דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מזרן זוגי - מה שצריך לדעת 

מאת    [ 23/02/2013 ]

מילים במאמר: 552   [ נצפה 1877 פעמים ]

מזרן זוגי

רבים נוטים לחשוב שהמזרן הזוגי מתאים בעיקר לזוגות שישנים יחדיו, אך אין ספק שגם לישון לבד על מזרן זוגי זה כיף אמיתי ואולי אפילו יותר לפעמים. אם כן, כעת נותרות השאלות עבור מי כדאי לרכוש מזרן זוגי, מה הוא הסוג הטוב ביותר ומה כדאי לדעת בטרם הרכישה?

 

מזרן זוגי עבור מי?

המזרנים הזוגיים נועדו בראש ובראשונה, איך לא, לזוגות. במידה שעברתם לגור ביחד, כדאי לחפש מזרן זוגי שיהיה נוח לשניכם. לכן, אל תתפשרו וחפשו יום שיתאים לשניכם בכדי לבחור ביחד את המזרן הנוח ביותר. כיום ישנם סוגים רבים של מזרנים מלבד לאותם מזרנים קלאסיים מקפיצים או ספוג והפיתוחים הטכנולוגיים מתאימים לצורות גוף שונות.

סוגי מזרנים

כיום המזרנים, כמו כל דבר בחיים נחלקים ל-3 קבוצות עיקריות:


    • מזרנים עם קפיצים (קפיצי בונל) - מזרנים שהבסיס שלהם הינה רשת קפיצים ששזורים יחדיו ומהווים את הבסיס למזרן. על רשת זו ישנם מספר שכבות של ספוג בדרגות קושי שונות ומעליהם ישנה גם שכבה אורטופדית של לטקס או ויסקו.
    • הסוג השני הינו קפיצים מבודדים (פוקט) - כאן כל קפיץ ארוז בנפרד ובניגוד לסוג הראשון, תזוזה בצידו האחד של המזרן אינה מורגשת כלל בצידו האחר של המזרן. מזרן זה מועדף כאשר שני בני הזוג ישנים על אותו המזרן. גם כאן שכבת המזרן העליונה עשויה משכבה אורטופדית של ויסקו או לטקס לתמיכה אופטימלית.
    • הסוג השלישי והאחרון הינם מזרנים אורטופדים ללא קפיצים (גומאוויר/ספוג) - גם כאן תזוזה בצידו האחד של המזרן אינה מורגשת בצידו האחר של המזרן. אולם ההבדל העיקרי בין הסוג השני של המזרנים לסוג השלישי הוא בעיקר בתחושה שמעניק המזרן. התחושה היא בקפיציות המזרן ובאה לידי ביטוי בעיקר כאשר יושבים על המזרן, כי כאשר שוכבים עליו, התמיכה בעיקר זהה. גם בסוג זה של מזרנים, השכבה העליונה הינה שכבה אורטופדית של ויסקו או לטקס לבחירה.

ובכן, כדאי לבחון ביחד את אחת מהאופציות, לבדוק את גודל המזרן המתאים לכם, סוג המזרן והאיכות שלו. כמו כן, ניתן להזמין גם מזרן זוגי או 2 מזרנים יחידים, כי לפעמים תוכלו להשתמש בהם למיטה מתכווננת אותה תוכלו לכוון כל אחד על פי רצונו. 

כן, כן, מזרן זוגי גם לנוער!

מעבר לשימוש למבוגרים, ניתן לראות יותר ויותר נערים שנהנים ממיטות גדולות יותר מהרוחב הסטנדרטי במיטות היחיד. ולכן כיום גם ילדים ונוער יכולים להינות ממזרן זוגי. גם אם אתם לא מעוניינים לרכוש מיטה זוגית של ממש לילדיכם, ניתן להזמין מיטה וחצי בגודל 120/190 או מיטות על פי הזמנה אישית שיתאימו לגודל החדר וההתאמה לילד. קחו בחשבון שלילדים ונוער, גם ספת נוער נחשבת איכותית לילד במיוחד אם היא נפתחת ויכולה לשמש כמיטה נוספת בבית או מיטה וחצי שגם כן יכולה לשמש לזוג כאשר הילדים גדלים קצת.

אחריות על המזרן

בנוסף לסוג המזרון, שיכול להשתנות על פי טעם אישי ונוחות בין מזרן קפיצים, מזרן ספוגי ועוד, חשוב לשים לב גם לסוג החברה שמייצרת ומוכרת את המזרונים. סוג החברה, תשפיע פעמים רבות באופן ישיר על איכות המזרן ועמידותו לאורך זמן.

כמו כן, חברות וותיקות שמייצרות מוצרים איכותיים, עומדות מאחוריהם ודואגות להקנות ללקוחות אחריות ארוכה במיוחד. כך למשל, ניתן לראות חברות ישראליות ומובילות במשק הישראלי, אשר נותנות יותר מ-10 שנות אחריות ואף 15 שנות אחריות על מזרן זוגי אחד בלבד.

הבחירה האישית

שימו לב, שסוג המזרן לא משפיע על צורת המיטה עצמה. כיום, ניתן להזמין את המזרן והמיטות באופן נפרד, כך שניתן לעצב את חדר השינה על פי ראות עיניכם ולהזמין מיטה בעיצוב אישי, כאשר המזרן רק יונח על המיטה וישלים את התמונה ביחד עם נוחות בלי פשרות. שינה מתוקה.

 מקווים שעזרנו.

מחפשים עוד מידע על מזרנים אורטופדיים? מידע מקצועי נוסף נמצא באתר האינטרנט שלנו "רק מזרנים" תחת קטגוריה "מידע מקצועי"

צוות אתר רק מזרנים - החנות הוירטואלית הגדולה בישראל למכירת מזרנים, רק מזרנים!

www.mizran.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב