דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאז 1888 - צמיגי דנלופ נחשבים לצמיגים ברמה אחרת 

מאת    [ 24/02/2013 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 3718 פעמים ]

קטגוריית הצמיגים, הן בארץ והן בעולם, מכילה בתוכה מבחר עצום, מגוון ולא תמיד איכותי של צמיגים. יחד עם זאת, ישנו סוג אחד של צמיגים, צמיגי דנלופ שמו, אשר נחשבים לצמיגים ברמה אחרת. לא בכדי הגלגלים של אינספור כלי תחבורה, בכל מדינות העולם, ללא שום יוצא מן הכלל, 'מעוטרים' בצמיגים של חברת דנלופ.

פרטים חיוניים, מעניינים וחשובים ביותר אודות צמיגי דנלופ

כידוע, שום צמיג לא 'מגיע' לאוויר העולם ללא היסטוריה אישית וייחודית משל עצמו. באופן מובן ביותר, כך זה גם המקרה עם צמיגי דנלופ, הצמיגים הנמכרים והאיכותיים ביותר בעולם. עכשיו, מבחינת כל מה שנוגע לצמיגי דנלופ, ראשיתם של צמיגים אלו הינה אי שם בשנת 1888, מתי והיכן שילד קטן אשר רכב על תלת אופן בעל גלגלים 'מעוטרים' בצמיגי גומי, נתקל בקשיי רכיבה קשים. מסיטואציה זו ועד ההופעה הראשונה של צמיגי דנלופ, עברו מעט מאוד מים בנהר. בטח כאשר ג'ון בויד דנלופ החליט לטפל בסיטואציה בכוחות עצמו, ובכך בעצם הצליח ליצור את הגלגול הראשון והראשוני של הצמיגים המפורסמים. עכשיו, אין ספק, כי, מדובר בסיפור ביוגרפי מעניין ביותר – אבל זה עוד כלום לעומת התכונות והמאפיינים של צמיגי דנלופ, תכונות ומאפיינים אשר נחשבים לבלעדיים, איכותיים ומן המעלה הראשונה. לא בכדי הצמיגים של חברת דנלופ נחשבים לצמיגים הנמכרים והאיכותיים ביותר בעולם.

על התכונות והמאפיינים של צמיגי דנלופ ועוד פרטים חשובים

ובכן, עכשיו הגענו לחלק המעניין והחשוב ביותר של המאמר, החלק אודות התכונות והמאפיינים של צמיגי דנלופ. ובכן, צמיגים אלו, בניגוד לצמיגים רבים ואחרים, 'עונים' בדיוק על ההגדרה הקלאסית, הראשית והבסיסית ביותר של צמיגים. בהתאם, הצמיגים של דנלופ לא 'רק' עוטפים את חישוק כלי התחבורה במעטפת גומי טבעתית, אשר שמים דגש בעיקר על בלימת זעזועים, שמירה על מצב ואיכות החישוק, יצירת אחיזה מקסימלית בכביש על ידי הגלגלים ועוד. יחד עם זאת, כל האמור לעיל לא יכול היה לבוא לידי ביטוי ללא נוכחות כל הבאים בקרב הגלגלים: סוליה, דופן וצמיג איכותיים, מדודים, מחושבים וברמה הגבוהה ביותר ועל פי הסטנדרטים ותנאי הנסיעה של כל כלי תחבורה. בנוסף, בעת תהליך הייצור של צמיגי דנלופ, החברה שמה דגש על לחץ האוויר במסגרת הצמיגים. בטח כאשר לחץ האוויר הינו המשתנה מספר אחד אשר ביכולתו לגרום נזקים עקיפים וישירים לכלי התחבורה כמו שחיקת גלגלים מוגברת, צריכת דלק גבוהה בהרבה מן הממוצע, אחיזת כביש וחוויית נסיעה גרועות ועוד ועוד נזקים. במילים אחרות, צמיגי דנלופ 'שמים' דגש על כל מה שחשוב, הן בעבור כלי התחבורה והן בעבור נסיעה איכותית ובטוחה. אז מה הפלא, שהגלגלים של אינספור קטנועים, אופנועים, מכוניות מכל הסוגים, משאיות ועוד 'עטופים' אך ורק בצמיגי דנלופ?

עיסא פאיד, מתמחה בצמיגים לרכב, צמיגים חתך נמוךצמיגי שטח, וג'נטיםמגנזיום.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב