דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מרפאת שיניים בפתח תקווה: תחרות על כל שן 

מאת    [ 19/02/2013 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 2135 פעמים ]

פתח תקווה. אם המושבות, ועירם הנוכחית של למעלה מ-200,000 תושבים. מיותר לציין כי אף אחד מהם אינו חסין בפני נזקי השיניים למיניהם. אם נישאר עם העובדות, הרי שבפתח תקווה יש לא מעט מרפאות שיניים, ומספר גדול עוד יותר של רופאים. כל זה, כמובן, לא מעניין אתכם. כל מה שאתם רוצים הוא למצוא מרפאה איכותית במהרה, מבלי לעזוב את העיר.

כיצד תעשו זאת?

ממאפייני העת הנוכחית: תחרות
ותיקי פתח תקווה בוודאי זוכרים את הימים הראשונים של העיר, שעה שחלק ניכר מכם חי עוד במעברה. אז, לפי כל הסיפורים, הייתה בה לא יותר מאשר מרפאת שיניים אחת. אולם, ברור כי פתח תקווה התפתחה מאז ביותר ממובן אחד. היא הפכה לעיר כלכלית משגשגת, שבה אינספור עסקים מכל תחום. על רקע זה, לא מפתיע שעם השנים גדל גם מספר מרפאות השיניים שבעיר.
כאן הנקודה להדגיש שאין מרפאת שיניים אחת אשר דומה לחברתה. הן נבדלות ביניהן בקהל היעד, בסוג הטיפולים, ברמת הרופאים ועוד. כלומר, מכאן נובע כי נדרש להשקיע אי אילו מאמצים בבחירת המרפאה האיכותית ביותר, או לכל הפחות זו המתאימה במידה הרבה ביותר לרצונות של המטופל העתידי.


המלצות, הסדרים ומה שביניהן
כיאה לשנות ה-2000, האזרח ה"קטן" הפך למודע הרבה יותר לצרכים ולרצונות שלו, ובכל תחום הוא מנסה להשיג את העסקה המשתלמת ביותר. ניסיון זה לא פוסח על תחום רפואת השיניים. אנשים רבים, בין אם בפתח תקווה ובין אם מחוצה לו, שואלים את המכרים שלהם על טיב רופא השיניים בו הם נעזרים. דבר זה, כמובן, מסייע להם לא מעט בבחירה.

חשוב לזכור כי המחיר מהווה משתנה חשוב מאד בבחירת הגורם המקצועי. ברור כי השוואת מחירים בין כל מרפאה ומרפאה לא תהיה אפשרית, ברוב המקרים. אולם, ניתן בהחלט לחפש אחר מבצעים שונים, לרוב במסגרת של שיתופי פעולה עם קופות החולים למיניהן. כל קופת חולים בעיר מקיימת הסדר עם מספר מרפאות שיניים, דבר שמעניק ללקוחותיה תעריף מוזל על הטיפולים בהן.


חשיבותה של התרשמות
כיום, לא מעט אנשים מבצעים את הבירורים השונים שלהם דרך האינטרנט, ומציאת קופת חולים לא יוצאת מכלל זה. לחלק מהמרפאות ישנן אתרי בית מושקעים, שמסבירים על הטיפולים, הצוות, דרכי הגעה וכן הלאה. אפשר בהחלט להיעזר בהם טרם הבחירה.

נקודה נוספת שרצוי לתת עליה את הדעת היא שפתח תקווה היא לא העיר הגדולה ביותר שניתן למצוא בעולם. במילים אחרות: רצוי מאד להשקיע את המאמצים הלא כל כך רבים בהגעה למרפאות, עוד טרם הבחירה הסופית. כך, ניתן לשוחח עם אנשי המקצוע, להתרשם מאיכותו של המקום ועוד. לא תאמינו עד כמה אלה יכולים לסייע, בסופו של יום.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב