דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור מכון פסיכומטרי 

מאת    [ 26/02/2013 ]

מילים במאמר: 362   [ נצפה 1307 פעמים ]

יש בארץ מכונים ובתי ספר רבים המכינים את התלמיד למבחן פסיכומטרי. כאשר באים לבחור במכון או בבית ספר מסוים חשוב לבדוק מספר פרמטרים ולהחליט על מקום הלימודים רק לאחר סקר שוק מקיף, הבנת התחום וקריאת מידע נוסף בבלוג פסיכומטרי. חשוב להתמקד במוניטין ובמקצועיות של בית הספר וצוות המורים, לבדוק מהם העזרים הלימודיים אותם מקבל התלמיד כמו ספרים, תרגול באתר, אפליקציות לימוד לסלולרי, מיקום בית הספר (סניפים) ודרכי הגעה, תכני לימוד וכמובן מחיר.

מקצועיות

חשוב לבדוק את מקצועיות המורים ומוניטין בית הספר. ניתן להשתתף בפורומים באינטרנט וללמוד מגולשים אחרים מהם בתי הספר המומלצים ולבדוק מי מבתי הספר זוכה לציונים גבוהים במבחנים ולמוניטין רב בשוק. יש מקומות המאפשרים שיעור לדוגמה וכך ניתן להתרשם ממקצועיות המורה וצוות בית הספר, להרגיש האם המקום מתאים מבחינת אווירה ותכני לימוד ואף לדבר עם תלמידים במקום כדי להתרשם מהם לגבי מקצועיות צוות המורים.

מיקום

כאשר בוחרים מכון או בית ספר המציע קורס פסיכומטרי חשוב לבדוק האם קל להגיע למקום מהבית או ממקום העבודה, האם יש מקום חנייה מסודר במידה ומגיעים ברכב פרטי, האם קל להגיע בתחבורה ציבורית ובמידה ולומדים עד שעות הערב המאוחרות יש לבדוק האם התחבורה הציבורית עדיין פועלת באזור. יש בתי ספר הנמצאים בפריסה ארצית ויש מכוני לימוד הממוקמים רק בעיר אחת.

תכני לימוד ועזרים

חשוב לבדוק את תכנית הלימודים ולבדוק את רשימת הציוד אותה מקבלים. רוב בתי הספר מציעים חוברות וספרים ויש המציעים תכנים נוספים כמו קבצים להורדה או תוכנות תרגול באתר האינטרנט. יש בתי ספר המציעים אפליקציות להורדה למכשיר הסלולרי וכך יכול התלמיד לנצל זמני נסיעה כדי לתרגל את החומר הנלמד או לשנן אוצר מילים בדרך חווייתית באמצעות משחקים.

השוואת מחירים

חשוב לבצע סקר השוואת מחירים מקיף אך לא בהכרח לבחור קורס פסיכומטרי זול אלא להתמקד במקצועיות צוות המורים ובמוניטין שיש לבית הספר. ישנם אתרים להשוואת מחירים וכך בלחיצת כפתור ניתן לקבל את המחיר של הקורסים אך יש להשוות את משך הקורס ולשים לב האם מקבלים שעות לימוד פרטניות וספרים.

 

אז בהצלחה

בחרתם מכון פסיכומטרי שמתאים לכם? מצויין. עכשיו כל מה שצריך לעשות זה להתקשר ולהרשם לקורס שמתחיל בקרוב ולהתחיל ללמוד! קחו את ההחלטה ברצינות ואל תפספסו אף שיעור - אם תזכרו שמדובר בעתיד שלכם, המוטיבציה שלכם תעלה וגם הציונים!

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב