דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הצרת היקפים וחשיבותה במאה ה-21 

מאת    [ 19/02/2013 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 1911 פעמים ]

לא צריך להיות בעל מודעות אסתטית גדולה יתר על המידה כדי להבין שהמראה החיצוני שלנו הוא אחד מכרטיסי הביקור המרכזיים שיש לנו להציע. באותה מידה, לא צריך להיות בר רפאלי כדי לשאוף למראה רזה ואסתטי כמה שיותר. הבעיה היא שאורח החיים המאפיין את התקופה הנוכחת נותן את אותותיו בשטח, מבחינת עובדה מהותית אחד: יותר ויותר אנשים סובלים ממשקל עודף. וכאן בדיוק נכנסת לתמונה הצרת היקפים.


כך זה מתבצע
הצרת היקפים, אם כן, מהווה טיפול אסתטי שתכליתו המרכזית אחת: להוריד ממשקל הגוף. הוא יהיה אידיאלי במצבים בהם איננו מצליחים להתמיד בספורט או בדיאטה, או כשהגוף שלנו אינו מגיב אליהם. הטיפול מבוסס על הסרתם של כל אותם "עודפי" העור - לרבות צלוליטיס - ואף משפר את מרקם העור.

אז היעד הוא הקטנת "היקף" הגוף. על מנת לעשות זאת, ניתן לנקוט במספר דרכים. הראשונה היא ניקוז של כל אותם שומנים באמצעות אולטרה-סאונד. דרך אחרת לבצע את המשימה היא באמצעות קרני הלייזר, אשר מפרקות את אותם תאי שומן עודפים שבגוף. השיטה הנפוצה השלישית נעשית באמצעות גלי רדיו, שמביאים, אף הם, להמסת השומן, ולניקוזו מהגוף לאחר מכן.
סוג אחר של טיפולים להצרת היקפים מבוסס כבר על שימוש בתכשירים ובמוצרים שונים. ביניהם, ניתן למנות קרמים אשר הופכים את העור למוצק יותר, ועקב כך- מקטינים את היקפו. החיסרון העיקרי של אלה הוא שהטיפול באמצעותם מוגבל ביותר, ומתבצע באופן מקומי בלבד.


טיפול חד פעמי. כמעט
מכל הרשום מעלה, ניתן להסיק כי הצרת היקפים היא הדרך המהירה ביותר כיום לבצע את הורדת השומן המיוחלת- בטח בהשוואה לדיאטות רצחניות שבאות לידי ביטוי, אולי, רק לאחר חודשים ארוכים של מאמץ. ועם זאת, חשוב להדגיש כי אין המדובר הוא בטיפול בשיטת "זבנג וגמרנו". האדם שעובר את הטיפול נתון אמנם לחסדי הרופאים (או הציוד הטכנולוגי שלהם), אבל לא פעם נדרש ממנו להתמיד לאחר מכן, ולבצע מספר טיפולים משלימים עד לתוצאה המושלמת.


כך עושים זאת נכון
טיפול הצרת היקפים סטנדרטי נמשך כ-20 דקות, ומתאים כמעט לכל אחד, ללא אבחנה בין גברים לנשים. לרוב, יבחרו בו אנשים הסובלים מחוסר פרופורציה באזור מסוים לגוף, כשה"אויב" העיקרי, מהבחינה הזו, הוא הצלוליטיס. ישבן, ירכיים, בטן וזרועות הם איברים שבמקרים רבים מאפיינים טיפולים של הצרת היקפים.

מצד שני, מומלץ מאד שאנשים בעלי קוצב לב, יתר לחץ דם, סוכרת, גידולים מסוגים שונים או בעיות בתפקוד בלוטות התריס, למשל, יימנעו מטיפול זה. למעשה, ניתן לומר שכל טיפול הצרת היקפים צריך להתחיל בייעוץ אצל גורם מומחה, שלא רק יסביר האם האדם יכול לעבור את הטיפולים - אלא גם יתאים עבורו את השיטה האידיאלית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב