דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פעילות לצוות מורים 

מאת    [ 06/03/2013 ]

מילים במאמר: 351   [ נצפה 2403 פעמים ]

שיעור משחרר

לא קלה היא דרכו של מורה בישראל. הצפיפות בכיתות, בעיות המשמעת (ולעיתים אף אלימות כיתתית), חוסר פרגון או שביעות רצון מצד ההורים, הם חלק משגרת יומו השוחקת. ועוד לא אמרנו מילה על שעות אחר הצהריים המוקדשות להכנת מערך שיעור ולבדיקת מבחנים, עבודות ועוד. כל זה כמובן תוך כדי "תקתוק"   העבודה שמחכה למורה/הורה בבית עם הילדים (ארוחות, הסעות לחוגים, הכנת שיעורים, עבודות בית קלות ועוד). כי ידוע שמורים עובדים רק "חצי יום", ולכן המפרנס השני במשפחה (במקרה הטוב כשיש), מגיע בשעות המאוחרות לבית (כי איך באמת אפשר לחיות ממשכורת של מורה?).

אבל הלו...למה רק לקטר? בואו נחשוב חיובי! יש דרכים מצוינות לשבור שיגרה, להשתחרר מהלחץ, וליהנות קצת!  תחליטו שמידי פעם אתם מגוונים את החיים בגיבושון קטן. ערב שלם שמוקדש לכם ולחבריכם המורים. עתה חפשו בגוגל פעילות לצוות מורים, מצאו את זו שנראית לכם מתאימה, תלו על לוח חדר המורים הזמנה לכל הקולגות שלכם, וצאו להשתחרר! מגיע לכם!

גם את אוהבת  'זומבה'?

מגוון רב של פעילות למורים תמצאו בשיטוט מהיר ברשת, אבל בחרנו להתמקד באחת הפעילויות הפופולאריות ביותר: סדנת גרפולוגיה.

סדנת גרפולוגיה למורים, היא קודם כך הבטחה לערב חברתי מגבש! ערב משעשע, משחרר, קולע לטעם של כולם, שובר מחיצות, ומקרב לבבות. כי למרות שאת המורים שמלמדים איתכם, אתם פוגשים המון בהפסקות בחדר המורים, חוץ מלדבר על  תלמיד זה או אחר, אתם לא באמת יודעים משהו על התחביבים, החיים, או האהבות שלהם,  אחרי הצלצול של בית הספר.   

המורה, תחתמי

סיבה נוספת, שבזכותה הפכו סדנאות גרפולוגיה למורים למבוקשות הן התוכן. בסדנה זו תלמדו על עצמכם בנושאים רבים כמו חיי החברה והמשפחה, קריירה וכסף, חיי האהבה והזוגיות, והכל באמצעות ניתוח כתב היד. הפעם לחתימה שלכם, המופיעה על תעודות הילדים, תהיה הרבה יותר משמעות. תוכלו לדעת מה מסתתר מאחורי השרבוט של האותיות שאתם מחלקים בקלות, ואם אתם נוטים גם לצייר, תגלו שמאחורי כל קו מסתתרים דברים שחושפים טפח או שניים, מתכונות האופי שלכם.

הפעלה גרפולוגית למורים היא קלאסית לאנשי הוראה, היות והיא פונה לאנשים סקרנים, משכילים, וכלאה האוהבים ללמוד דברים חדשים. אין ספק כי סדנאות אלה הן כמו אוויר לנשימה, ולכן מורים יקרים: פרגנו לכם ערב וצאו מהלוח והגירים!

מרדכי הוא מומחה גרפולוגיה ועוסק בתחום הן כמרצה והן כמאבחן אישי, זוגי ומקצועי מזה כ-12 שנה. "באמתחתו" הפעלות, הרצאות וסדנאות מגוונות ומרתקות אשר זכו להדים רבים וטובים ממוסדות שונים אשר ביניהם נמנים עיריית תל אביב, חבלני יחידת משטרת תל אביב, חברת בזק, חברת התרופות כ.צ.ט, התעשייה הצבאית, התנועה הקיבוצית, גני ילדים ברחבי הארץ, מועדוני גמלאים, מתנ"סים ומרכזים קהילתיים רבים, קניונים ועוד http://shrem-graphology.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב