דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניתוח אף ומכירת חלומות 

מאת    [ 20/02/2013 ]

מילים במאמר: 355   [ נצפה 1940 פעמים ]

כאשר פוגשים אדם חדש פעמים רבות אחד הדברים שנחקקים בזיכרון הוא מראה פניו ובתוך כך, מה היו המאפיינים היחודיים לו. אנשים בעלי אף נשרי, גדול או גבנוני משאירים בזיכרוננו בעיקר את מראה האף והפרופורציות שלו. כיוון שמראה וזיכרון זה, לאו דווקא מחמיאים, אנשים הסובלים מאף שאינו תואם ומחמיא למראה פניהם מבקשים לשנות אותו, ובכך גם לשנות את חזותם ואת הרושם שהם משאירים.

לרוב, מעוניינים אותם אנשים לעבור ניתוח אף או הליך של פיסוף אף שיעדן את מראה האף שלהם: ימלא שקעים, יחליק את החלק הגבנוני, יישר את האף הנשרי או את האף הסולד יתר על המידה וכן יקטין את נפחו ואת הבולטות שלו על הפנים.

אף אשר מותאם לפנים הוא דווקא אף שלא ישאיר רושם או זיכרון מיוחד. הוא אף שיהיה חלק אינטגרלי ממראה הפנים, יתמוך בהם ויתן להם מראה יפה ונעים. כך, במיקום שיזכרו רק את האף של אותו אדם זוכרים פרטים רחבים וכלליים יותר כמו שמות תואר, למשל "נאה", "עם פנים צעירות", "פנים מחייכות" ועוד.. תארים שקודם לכן נבלעו בצילו של האף.

רבים מאלו שעוברים ניתוח אף הם נערים ונערות אשר רוצים לשנות את המצב כמה שיותר מהר ואינם מעוניינים לחיות עוד שנים רבות עם המראה איתו נולדו. רבים מהם מבקשים לעבור את הניתוח טרם יתגייסו לצבא, או יחלו את לימודיהם באוניברסיטה, וזאת על מנת לאפשר לעצמם היכרות נקייה עם אנשים חדשים, מתוך תחושה של ביטחון עצמי, דימוי גוף ודימוי עצמי גבוה.

ניתוח אף, לעומת ניתוחים פלסטיים אחרים מתאפשר החל מגיל שש עשרה, לערך, כמובן תוך הסכמת הורים למי שטרם מלאו לו 18. 

את הניתוח ניתן לעבור במגוון רחב של מרפאות וקליניקות מומחים. המנתחים הפלסטיים בארץ יודעים כמה ניתוח אף הוא מבוקש וחשוב בקרב אותם נערים, ולכן לא פעם מנסים למכור לפונים הצעירים חלומות, שלא כולם מתאפשרים במציאות.

מנתח פלסטי אשר מבטיח כי הכל יהיה בסדר, בלי סיכונים, בלי החלמה ובלי אפשרות לטעות הוא מנתח שיש לחשוד בו. חשוב כי המנתח הפלסטי יעשה בעבור המטופל שלו תיאום בין הציפיות והחלומות לבין המציאות האובייקטיבית. לא תמיד ניתן לשנות את האף בדיוק לצורה הרצויה ולא תמיד ההחלמה קלה ונעימה.

הבנה מלאה של הניתוח ושל המשמעויות שלו תאפשר תחושת ביטחון גבוהה יותר כאשר עוברים אותו והכנה טובה יותר לרגע בו מסירים את התחבושות מהאף.

פורטל ניתוחים - פורטל אשר עוסק בניתוחים פלסטיים, טיפולי קוסמטיקה וטיפולים מתחום האסתטיקה הרפואית. בפורטל ניתוחים ניתן לקרוא על שלל הניתוחים והטיפולים וליצור קשר חינם וללא התחייבות עם מרפאות מומחים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב