דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רכישה נכונה וחכמה יותר של צמיגים 

מאת    [ 25/02/2013 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 2825 פעמים ]

מרבית הבתים בישראל כבר מחזיקים בבעלותם רכב אחד, שניים ואפילו שלושה. כל בעל רכב אמור לדעת כי את צמיגי הרכב יש להחליף מדי תקופה ולדאוג לתקינותם באופן תמידי. מבטיחות הנסיעה והן חיינו תלויים באופן חד משמעי בתקינות הצמיגים ובאיכותם. על כן, אם רוכשים צמיגים יש לוודא כי הרכישה נעשתה ממקום ידוע, מוכר, אשר מוצריו מתאפיינים באיכות גבוהה.

 

מדוע כה חשוב לרכוש צמיגים איכותיים?

צמיגים באיכות גבוהה הם המפתח לנהיגה בטוחה וזהירה יותר. חלק נכבד מכמות התאונות בימים אלו מתרחשת בשל אי תקינות צמיגי הרכב ואי טיפול כראוי בהם. עם הזמן וככל שנוסעים ברכב זמן רב הצמיגים נשחקים ומאבדים מיעילותם. העמידות שלהם נחלשת וקיים סיכוי רב יותר לפנצ'ר ולתופעת החלקת הרכב ללא שליטה. בכדי למנוע מצבים לא נעימים אלו וכן לשמור על חיי הנוסעים ברכב בעת הנסיעה יש לדאוג לצמיגים תקינים בכל נסיעה. נסיעה עם צמיג תקין מאפשרת לכם לנסוע בראש שקט ולדעת כי הנכם בטוחים. מה גם שאיכות הנסיעה משתפרת משמעותית בנסיעה עם צמיגים איכותיים לעומת צמיגים ירודים באיכותם. כיצד נדע מהו מצב צמיגי הרכב שברשותנו? תחילה תוכלו לוודא את מצב הצמיגים באמצעות בדיקה ידנית, לחיצה על הצמיג, וכן בדיקה ויזואלית. אם לצמיגי הרכב שלכם לא נותרו חריצים או שהאוויר בהם יורד לעיתים תכופות זהו סימן מספיק טוב להחליפם. בנוסף, תוכלו להתרשם גם מדעתו של נציג חברה מקצועית המטפל ובקיא בתחום הרכב בכלל והצמיגים בפרט.

 

כיצד מבצעים רכישה נכונה של צמיגי הרכב?

לאחר שהבנו כי לצמיגי הרכב חשיבות גבוהה לבטיחות ונסיעה נעימה יותר חשוב שנרכוש את הצמיגים במקום איכותי, בעל שם טוב וידוע בתחום. ניתן למצוא חנויות וספקיות צמיגי רכב המוכרים צמיגים במחירים נמוכים יחסית אך חשוב לזכור שכל דבר שמגיע בזול בסופו של דבר נשלם עליו ביוקר. צמיגים שנרכשו ממקום לא ידוע ובמחיר יחסית זול אמור להעלות חשד כי מדובר בצמיגים לא איכותיים או אף מזויפים. בכדי לא להגיע למצב של תאונות או מצבי חירות קריטיים חשוב לוודא כי הנכם רוכשים צמיגי רכב רק במקום עליו יש מספיק המלצות בתחום. רכישת צמיגים ממקום מוכר וידוע אומנם תעלה מעט יקר יותר, אך בטיחות ושלוות נפש אכן שווה את המחיר. בנוסף, רכישת צמיגים במקום ידוע לרוב מעניקה לכם צמיגים ברמה כה גבוהה עד שאלו נשארים עמכם לאורך זמן רב יותר ומשרתים אתכם באמינות.

 

האם כבר בדקתם את מצב צמיגי הרכב שברשותכם? אם לא, זה הזמן לעשות זאת! בדיקת צמיגי הרכב הינה קריטית וחשובה לעין שיעור. בדיקה אחת פשוטה והחלפת צמיגים בלויים בצמיגים חדשים ואיכותיים יכולה להציל חיים.

עיסא פאיד, כותב מאמרים המתמחים בצמיגים לרכב, צמיגי שטח, צמיגים חתך נמוך.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב