דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מזל טוב ! את בהריון,אבא חדש, עכשיו רק נשאר לכם ללמוד להיות הורים 

מאת    [ 24/02/2013 ]

מילים במאמר: 466   [ נצפה 1635 פעמים ]

לידה היא לכל הדעות רגע קסום ששום דבר אחר בחיינו לא ישווה לו. זהו הרגע בו נוצרים חיים מתוך חייהם של שני אנשים אחרים. נפש חדשה מגיחה לאויר העולם, וסיפור חדש נולד – עם רצונות, מאויים, הצלחות, כשלונות, והשפעה מוחלטת על מהלך הדברים בעולם.

להתכוננות ללידה, עם זאת, עומד בפני ההורים זמן רב. הם יכולים להכין את הבית לקראת הרך הנולד הצפוי להגיע, הם יכולים לחשוב על שינויים בעבודה או במהלך התקין של החיים שיבואו עם התינוק החדש, אך הם אינם יודעים למה לצפות במהלך הלידה. הסיבה לכך היא פשוטה ביותר: לידה יכולה להיות קלה או קשה, ארוכה או קצרה, מתישה או "קלילה" – אין שום אפשרות לצפות את הרגע הזה ואת הדרך בה הוא יעבור על ההורים המצפים. אולם בהחלט ניתן להתכונן ללידה בעזרת קורס הכנה ללידה.

הקורס הזה, המועבר על ידי מורים מוסמכים אשר למדו היטב את מקצועם, נועד בראש ובראשונה להוות עבור ההורים עוגן של מידע בכל הקשור לחוויה הצפויה להם. קורס הכנה ללידה מיועד למעשה לעזור להורים, ובייחוד לאם לעתיד, לעבור את החוויה הזו בקלות ועם כמה שפחות הפתעות לא צפויות. הרעיון הוא להזכיר לנשים שהן למעשה יודעות כיצד ללדת – זוהי תכונה המובנית ב-ד.נ.א שלהן מאז ומתמיד.

למרות שכל הנשים באשר הן יולדות באופן אינסטינקטיבי, חשוב לדעת כי העולם השתנה ללא היכר, ומשתנה ללא הרף – כך שלמעשה אנחנו מתמודדים עם חוויה לא קלה במחלקות היולדות של בתי החולים. התמיכה האמהית, הידע שהועבר מאם לבתה – כל אלה שונים. הלידה אינה כפי שהייתה עבור אמותינו – בזאת אין כל ספק. קורס הכנה ללידה, מהווה את תחליף המידע שמגיע לכל זוג הורים לקבל לפני החוויה המעצימה הזו.

ליווי התפתחותי – חלק בלתי נפרד מקבלת התינוק לחיק המשפחה

לאחר הלידה, תהליך הגידול וההתמודדות עם קשיי ההורות רק מתחיל למעשה. ההורים צריכים כעת לדעת מה עושים עם "האורח" החדש בחייהם... האם כל מה שהם עושים נכון? עד איזה גיל צריך להניק את התינוק? על איזה צד להשכיבו לישון? איזה מוצץ ובקבוק כדאי לרכוש עבורו? ומה לגבי הלינה בחדר ההורים? אלה הן רק חלק קטן מהשאלות שעולות אצל כל הורים – בין אם מדובר בילד הראשון או החמישי..

ליווי התפתחותי הוא הדרך של ההורים כיום ללמוד כיצד מתאים לגדל את ילדם, וכיצד ילדים באופן כללי צריכים לגדול. ההורים למדים כיצד צריך ילדם להתפתח בשלבי החיים השונים. האם הוא מאחר בגדילה? האם שלב הזחילה או ההליכה מבושש להגיע? באיזה גיל צריכות לצמוח השיניים הראשונות? כל אלה הם עניינים שמעסיקים הורים בכל העולם.  בשביל זה בדיוק נועדו מורי ליווי התפתחותי, אשר מלווים את ההורים החדשים בצעדיהם הראשונים. 

הכי חשוב - אל תתבישו לשאול!

אף אחת לא נולדה אמא וזה לגיטימי לא לדעת הכל, הכנסו לפורומים, קנו ספרים. חברין שהם הורים טריים ישמחו לעזור לכם ולספר איך הם התמודדו עם הקשיים שקרוב לוודאי חוו גם כן. וגם את אמא ואבא או סבתא וסבא שלמדו על בשרם איך לגדל אתכם.

לקורסי הכנה ללידה וליווי התפתחותי


הכנסו עכשיו - www.hug.co.il


אתר חוג - חוגים|סדנאות|פנאי לכל המשפחה


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב