דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסות לניו יורק - טיסות לעיר המיוחדת 

מאת    [ 04/03/2013 ]

מילים במאמר: 425   [ נצפה 1640 פעמים ]

הכי מבוקשות מבין הטיסות השונות הינן טיסות לניו יורק. אלפים רבים של אנשים בחודש טסים מישראל לניו יורק בטיסות ישירות וגם בטיסות שעוברות דרך מדינות אירופאיות. טיסות לניו יורק הינן טיסות אל המעצמה הגדולה ביותר בעולם החופשי.

טיסות לניו יורק – אודות סוגי הטיסות

1. שתים עשרה שעות לערך, הוא משך זמן הנסיעה של טיסות לניו יורק.

2. בממוצע כארבעים טיסות ממריאות בכל שבוע מישראל לניו יורק ע"י חברת אל על. יש דרך לטוס לניו יורק משדה התעופה לוד באופן ישיר גם על ידי חברות תעופה שאינן מקומיות.

3. טיסות לניו יורק דרך אירופה עם חנייה בדרך באירופה עולות פחות. אבל יש להכיר בכך שחניית הביניים כרוכה בשהייה של כשלש שעות. קיימים תורים די ארוכים ויש צורך להמתין שוב לבדיקות הביטחוניות , כל זה נמשך זמן לא מבוטל.

4. בגלל שהמהות של ניו יורק הינה עסקים , הרי שאנשי עסקים לא מעטים הדרים במדינת ישראל ממריאים בטיסה לניו יורק בתחילתו של השבוע וחוזרים בסופו. בנוסף על כל אלפי אנשי עסקים הטסים לניו יורק להשתלמויות מקצועיות, לכנסים שונים, לפגישות של עסקים וכו'.

5. טיסות לניו יורק מביאות את התיירים אל מוזיאונים, פארקים ענקיים, חנויות גדולות במיוחד, בתי תיאטראות , מסעדות יוצאות דופן וכו'.

טיסות ללאס וגאס - בעניין העיר ואודות אתרי התיירות

1. ישראלים לא מעטים עורכים ביקור בלאס וגאס, כמעט שאין ישראלי שלא ביקר בלאס וגאס. במשך השנה מגיעים מליונים כמעט מכל רחבי תבל עם טיסות ללאס וגאס.

2. כדאי לדעת כי בחודשים מאי עד אוקטובר מאוד חם בעיר ובחודשים של החורף קר מאוד . העונה הכדאית ביותר לטיולים בעיר הינה עונת האביב או עונת הסתיו. בעונות האלו העיר מלאה מבקרים ובבתי המלון נרשמת תפוסה מלאה.

3. מליוני אורחים מרחבי תבל מגיעים ללאס וגאס במטרה להמר ומתארחים במלונות המפוארים של העיר. על ידי טיסות ללאס וגאס אפשרי לנסוע אל עיר ההימורים הגדולה ביותר בעולם.

4. כאשר החלטתם להזמין טיסות ללאס וגאס , מומלץ שתבררו גם כן אודות המופעים והפסטיבלים שאמורים להיערך בעיר במסגרת הזמן שאתם מתכננים לבלות בה.

טיסות ללוס אנגלס - כמה נושאים שחשוב לדעת

1. טיסות ללוס אנג'לס הן או טיסות עם עצירת ביניים באמצע הדרך או טיסות המגיעות ישירות, טיסות מסוג זה עולות יותר יקר, מטוסי אל על יוצאים ללוס אנג'לס 3 פעמים מידי שבוע.

2. כוכבים לא מעטים מעולם הקולנוע דרים בלוס אנג'לס. כאשר מגיעים אל העיר דרך טיסות ללוס אנג'לס ומסיירים בשדרותיה ניתן לעתים לראות גם שחקני קולנוע.

3. ישנם אפשרויות בילוי רבות בלוס אנג'לס דוגמת, פאבים ומסעדות, מוזיאונים, וכל מיני מועדונים וכו'. למרות שמחירי המלונות אינם זולים, הם בתפוסה רחבה במשך כל השנה. פועלים גם בעיר קניונים ענקיים שניתן לרכוש בהם בגדי מעצבים בסכומים לא יקרים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב