דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יתרונות משקה האלוורה 

מאת    [ 23/02/2013 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 4173 פעמים ]

אלוורה מוכרת לנו כמשהו שמורחים על העור, אך ניתן להשתמש בה בתור משקה אלוורה, המסייע למערכת העיכול, לאיזון מערכות גופנו ולשמירה על מראה עור מלא חיים ורענן.

למעשה מדובר בג'ל המופק מתוך העלה בתהליך מיוחד אשר שומר עליו כאילו רק עכשיו הוצאנו אותו מן העלה. משקה אלוורה מכיל יתרונות עצומים עבור גופנו. יש בו ויטמינים, מינרלים, חומצה פולית – שמומלצת לנשים המתכננות הריון, יש בו חומצות אמינו – שאינן מיוצרות בגופנו וחשובות להתפתחות התאים, ומעולה במיוחד כתוסף תזונה לצמחונים וטבעונים כאחד.

משקה האלוורה, אשר כמעט 100% ממרכיביו הם למעשה ג'ל אלוורה טהור, מסייע באופן יוצא דופן לשיפור ספיגת הויטמינים מן המזון שאנו צורכים יום יום. ולמעשה, מעבר לתחזוקה טבעית של המערכות בגופנו וספיגת כל הטוב מן המזון שאנו אוכלים, הוא גם ידוע כמסייע לאלו מאיתנו הסובלים מבעיות עיכול, כמו אולקוס.

צורת החיים שלנו מכתיבה לנו אוכל תעשייתי מהיר שלא תמיד מכיל את מה שגופנו צריך, ולעתים קרובות גם גורם לתפקוד לקוי של המערכות הפנימיות. כך שעל ידי שתיה יום יומית של משקה אלוורה פעיל, אנו מספקים לגופנו תוסף המסייע לניקוי פנימי טבעי של מערכות העיכול, מאפשר ספיגה טובה יותר של המזון והמשקה שאנחנו אוכלים ושותים, ניקוי והוצאה של הרעלים מגופנו, והגעה למצב של איזון בין המערכות הגופניות.

למעשה, מחקרים שנעשו באוניברסיטאות בארצות הברית, מצאו ששתיה של משקה אלוורה המיוצר מן הג'ל היחודי של צמח האלוורה, משפרת ביותר משלוש מאות אחוזים את הספיגה של ויטמין C וויטמין E בגופנו. מה שאומר למעשה, ששימוש יום יומי במשקה האלוורה, מסייע לגוף לבנות את עצמו טוב יותר באופן היעיל ביותר, ומביא לשיפור גדול באיכות החיים עבורנו.

אחד הדברים המעניינים בנוגע למשקה הזה, הוא שנשים וגברים שונים מדווחים על שיפורים שונים במצבם היום יומי, כל אחת ואחד מהם השיג שיפור בתחום הגופני שבו ביקש לטפל. הם עלו באיכות חיים למצב טוב יותר לעומת מה שהיה לפני השתיה של משקה אלוורה.

במספר מחקרים, נתגלה ששימוש בג'ל אלוורה נמצא יעיל בטיפול בסוגי סרטן מסויימים, אשר בו הושגו הפחתה בכמות התאים הסרטניים ושיפור בקצב ההחלמה ממחלת הסרטן. ודווח גם על חולי סוכרת שהפחיתו את כמות התרופות שלהם (בהתייעצות עם רופאיהם) בעקבות שימוש בג'ל האלוורה.

כמו כן, ספורטאים יכולים להשיג שיפור בסיבולת הגופנית והקטנה של זמן החלמה מפציעות ספורט. ואף ישנם כאלו הטוענים ששתיה יום יומית של משקה אלוורה כל בוקר, משפרת את ביצועי המיטה של הגברים.

 

הדס קיש - מאמרים 
 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב