דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


10 כללים אסטרטגיים לשיווק לעסקים קטנים: 

מאת    [ 07/03/2013 ]

מילים במאמר: 333   [ נצפה 1561 פעמים ]

10 כללים אסטרטגיים לשיווק לעסקים קטנים:


    • עליך להיות מסוגל לתאר את מה שאתה עושה / מי אתה במשפט אחד ברור. בלשון מקצועית הדבר נקרא מסר מעלית. נסו לבקש חבר או קולגה הערכה כנה של התיאור שלך. האם זה נותן למאזין הבנה בסיסית של מה שאתה עושה? אם לא, לעשות את זה בעדיפות לעבוד על זה. לפני שמישהו יוכל להחליט אם הם אולי יצטרכו את המוצר או השירות שהם חייבים קודם להבין מה שאתה אומר.
    • השתדלו לשמור על קו אחיד בכל אשר תעשו. אל תבלבלו את הלקוחות הפוטנציאליים במספר שפות. גישה ייחודית תהפוך את העסק שלך לבלתי נשכח, חשוב להשתמש בו באופן עקבי במאמצי השיווק שלך, זהו חלק בלתי נפרד מהמותג.
    • לאחר ההחלטה המובהקת על מטרות השיווק, האסטרטגיה, והטקטיקות שלך, צריך לברור אילו אמצעי שיווק מתאימים ואילו אינם אינם מתאימים לך. זה נחמד לחלום על קמפיינים, אך התוצאות השיווקיות יגיעו רק אם אמצעי השיווק ישיגו את מסת המדיה הקריטית להעברת המסרים שלך לקהלים.
    • למידה ותכנון – חקרו את שוק היעד שלכם באופן נקודתי בטרם תחילת השיווק. אתר האינטרנט, הרשתות החברתיות, חומרי הדפוס וכל יתר אמצעי הפרסום יהיו זולים משמעותית אם תכירו היטב את קהלי היעד והרגלי הרכישה שלהם. או שיווק "תגובתי" ובלתי מתוכנן יעמיס עלויות בטווח הרחוק.
    • להחזיר לקהילה בתרומה- גם מוכר לך במס, גם יסייע לך להתמקם בשוק היעד שלך ובעיקר יעשה לך טוב על הלב. כחלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק שלך פתחו אג'נדה חברתית.
    • נטוורקינג – רשת קשרים אפקטיבית. לא כולנו אנשי נטוורקינג מלידה, בעלי עסקים קטנים ובינוניים מוכרחים ללמוד איך להפוך לכאלו ובכך להפוך עצמם נגישים ללקוחות פוטנציאליים "יד שנייה ושלישית".
    • זכרו כי פרסום חד פעמי הוא בזבוז כסף! לקוח פוטנציאלי צריך להיות חשוף לאותה מודעה ובאותו אופן, מספר רב של פעמים לפני שהוא מוכן להחלטת הקנייה. בחרו אמצעי פרסום, בו אתם יכולים להרשות לעצמכם נוכחות מתמשכת ועקבית.
    • תכנון שנתי של השתתפות בתערוכות וכנסים מקצועיים לקהלי היעד שלך.
    • לבסס את עצמכם כמומחה בתחום הפעילות שלכם. הרצאות, מאמרים, בלוגים ותפקידי מנהיגות מתנדבת יוכלו לסייע לתייג אותך כמומחה בתחום שלך.
    • תקשורת קצרה וממוקדת תהיה תמיד אפקטיבית ממסרים ארוכים ומסורבלים.

המאמר נכתב ופורסם על ידי עדי שגיא מחברת שגיא-ניצן. מוזמנים לקרוא עוד בפייסבוק http://www.facebook.com/sagi.nitzan  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב