דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור קורס פסיכומטרי? 

מאת    [ 26/02/2013 ]

מילים במאמר: 349   [ נצפה 1393 פעמים ]

כל אחד מעוניין להשיג תוצאה גבוהה ככל הניתן בבחינה הפסיכומטרית ולכן נהוג ללכת לקורס פסיכומטריבאחד מבתי הספר בנושא זה. חשוב לבחור היטב ולהקפיד על כמה כללים כדי לבחור באופן אחראי את הקורס. חשוב לשים לב לכמות התלמידים בכיתה, איכות וניסיון המורים, מוניטין ואחוזי הצלחה של תלמידים אשר למדו בקורס, מיקום הקורס ונגישות, מספר שעות הקורס, האם יש שיעורים פרטיים לחיזוק ומה אתר בית הספר כולל. כמו כן חשוב לבדוק האם המחיר כולל ספרים ומה איכות ספרי הלימוד שמקבלים, האם יש קורסים קצרים וארוכים וכמובן חשוב להשוות מחירים.

כיתה גדולה או קטנה  

יש תלמידים הזקוקים לכיתה גדולה בעוד אחרים יעדיפו כיתות לימוד קטנות. קורס פסיכומטרי בו משתתפים 40 תלמידים כמעט ואינו מאפשר לשאול שאלות ולזכות ביחס אישי מהמורה ולכן חשוב לבדוק נקודה זו מראש. חשוב לבדוק את התכנים המופיעים באתר בית הספר ולבדוק האם התרגילים מופיעים באתר או מופיעים בספרי הלימוד. יש תלמידים המעדיפים לתרגל באמצעות ספרי לימוד ומתקשים לשבת מול המחשב ולתרגל. קורסים רבים מציעים כיום את רוב התרגול באתר ולכן כדאי לשים לב לנקודה זו.

לקויות למידה  

תלמידים המאובחנים כבעלי הפרעת קשב וריכוז חייבים לבחור קורסים המתאימים לצרכיהם. ניתן למצוא קורסים מותאמים בהם שיטות הלימוד שונות ומותאמות לתלמידים אלה.

מיקום הקורס  

לפני שממהרים ונרשמים לקורס פסיכומטריכדאי לברר את מיקום הקורס. חשוב לברר האם ניתן להגיע בתחבורה ציבורית ובמידה והקורס מסתיים בשעת ערב מאוחרת חשוב לבדוק האם התחבורה הציבורית עדיין פועלת באזור. במידה ומגיעים עם הרכב הפרטי כדאי לברר אפשרות חנייה במקום. חשוב לדעת כי לעתים יש קורסים במקומות רועשים העלולים להוות גורם מפריע במהלך הלימוד. יש כמובן את האופציה של קורס און ליין ישירות מהבית. אפשר ללמוד בכל יום ובכל שעה בנוחות של הסלון שלכם, בלי לחץ של תלמידים נוספים, והרמה הלימודית נשארת טובה באותה מידה!

יחס אישי  

חשוב לברר האם במהלך הקורס ניתן לקבל חיזוקים ושיעורים פרטיים. לא כל התלמידים מתקדמים באופן שווה ולכן כדאי לזכות לשעות פתוחות בהן ניתן לקבל חיזוק ולימוד פרטני כדי להתמודד עם חומר בו מתקשים.

אורך הקורס  

יש הזקוקים לקורס פסיכומטרי קצר בעוד אחרים זקוקים לשעות לימוד ארוכות כדי להתמודד עם המידע והידע הרב אותו רוכשים בקורס. חשוב לבחור בקורס המתאים ליכולת הלימוד האישית וכמובן להשוות מחירים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב