות ספא לא דורש הכנות מסובכות אבל הוא כן דורש היכרות עם כמה כללי בטיחות יסודיים. ההקפדה על כללי הבטיחות הזו חשובה לכל מי שרוצה לשמור על הבטיחות שלו ושל שאר הטובלים בבריכה.

לאסוף שער ארוך

מערכות ספא כוללות מרכיבים שונים שבהם השיער יכול להסתבך. לפני שנכנסים אל הג'קוזי מומלץ לאסוף שיער ארוך בזנב סוס או אפילו בכובע רחצה כדי שלא ייכנס לתוך המשאבה או לפילטרים או לניקוז. יהיה מי שיוסיף שכך גם שומרים יותר על ניקיון המים.

להשגיח על טמפרטורת המים

התאמת הטמפרטורה תלויה בטובלים בבריכה – יש אנשים שיכולים להתמודד עם חום גבוה של מים שעלול לפגוע באנשים אחרים, רגישים יותר. הרגישות יכולה להיות כעניין של גיל: ילדים רגישים יותר לחום גבוה וגם קשישים עלולים להיפגע מחום לא מתאים. כמו כן יש גם אנשים עם רגישויות שונות שצריכים להיזהר ממים חמים יתר על המידה. בכלל, בררו עם האורחים שלכם אם הטמפרטורה מתאימה להם – כדי שהם יהינו מהטבילה בבריכה שלכם וודאו שהטמפרטורה באמת מתאימה להם, גם אם היא לא מסוכנת להם.

להימנע משתיית אלכוהול ושימוש בסמים בתוך הבריכה

מובן שמותר לשתות כוס שמפניה אחת או שתים אם אתם לא בעלי רגישות לאלכוהול. אבל הגזמה יכולה להיות מסוכנת לכם ולאורחים שלכם. גובה המים בבריכות ספא הוא נמוך אבל אין זה אומר שאין אפשרות לטבוע אם עושים את כל הטעויות האפשרויות. אלכוהול פוגע בשיקול הדעת שלנו ואם נשתה יותר מדי בבריכה אנחנו עלולים לסכן את עצמנו.

אם אתם עייפים, אל תיכנסו לבד לבריכה

אתם לא רוצים להירדם ללא השגחה כשאתם בתוך הג'קוזי – אם אתם מרגישים תשושים במיוחד, טבילה במים יכולה להיות מרגיעה אבל היא גם עלולה להיות מרדימה. וודאו שיש עימכם מישהו שיגיח עליכם וימנע מכם צרות לא רצויות.

תחזוקה קבועה של המערכת יכולה למנוע צרות וסכנות

הזמינו איש מקצוע באופן קבוע שיוודא שככל המערכות תקינות ואין סכנה של התחשמלות, הסתבכות ושאר מפגעים שעלולים להימצא בתוך מערכת לא תקינה. אל תזלזלו בתחזוקה כיוון שהיא מבטיחה את תקינות המערכות ואת רמת הבטיחות שלה. כמו כן, ובלי קשר לבטיחות הטובלים, תחזוקה שוטפת חשובה לבטיחות של הארנק שלכם: טיפול שגרתי קטן יכול למנוע תקלות גדולות ויקרות שיסכנו את חשבון הבנק שלך.

הקפידו על ניקיון המים והמערכות

אחת מהסכנות שאורבות למשתמשי הג'קוזי היא סכנת הזיהום במערכת לא נקייה. חשוב להקפיד, לכן, שהמים יהיו תמיד נקיים ושהמערכת – הפילטרים והצינורות – תהיה נקייה ולא מקום מסתור לחיידקים. הדבר נכון שבעתיים אם אתם מזמינים הרבה אורחים ליהנות מהמערכת שלכם.

הרחיקו מכשירי חשמל מהבריכה

מכשירי חשמל שאינם אלחוטיים עלולים ליפול אל המים ולגרום להתחשמלות. אפשר לצפות בטלביזיה מתוך הבריכה אבל וודאו שהיא רחוקה מספיק מהמים, מאובטחת היטב ולא מסכנת אתכם. מכשירי חשמל שפועלים באמצעות סוללות מותרים לשימוש בג'קוזי בתנאי שאתם לא חוששים לשלומם – רובם לא ישרדו את הטבילה במים המבעבעים. אם בטיחות המכשירים שלכם חשובה לכם, השאירו אותם הרחק מהמים ותיהנו פשוט מהטבילה עצמה.

***

מוגש בחסות הוט ספרינג: מערכות ספא וג'קוזי מהחברות המובילות בעולם.


הוט ספרינג: מערכות ספא וג'קוזי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב