דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת ריהוט לעיצוב חדר ילדים 

מאת    [ 05/02/2008 ]

מילים במאמר: 454   [ נצפה 5923 פעמים ]

כשמדובר בריהוט ילדים עדיף לקנות רהיטים שהורכבו על ידי היצרן. בנוסף, במקום להוציא הון עתק על אביזרי ריהוט אופנתיים יקרים, לכו על ריהוט איתן ויציב עם עיצוב פשוט בצבעים ניטרליים שמשלימים ומשתלבים בעיצוב חדר ילדים. תוספת של ציור אומנותי על השולחן או הכסא יהפכו את הרהיט לפריט ייחודי ויגרמו לאושר של ילדכם. כעט, כשכיסינו את אביזרי הריהוט לחדר הילדים הבסיסיים הווה נצלול לפרטים.

אביזרי ריהוט ילדים
מיטה עם מזרן איכותי הוא אבן הפינה לכל חדר ילדים. כשאתם באים לבחור מיטת ילדים חשוב לבחור מזרן מוצק קשה העשוי מחומרים מעכבי אש. מסגרת המיטה צריכה להיות חזקה ללא פינות חדות. באם ילדיכם זז במהלך השינה, מומלץ להרכיב מגן מיטה על מנת להבטיח שלא ייפול מהמיטה בלילה.
עיצוב חדר ילדים  יכלול פריט ריהוט ילדים נוסף והוא ארון בגדים או שידה. גם כאן יש להקפיד לבחור ארון או שידה חזקים שהורכבו על ידי היצרן בלבד. ארון בגדים או שידה לחדר ילדים צריכים להיות מתוכננים כך שלילדיכם תהיה גישה נוחה וקלה לכל מדף מבלי הצורך לעמוד על שרפרף, כסא או חפץ כלשהו. ככלל גובה הארון או השידה לשימוש הילדים צריכים להיות פחות או יותר בגובה של הילד ויציבים כך שילדיכם לא יצליח להפיל אותם.

מדפים וכוורות
אותו הכלל מתקיים עבור מדפים וכוורות. מספר מדפים או כוורות לתלייה על הקיר הם בחירה עדיפה מארון מדפים אחד גבוה העלול ליפול. עיצוב ותכנון כזה מקל על ילדיכם להוציא את ספריהם או הצעצועים המועדפים עליהם ומונע תאונות מיותרות של נפילת הארון.


אחסון צעצועים
האפשרות לאחסון צעצועים חשובה מאד כיוון שכולנו מכירים את התופעה של חדר מבולגן. כשאתם מחליטים לקנות ארגז אחסון צעצועים הדרך היעילה לחסכון כספי הוא לרכוש ארגז אחסון צעצועים דו תכליתי, כלומר ארגז ספסל לאחסון צעצועים היכול לשמש גם כספסל או שולחן – ארגז ספסל לאחסון צעצועים או ספסל אחסון צעצועים.
ריהוט ילדים רב-תכליתיים קיימים בצבעים רבים מעץ בד"כ, הזולים יותר עשויים פלסטיק. ארגז ספסל לאחסון צעצועים מעץ הוא אביזר ריהוט קלאסי יפהפה.


כסא נדנדה, שולחן וכסאות
בסיום יום המשחקים אתם וילדיכם תרצו למצוא פינה נוחה ושקטה לקריאת סיפור לפני השינה. לשם כך כסא נדנדה חזק ועמיד לישיבה נוחה ומרגיעה הוא פתרון אידיאלי בזמן קריאת הסיפור לפני השינה.
אביזרי ריהוט נוספים לעיצוב חדר ילדים הם שולחן ילדים, כיסא ילדים המותאמים למידות הפעוט. השולחן והכסא צריכים להיות מותאמים עמידים וחזקים אך לא כבדים מדי כדי שילדיכם יוכל להזיז את הכסא בחדרו.
עיצוב חדר ילדים אמור לשקף את אישיותו של ילדיכם ובו זמנית על הריהוט להיות בטיחותי, פרקטי ונוח. הבחירה של ריהוט לחדר ילדים יכולה להיות מייגעת בהתחלה, לכן אני ממליצים שתבחרו את הריהוט הבסיסי והשאר ישתלבו בנקל עם הזמן.

באתר מבחר ריהוט לחדר ילדים של שולחן ילדים, כיסא ילדים, כיסא נדנדה, ארגז ספסל לאחסון צעצועים, כוורות לתלייה, מדף לתלייה, עגלת צעצועים, ספסל מגירות, מגן מיטה, קולב עומד ועוד...

דרך אתר http://www.hometags.co.il אנו מזמינים אתכם לגלות את המנגנון שפועל מאחרי hometags שהוקם להביא לכם חווית קניה, רמה של איכות שרות ושביעות רצון גבוהה ביותר. אתר http://www.hometags.co.il מתבסס על הרעיון של חנות כלי בית גדולה הפועלת באינטרנט אשר מתמחה במוצרים לעיצוב ותכולת הבית במטרה להגשים את המשאלות הדימיוניות ביותר שלכם בתחום: כלי בית וכלי אוכל כלי מטבח עיצובים ונוי טקסטיל לבית מתנות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב