דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בריכות מתועשות- היתרונות 

מאת    [ 24/02/2013 ]

מילים במאמר: 356   [ נצפה 2160 פעמים ]

זה כבר לא סוד שהקמת בריכה ביתית אינה נחלת המעמד העליון בלבד, וזאת הודות להוזלת העלויות מאז הייבוא של הבריכות המתועשות. לבריכות המתועשות ישנם עוד כמה יתרונות על פני הבריכות היצוקות, ובמאמר זה נפרט את העיקריים שבהם. לפני הכל רק נאמר, שאותו חלום ישן של בריכה בחצר לימי הקיץ החמים, לפנאי, לנופש, או לספורט, הנו כיום לגמרי בר מימוש. למעשה שוק הבריכות מפגין קצב גידול של כחמישה עשר אחוזים בשנה, מזה מספר שנים. כך שמי שמעוניין בבריכה בחצר האחורית צריך קודם כל להתוודע למה שכרוך בהקמה של בריכה כזו, ולהתאים את סוג הבריכה לתקציב.


עלויות
עלות ותקציב אלה שני הנושאים הראשונים שנדון בהם, מכיוון שהם היתרונות הבולטים ביותר של הבריכה המתועשת, וגם כי אם נהיה כנים זה הרי הפרט שהכי מעניין את מרביתנו. אז קודם כל נציין שעלותה של בריכה מתועשת נע בין 3500-14,000 דולר. מחיר זה הוא בין רבע לשליש ממחירה של בריכת בטון יצוקה. אבל זוהי רק ההתחלה. אחד הדברים שלא תמיד נלקחים בחשבון על יד מי שמתכוון להקים בריכה יצוקה הוא השגת האישורים הדרושים לכך. מאישורי בנייה, ועד אישורים מהמשרד לאיכות הסביבה, זמן קבלת האישורים נע בין חצי שנה לשנתיים. שלא לדבר כמובן על התהליך הבירוקרטי המייגע שבהשגת האישורים, והעלויות הכרוכות באישורים אלו. בנוסף, יש לקחת בחשבון שגם עלויות תחזוקת הבריכה המתועשת נמוכות, אם כי לא באופן משמעותי, מאלה של בריכת בטון יצוקה. כך שבסך הכל בריכות מתועשות חוסכות ללקוחותיהן עשרות אלפי דולרים, וזהו סכום שאין להקל בו ראש, גם למי שיש אותו.


זמן הקמה
עוד יתרון בולט במיוחד של הבריכות המתועשות הוא שהן מוכנות מראש, ועל כן יש רק להתקין אותן. ההתקנה אורכת כמה ימים בלבד. כך שזמן ההמתנה לבריכה התקצר משמעותית, לא רק בגלל העובדה שהזמן הדרוש להקמת בריכה יצוקה אורך כשישה שבועות, אלא גם בגלל התקצרות התהליך כולו. כלומר, הזמן הדרוש להשגת האישורים המתאימים (שוב- בין חצי שנה לשנתיים!), יחד עם ששת שבועות ההקמה מתקצר לעשרה ימים לכל היותר. כך שבריכה מתועשת אפשר לרכוש באופן ספונטני למדי, בלי יותר מדי מאמץ ותכנון מראש. 

לסיכום, שני היתרונות המובאים במאמר זה הנם היתרונות הבולטים ביותר של הבריכות המתועשות, אך אינם היתרונות היחידים. יתרונות נוספים הם התחזוקה הקלה שלהן, והתיקון הקל והמהיר שניתן לבצע בהן במקרה של תקלה או דליפה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב