דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך משיגים מימון לעסקים? סיוע בנקאי בהשוואה לקרנות סיוע 

מאת    [ 07/03/2013 ]

מילים במאמר: 362   [ נצפה 1399 פעמים ]

אולי לא ידעתם זאת, אך משרד האוצר פועל לעזור עסקים קטנים ובינוניים הזקוקים לסיוע כספי באמצעות קרנות סיוע לעסקים המספקות הלוואות בערבות מדינה (מתייחס לקרן תבור). בעל עסק המעוניין בעזרה במימון הון חוזר או בעזרה במימון להשקעה בעסק יכול לפנות לקרן הסיוע לעסקים קטנים ובינוניים על מנת לקבל הלוואה בערבות מדינה. הלוואות אלה מסובסדות על-ידי המדינה וניתנות בתנאים נוחים ובסכומים החל ממאה אלף ש"ח ועד שמונה מיליון ש"ח - לעסקים בהקמה, בצמיחה ולכל העסקים העומדים בקריטריונים שנקבעו ע”י הקרן.

בנוסף ישנם בעלי עסקים רבים אשר אין באפשרותם לקבל הלוואה רגילה מהבנק. כלומר, ישנו חשש אצל הבנק מסיכויי הצלחתו של אותו עסק ולכן הבנק דורש, מאותו בעל עסק, ערבות גבוהה מדי, שבעל העסק אינו מסוגל לגייס. כאן נכנסת המדינה אשר נותנת אפשרות לבעלי עסקים לבקש סיוע בהלוואה מסובסדת. המדינה משתתפת בערבות ההלוואה, אשר מקטינה את הסיכון שהבנק לוקח, ובכך גורמת לבנק להסכים להעניק לבעל העסק את ההלוואה. בשביל לקבל את ערבות המדינה יש למלא שאלון הכולל בתוכו הצגת מצבו הפיננסי של העסק תוך דגש על מצב העסק בהווה ובעתיד. אישור מתן ההלוואה מותנה באישורה של וועת קרן הסויע הבוחנת את השאלון המוגש על-ידי בעל העסק.

לבעל עסק המעוניין לפנות לקרן הסיוע לעסקים קטנים בינוניים אנו ממליצים ליצור קשר עם חברת ייעוץ עסקי המתמחה בתחום קרנות הסיוע לעסקים. חברת ייעוץ כזו מכירה היטב את נהלי מערכת קרנות הסיוע ואת הפעולות והתהליכים אשר יקצרו את זמן ההמתנה לקבלת ההלוואה ויבטיחו את סכוייה הטובים של בקשתך להתקבל על-ידי קרן הסיוע.

 

חשוב לציין שני יתרונות חשובים בלקיחת הלוואה בערבות מדינה:


    • 

    אורך ההלוואה – פריסת התשלומים הינה לחמש שנים לעומת תקופה קצרה יותר שמציעים הבנקים בהלוואות הסטנדרטיות. במטרה להפחית את גובה ההחזר החודשי של הלקוח.


    • 

    ריבית- הריבית הנדרשת על הלוואה בערבות מדינה נמוכה יותר בהשוואה להלוואה בנקאית רגילה

 

הלוואות לעסקים בערבות מדינה זהו פרויקט מבורך של משרד האוצר לעידוד עסקים קטנים ובינוניים. ניתן לראות שפעולות הסיוע לעסקים ומתן ההלוואות מסובסדות לאותם עסקים הם דרכים להבטיח שכל הגורמים המשתתפים ירוויחו. המדינה תגדיל את הרווחה החברתית ואת הכנסותיה ממיסים. הבנקים ירוויחו בכך שהסיכון שלהם יקטן וכמובן אתם, בעלי העסקים הקטנים, תרוויחו בכך שתקבלו הלוואה בתנאים נוחים יותר.

ערן רגב - כלכלן ראשי מוסמך במימון (MBA) מנועי צמיחה פתרונות מימון ופיתוח עסקי -------------------------------------------------------------------------------------------- טל 04-8414-501  l  פקס 04-8414-502  l  דוא"ל  href="mailto:eran@growth-engine.com" eran@growth-engines.com">target="_blank">eran@growth-engines.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב