דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הגאדג'טים החמים בשנת 2013 

מאת    [ 20/02/2013 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 2902 פעמים ]

קצב החידושים הטכנולוגיים עולה משנה לשנה בשנים האחרונות ושנת 2013 מבטיחה גם היא לא לאכזב. בתערוכות עולמיות למוצרי אלקטרוניקה הושקו דגמים חדשים כאלו שכבר יצאו לשוק, וכאלו המתוכננים לצאת בעתיד הקרוב ולהכנס אל חיינו בסערה.

איך מטעינים סמארטפון?

אחד מהתחומים החמים נוגע לעקב אכילס של הסמרטפונים: הסוללות הנטענות. סמארטפון אולי חכם וחזק אבל גם דורש חיבור למקור מתח פעם או פעמיים ביום, עובדה לא נוחה בעליל. גאדג'טים אחדים באו לפתור בדיוק בעיה זו. כבר היום ניתן למצוא שלל כיסויים נטענים או מטענים סלולריים אבל בתערוכת CES 2013 הוצג הדור הבא של המטענים הניידים. זה כלל גם צמיד מטעין וגם מטען נייד הפועל באמצעות תא דלק מימני (ונוזל המכיל מים). לגאדג'ט החדש קוראים PowerTrekk והוא מאפשר למשל לתדלק את הסמארטפון באמצעות בירה בפאב.

מנפלאות הבית החכם

גאדג'טים אחרים שהוצגו בתערוכה דווקא באו לשדרג את חווית הבית החכם. אחד החכמים שבהם הוא תרמוסטט חדש של חברת NEST אשר לומד את העדפותיכם למידת הטמפרטורה הרצויה בבית במצבים שונים: אימון כושר או רביצה מול הטלויזיה? לימודים או שאתם פשוט לא בבית? התרמוסטט מבין ומתאים לכל מצב את הטמפרטורה הרצויה, ובכך, על הדרך, גם חוסך בחשמל ובכסף.

סמארטפון הוא היום בן בית כמעט בכל בית, השאלה איך הוא יודע לתקשר עם יתר המכשירים בבית? גאדג'ט חדש העונה לשם TetherCell מאפשר לכם להחליף סוללת AA רגילה בכל שלט עם גאדג'ט מיוחד במינו המעוצב כסוללת AA  לכל דבר ומופעל באמצעות סוללת AAA. הגאדג'ט הזה יודע לחבר בין כל שלט ובין הסמארטפון ובאמצעות אפליקציה חינמית לאפשר לכם לשלוט בכל השלטים הללו באמצעות הסמארטפון.

רק בריאות

תחום נוסף שבלט בתערוכת הגאדג'טים של שנת 2013 הם הגאדג'טים מתחום הבריאות והעזרים לבעלי מוגבלויות. דוגמה לכך הוא גאדג'ט קטן וחכם העונה שלם Sonic Connect 2 המתחבר באמצעות שקע ה- USB  לכל מחשב ומשדר לחיישן המתריע בקול רם במיוחד, מהבהב בצבעי לד זוהרים וחזקים ואף רוטט כדי להתריע על כל תקשורת נכנסת: דוא"ל, שיחת סקייפ, הודעת מסנג'ר וכדומה.

גאדג'ט נוסף מהתחום הוא פארו, חיית מחמד רובוטית המצוידת בבינה מלאכותית ומגיבה (כמעט) כמו בעל חיים אמיתי, רק בלי האלרגיות הנלוות לכך. התחליף עוזר ומחליף בעלי חיים בשר ודם לטיפול בחולי דמנציה אשר טיפול בבעלי חיים עוזר להם במיוחד.

סדרת גאדג'טים נוספת היא מוצרי iHealth אשר מודדים מגוון מדדים רפואיים ומשדרים אותם באופן אלחוטי לסמארטפון או לטאבלט ולמעשה מהווים תיק רפואי נייד.

 

שנת 2013 רק בראשיתה וניצני הגאדג'טים החדשים כבר יוצאים לשוק. במהלך השנה אנו צפויים לשלל גאדג'טים מתקדמים שיצאו שיבשילו ויהפכו את החיים, שוב, על פיהם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב