דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גוגל נמצא שם... האם גם אתה - תפיסות מוטעות לגבי מנועי החיפוש והאתר שלך - כיצד עושים זאת נכון 

מאת    [ 06/03/2013 ]

מילים במאמר: 448   [ נצפה 1949 פעמים ]

זה נראה כמו שאלה מצחיקה אבל מסתבר שהיא נשאלת מספר לא מבוטל של פעמים. "היכן לעזאזל צריך למקם את העותק הפרסומי שלך בדף האתר" השאלה הזו חוזרת הרבה פעמים מכיוון שישנם מספר פיסות מידע, שמועות ומיתוסים לגבי הטמעת טקסט שאתה כותב עותק פרסומי.

לדוגמה הרבה מאוד אנשים נשבעים שהעותק חייב להיות הכי גבוה באתר על מנת שמנועי החיפוש ימצאו אותו האמת...זה פשוט לא נכון. העכבישים של גוגל ומנועי החיפוש האחרים ימצאו אתה הטקסט שלך בלי התחשבות במיקום הפיזי שלו באתר. אחרים אומרים שהטקסט חייב להיות בבלוק אחד ושוב גם זה לא נכון, העכבישים עדייו ימצאו את הטקסט. עוד אמרות ששמעתי לגבי הטמעת טקסט הם:

1. הכותרת חייבת להופיע בראש העמוד

2. עותק שמוטמע בתוך טבלאות ולא בלוקים מטעה את מנוע החיפוש וזורק אותו החוצה

3. העותק חייב להיות מעל החבילה על מנת שהעכבישים ימצאו אותו.

שום דבר לא נכוון, העכבישים ימצאו את זה בכול מצב או לפחות ב-99.9 אחוז מהמקרים חוץ מבאמת מקרים מיוחדים.

אז בוא נגיע לתשובה איפה באמת המקום הטוב ביותר לשים את העותק הפרסומי שלך באתר - איזה מקום נראה הכי הגיוני למבקרים באתר - כמו שאמרתי קודם העכבישים (אני נשמע כמו...מדביר) ימצאו אותך ואם אתם רוצים הוכחה - הנה המבחן, גלשו לגוגל והקישו כתובת אתר כלשהו שהתוצאה תתקבל  הקליקו "Show Google's Cache of a page" בתיבת הדו שיח שמופיעה בדף הבא לחץ על האופציה: " This cached page may be reference images which are no longer available " מה אתה רואה ?

מה שאתה בעצם רואה זה מה שמנוע החיפוש רואה, אם הטקסט מופיע במטמון שמורכב רק מטקסט זה אומר שהעכביש של גוגל יכול לקרוא אותו וכמובן לאנדקס אותו. הטמע את העותק במקום שיהיה הכי פרודוקטיבי ללקוח שלך, מכיוון שהוכחנו שהמנוע ימצא את הטקסט שלך בלי קשר לאיפה שהוא ממוקם באתר הפוקוס שלך חייב להיות על מבקרי האתר. האנשים שיש להם כסף קרי הלקוחות הפוטנציאלים של העסק באים ראשונים מנוע החיפוש במקרה הזה הוא משני.

אם הלקוחות שלך רוצים לראות את הכותרת שלך כדבר הראשון באתר פשוט מלא את מבוקשם ושים אותם. אם אלמנט מסוים של עיצוב גרפי נראה הגיוני יותר אז הטמע אותו בקדמה. אם אתה משתמש בתמונות לרוב כולל כתוביות על מנת שהלקוחות שלך יבינו מה התמונות אמורות להביע ואיך הם מתקשרות למסך המכירות שאתה מנסה להעביר אז שים אותם קודם והלאה והלאה הרעיון מובן.

אם יש לך אתר מסחר, צור דף לכול מוצר בקטגוריה שלך וזאת על מנת להדריך את המבקרים/לקוחות שלך ולאחר מכן הוסף סגמנט מידע שמתאר בצורה מהירה מה כול מוצר מציע. למרות שהעותק מפוזר לאורך כול העמוד המנוע ימצא אותו.

כשזה נוגע להטמעת עותק פרסומי באתר שלך אל תתחבט לגבי מה מנוע החיפוש רוצה שתעשה. תעשה רק מה שמתאים במאת האחוזים לאתר שלך ושיהיה מתאים ביותר ללקוחות שלך והטמע את העותק באזורים הללו, העכבישים ימצאו את זה בקלות.

איציק עומרי קידום אתרים ותוכן שיווקי חברת Creative Brilliance  מילים פשוטות - רעיונות גדולים טל: 054-5205985 www.creativebrilliance.co.il    




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב