דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סקירת מרכזי הלימוד בארץ המכשירים טכנאי מחשבים 

מאת    [ 27/02/2013 ]

מילים במאמר: 634   [ נצפה 1734 פעמים ]

חושבים לרכוש מקצוע או לעבור הסבה מקצועית? בימינו, רבים מבקשים ללמוד קורס טכנאי מחשבים, כאמצעי להשתלבות בהצלחה במעגל העבודה. אם גם אתם מתכוונים לעבור קורס כזה, המאמר הבא יספר לכם באילו מרכזי לימוד בארץ ניתן ללמוד את הקורס. מומלץ מאוד להירשם לקורס טכנאים רק לאחר שיצרתם קשר עם כל (או מרבית) המוסדות המוזכרים במאמר זה, לצרכי השוואת מחירים, בדיקת הסילבוס, מועדי פתיחת קורסים וכדומה.

מכללת רמת גן

מכללה זו הנה מכללה ותיקה ומוכרת, אשר כיום לומדים בה למעלה מ-9000 סטודנטים, בלימודים אקדמיים וגם בלימודי מחשבים. המכללה נוסדה בשנת 1990, כמרכז הלימוד הראשון של האוניברסיטה הפתוחה בישראל והיא מהווה את אחת המכללות הגדולות בארץ. בית הספר למקצועות המחשב של מכללת רמת גן מכשיר תלמידים למקצועות ההיי-טק המבוקשים ביותר, לרבות טכנאי מחשבים, קורסים למנהלי רשתות, קורסי סיסקו ועוד. המכללה מקפידה על צוות מרצים איכותי ובעל ניסיון פרקטי עשיר. מכללת רמת גן מציעה לבוגריה סיוע במציאת עבודה, שרות המסופק על ידי חברת השמה. בפרסומיה טוענת המכללה, כי מאחר והיא מוסד ללא כוונת רווח (מלכ"ר), עלות הקורסים שהיא מציעה נמוכה ממוסדות מתחרים. מומלץ לבדוק בפועל את הטענה הזו, באמצעות השוואת מחירים למוסדות לימוד אחרים, בעלי מוניטין.

מכללת IITC

מכללה זו, הממוקמת במיקום מרכזי ברמת גן, רכשה לעצמה שם של מרכז הכשרה מוביל במקצועות המחשבים וטכנולוגיות התקשורת בישראל. המכללה מקפידה מאוד על גיוס צוות הוראה כשרוני ועתיר ניסיון ועל כן אף מתחייבת בפני הנרשמים, כי יעברו את מבחני ההסמכה שלהם. IITC מספקת הכשרות בתחומי ההיי-טק לחברות ישראליות מובילות ולמוסדות שונים, ששמותיהם מפורטים באתר החברה. מעבר להכשרת עובדים בקורסי מחשבים שונים, קיים במכללה זו גם צוות מקצועי, המייעץ ומבצע פרויקטים עבור לקוחות עסקיים. לקוחות אלו מוגדרים כשותפים עסקיים של המכללה והיא מסתייעת בהם למטרת מציאת עבודה לבוגרי הקורסים שלה. המכללה מהווה ספק מורשה של משרד הביטחון ומציעה, מלבד קורס טכנאי מחשבים, טווח רחב של קורסי מחשבים, כמו למשל קורסי סיסקו, קורסי אבטחת מידע, הכשרות לינוקס, הכשרות בתחומי מסדי נתונים, קורסים של בדיקות תוכנה ועוד.

מכללת ג'ון ברייס

מדובר במכללה וותיקה ומוערכת ללימודי מחשבים. המכללה משמשת כזרוע ההדרכה של מטריקס, חברת האינטגרציה והמחשוב של קבוצת פורמולה (אחת מחברות הטכנולוגיה הגדולות בארץ). מוסד זה מהווה מרכז הדרכה מוסמך לחברות תוכנה וחומרה בינלאומיות רבות, כדוגמת מיקרוסופט, אורקל, סיסקו, צ'קפוינט, ג'וניפר ועוד. מכללת ג'ון ברייס מציעה מגוון ענק של כ-500 קורסים בתחום המחשבים והטכנולוגיה, המוצעים למתחילים ולמקצועני היי-טק כאחד. למכללה זו 4 סניפים בארץ וכן מרכזים נוספים באירופה ואפילו במזרח הרחוק. ג'ון ברייס מציעה קורסים במסגרת הדרכה כיתתית ובלימוד מרחוק ומסוגלת "לתפור" פתרונות הדרכה לארגונים שונים, בהתאם לצרכיהם. המכללה מתגאה בעובדה שהיא מכשירה למעלה מעשרת אלפים תלמידים מידי שנה, הלומדים בכיתות מרווחות, בעלות הציוד הטכנולוגי החדיש והמתקדם ביותר.

מכללת נס

מכללה זו מהווה חלק מחברת נס, אחת מחברות ההיי-טק הגדולות בישראל. המכללה נוסדה בשנת 2001 והיא מתאימה את תוכניות ההכשרה שלה בהתאם לצרכים ולביקוש בשוק ההיי-טק. במכללת נס ניתן ללמוד, פרט לקורס טכנאי מחשבים, מגוון נרחב של קורסי מחשבים בתחומים שונים. כך למשל, ניתן ללמוד במכללה זו קורסים ביישום SAP, ניתוח מערכות בינה עסקית ((BI, ניתוח מערכות מידע וניהול פרויקטים, אבטחת מידע, קורסי תקשורת, בניית אתרים וקידומם ועוד. מכללת נס גם מספקת פתרונות של למידה מתוקשבת (באמצעות הדרכה מרחוק) ללקוחות המעוניינים בכך והיא מציעה גם מסלולים של הכשרה אישית. המכללה מתגאה בכיתות לימוד בעלות תשתיות טכנולוגיות מהשורה הראשונה ויש לה מחלקת השמה, המסייעת לבוגריה להשתלב בשוק העבודה עם סיום הלימודים. למכללת נס יש כמה קמפוסים, המפוזרים במספר ערים ברחבי הארץ.

תפניטק

מוסד זה מהווה בית ספר להכשרת עובדים בתחום המחשבים והוא פועל במסגרת האוניברסיטה הפתוחה (שהיא, לידיעתכם, האוניברסיטה הגדולה בארץ). על כן, אם אתם נמנים על תלמידי האוניברסיטה הפתוחה או על בוגריה, תוכלו ליהנות מהנחות בהרשמה לקורסים של תפניטק.  במכללה זו יכול הנרשם להתייעץ עם יועץ מקצועי, שיכוון אותו למסלול ההיי-טק המתאים לו ביותר. המכללה מציעה מגוון רחב של קורסי מחשבים, כולל קורס טכנאי מחשבים, ניהול והנדסת רשתות תקשורת (קורס (MCITP, קורסים באבטחת מידע וניתוח מערכות, קורסי סיסקו ועוד. לתפניטק קמפוסים בכל רחבי הארץ.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב