דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גברים שעוברים ניתוחים פלסטיים 

מאת    [ 21/02/2013 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 2200 פעמים ]

באופן כללי יש תחושה שגברים לא מתעסקים עם דברים הנקשרים לאסתטיקה ויופי, ובפרט לא ממש מתקרבים לכל תחום הניתוחים הפלסטיים. גברים, בשל היותם גברים יכולים לעבוד על הגוף באמצעות ריצה, חדר כושר, משקלות, שכיבות שמיכה ובטן ובה בעת להתלונן על כרס הבירה.

מה שפחות צפוי הוא שתכנסו למעגל גברים אשר ישב וידון בניתוח שאיבת שומן או ניתוח מתיחת בטן, מה היתרונות שלו ומה החסרונות והאם כדאי להם לעבור אותו. ניתוחים פלסטיים זה ממש לא נושא לדיון בקרב גברים והם מתקרבים לדיונים על ניתוחים פלסטיים רק במידה ועוברת בחורה שספק עשתה הגדלת חזה.

אך אם נהיה פחות סקסיסתיים, גברים אולי לא דנים בניתוחים פלסטיים שונים בפורומים רחבים, אבל הם בהחלט חושבים עליהם ובהחלט מתעניינים בהם, רק במסגרות יותר פרטיות. גברים הם חלק מהאוכלוסיה אשר עוברת ניתוחים פלסטיים, ובפרט כאשר ניתוחים אלו משפרים את חייהם וביטחונם העצמי.

אחד מהניתוחים הללו הוא ניתוח הקטנת חזה לגברים, או בשמו הרפואי גניקומסטיה. ניתוח זה נחשב לאחד הניתוחים הבודדים המיועדים אך ורק לגברים (לעומת ניתוחים רבים שקהל היעד שלהם הוא נשים בלבד), והוא משפר לאין ערוך את אורח חייהם. גברים אשר זקוקים לניתוח זה לרוב לא מדברים על הבעיה בקול רם, הם מתביישים בה ומנסים להסתיר אותה.

הבעיה היא כמובן שהחזה שלהם דומה במעט לחזה נשי בכך שהוא בעל מראה תפוח ושומני. כיוון שמדובר במבנה גוף ובהורמונים המשפיעים על המצב גם אם יעשו מיליון אימונים בחדר הכושר הבעיה ככל הנראה לא תיעלם.

התצורה הפיזית של הבעיה הופכת במהרה לבעיה רגשית אישית. גברים אלו נוטים להתבייש בגופם, לא להיחשף בפומבי ולהתבייש להסיר את החולצה ולתת למישהו או מישהי לגעת בהם גם במצבים אינטמיים. מובן שמצב זה אינו טבעי, משפיע על הביטחון העצמי ומעכב התקדמות ספונטנית של מערכות יחסים.

על מנת לפתור את הבעיה ניתן לעבור ניתוח הקטנת חזה לגבר אשר מיועד לגברים ומותאם לבעיה ספציפית זו. במהלך ניתוח זה שואבים החוצה את רקמות השומן ואם יש צורך מסירים את העור העודף שנותר. ניתוח זה ניתן לעבור החל מגיל 14, ונגזר מכך שהמנתחים הפלסטיים ערים לחשיבות הניתוח ולזה שגם נערים צעירים יכולים לסבול מאד מהתופעה ויש לאפשר להם לטפל בה כמה שיותר מהר.

עוד חשוב לדעת שהניתוח לא משאיר צלקות נראות לעין, ובכל מקרה העור הגברי מחוספס יותר ומלא שיער בחזה מה שמסתיר כמעט כל דבר.

נערים וגברים אשר ירצו לעבור את הניתוח אומנם יאלצו לדבר על הבעיה ולאזור אומץ לפנות לפגישת ייעוץ על המנתח הפלסטי בנושא, אך בכל אופן, גם אם יחליטו שלא לעבור את הניתוח פרטיותם תישמר.

פורטל ניתוחים - פורטל אשר עוסק בניתוחים פלסטיים, טיפולי קוסמטיקה וטיפולים מתחום האסתטיקה הרפואית. בפורטל ניתוחים ניתן לקרוא על שלל הניתוחים והטיפולים וליצור קשר חינם וללא התחייבות עם מרפאות מומחים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב