דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חדרי ילדים 

מאת    [ 25/02/2013 ]

מילים במאמר: 439   [ נצפה 1571 פעמים ]

אם החלטתם לרכוש חדרי ילדים אז המאמר הזה נועד בדיוק בשבילכם.
ברגע שמגיע הרגע והחלטתם שהילד צריך חדר ילדים משלו, או לחילופים החדר הקיים כבר ישן או שאינו מספק את צרכי הילד, ישר המחשבה טרודה מההוצאה הכספית הגדולה שהולכת "ליפול" עליכם.
אתם רוצים לרצות את הילד או הילדה, לקנות להם חדר יפה ומעוצב, בהתאם לרוח הילד או הילדה, שלא יהיו שונים משאר הילדים וחושבים כמובן איך ניתן לעשות זאת מבלי לקרוע את הכיס.
להלן כמה כלים בסיסיים שיאפשרו לכם לחסוך בהוצאות ולקבל בדיוק את מה שאתם רוצים:

קנו תוצרת הארץ
אין ספק שכאשר הולכים לרכוש כל מוצר, לכאורה נראה שאם זה מוצר מיובא מסין או מדינות דומות אז ההוצאה תהיה פחותה. יכול להיות שזה נכון בטווח הקצר אך אם מסתכלים מעט קדימה אפשר לראות שהסחורה הזו בדרך כלל הרבה פחות איכותית, במידה ומשהו לא תקין קשה למצוא אחריות או מי שיתקן לכם את הרהיטים ולכן עדיף לרכוש מוצר ישראלי, במיוחד שמדובר ברהיטים.

שילוב צבעים
בכדי שהחדר יהיה מעוצב כמה שיותר יפה, בדקו בחנות בה אתם קונים האם ניתן לשלב צבעים בהזמנת החדר וכמה זה עולה. חשוב לדעת שישנן חנויות בהן שילוב הצבעים הוא ללא תוספת עלות, מה שיקל משמעותית על ההוצאה ויתן לכם חופש גדול יותר בעיצוב החדר.

איכות העבודה
למרות הדעה הרווחת שאם רוצים לקנות רהיטים שיחזיקו שנים רבות אז קונים רק עץ מלא, ישנם כיום לוחות מלמין עבים במיוחד, אשר יכולים להגיע עד 45 מ"מ, אשר מחזיקים מעמד לא פחות מעץ מלא. החומר הינו מסיבי מאד, במיוחד כאשר צפיפות הסיבים היא גבוהה - מעל 600 ק"ג, כך שניתן להשיג רהיטים איכותיים במיוחד בעלות נמוכה משמעותית, ללא התפשרות על האיכות.

גימור
בחלק גדול מחנויות חדרי הילדים, כאשר קונים מוצר ברמת גימור גבוהה, הדבר מייקר משמעותית את המוצר. לעומת זאת, ישנם מקומות בהם יש מכונות מתקדמות אשר יודעות לעשות עבודת גימור טובה בהרבה מהגימור הידני היקר, מה שמוזיל שוב את העלות הסופית.

פרזול
חשוב מאד שהפרזול ברהיטים יהיה ברמה גבוהה, מאחר וזה מה שמחזיק בסופו של דבר את הרהיטים. בורג רופף או קידוח במקום לא נכון במיטה או בכוננית יכול לקצר משמעותית את חיי הרהיט. גם כאן, ישנם מקומות אשר משתמשים במכונות מתקדמות ולא סומכים על העבודה הידנית. כאן אנו מרוויחים גם מוצר שהוא יותר טוב ויחזיק לאורך שנים רבות יותר וגם יוזיל לנו בעוד את העלות הסופית של מוצר.

מכירה בחלקים נפרדים
כדאי למצוא חנות בא אתם לא חייבים לרכוש חדר ילדים בעיצוב כולל מוכן, אלה ניתן לקחת מיטה מדגם אחד, ארון מדגם אחר וכד', וכל זאת מבלי לייקר את המחיר הסופי. מה גם שאם תרצו להוסיף בעתיד לחדר עוד מיטה או ארון מאותו המקום, תוכלו לעשות זאת מבלי להצטרך לרכוש חדר שלם או לשלם סכום גבוהה במיוחד.







מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב