דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מידע בנוגע למזרונים 

מאת    [ 19/02/2013 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 2035 פעמים ]

 

 

אדם שאיננו שוחח על כך עם רופא לא יכול לדעת שרוב הרופאים כמעט ממליצים על שינה עמוקה ובריאה שנעה בין שבע לשמונה שעות וזה על מנת לאפשר תפקוד נכון במהלך היום. מעבר לכמות, חשובה מאוד גם איכות השינה. על פי מחקרים שונים שנעשו בנושא התגלה כי לילה שנעשה על מזרון שאיננו איכותי, משפיע רבות על הגוף.

אז כיצד יודעים מהו מזרן איכותי? מדובר על נושא מאוד חשוב בעיקר בשל העובדה שלא כל יום אנשים הולכים ורוכשים לעצמם מזרון, מדובר על קנייה של פעם ב-10-15 שנה. על מנת לוודא שהמזרון שנרכש הוא אכן איכותי וברמה גבוהה, חשוב לערוך לו מבחן ביתי בין מספר ימים ולא רק להסתפק על שכיבה של מספר דקות על המזרון בחנות.

מזרונים קשים

אחת השאלות המרכזיות בכל הנוגע לבחירת מזרון היא שאלת הרכות או הקשיחות של המוצר. רבים נוטים לפרש מזרונים רכים כמזרונים נעימים וטובים יותר לשנה, אך אינם יודעים שמזרון רך יתר על המידה עלול לגרום לאגן לשקוע. לעומת זאת, מזרונים שהם קשיחים יותר מדי עלולים לסכן את הישנים עליו בכך שיבליט את האגן שלהם החוצה ולכן עדיף לבחור מזרון קפיצים (לצורך העניין) שאיננו קשה מדי או רך מדי.

אז מהי בעצם הפשרה האולטימטיבית עבור הגוף? ובכן, הדבר הטוב ביותר עבור הגוף בכלל ועבור הגב בפרט הוא מזרן שרמת הקשיחות שלו מתאימה למשקל של הגוף, מזרון כזה למעשה מאפשר לאגן לא לברוח לאף כיוון אלא מתיישר לקו של עמוד השדרה, ההתאמה למשקל נעשית על ידי קפיצי המזרון.

חומר המזרון

אחד מהדברים החשובים ביותר שיש לעשות זה לבדוק גם את איכות החומר, מלבד קשיחותו של המזרן. חשוב להבין שמזרון בעל חומר לא איכותי, הוא מזרון שהתבלה במהירות רבה יותר. יש לבדוק האם הקפיצים חזקים מספיק, האם הם אמינים כך שלא יתרופפו ככול שהזמן עובר. חשוב לדעת פרט קריטי – אחראיות המזרן היא זו שיכולה להעיד על אורך חייו.

כמו כן, במידה ואתם סובלים מכאבי גב חוזרים ונשנים מומלץ מאוד לפנות אל בעל מקצוע (אורתופדיים) על מנת שזה יוכל להמליץ על סוגי המזרונים שמתאימים לגב שלכם. מעבר לכך, לאחר שמצאתם את המזרנים התאימים מומלץ לבצע השוואת מחירים בין סוגי המזרנים ולבחור את המזרון לא רק הנוח ביותר אלא גם המשתלם ביותר מבחינת המחיר. זכרו – עדיף לשלם יותר ולקבל מזרון איכותי מאשר לשלם פחות ולישון במשך שנים על מזרן לא איכותי ולא נוח.

ליאת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב