דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרים בשלבים 

מאת    [ 18/02/2013 ]

מילים במאמר: 699   [ נצפה 1652 פעמים ]

עם התפתחות העידן הדיגיטלי מביאה עימה מעבר כולל אל עבר רשת האינטרנט, כיום ניתן למצוא כמעט הכל באינטרנט מבלי לצאת מהבית, הכל ישירות מהמחשב האישי שלכם, לאור המצב, בעלי עסקים מקומיים מבינים כי על מנת והעסק שלהם יצבור הצלחה יש צורך להיות חלק מרשת האינטרנט פן נשאר מאחור.

התחרות רבה, ויותר עסקים עושים מעבר אל האינטרנט, למטרה זו יש צורך באתר אינטרנט, פנייה אל אחת מחברות לבניית אתרים הרבות אשר נמצאות ברשת תאפשר שלב ראשון במעבר לאינטרנט.

 

כיצד נבחר חברה לבניית אתרים?

ראשית כל אנו נתייעץ עם מכרים, חברים בכדי לראות אם יש להם ניסיון קודם עם חברה לבניית אתרים לשם המלצה, במידה וכן נפנה אליהם, במידה ולא נקליד "בניית אתרים" במנועי החיפוש ונתקל בשוק רחב מאד בתחום הנ"ל, קריאת תיאור ה-SEO של כל חברה תאפשר לנו מיקוד מקדים על כל חברה אודות שרותיה.

לאחר מכן, על ידי כניסה אל האתר נתמקד באתר החברה על מנת לקבל רושם ראשוני אודות צורת העבודה של החברה, נבדוק את השרותים אשר מוצעים ונפנה אל עבר תיק הלקוחות של החברה, חברה מקצועית לבניית אתרים מחזיקה תיק עבוודת מקצועי ומגוון, עבודות בעלות קונספט משתנה, עיצובים מרהיבים והתאמה אישית לסוג האתר וצרכי הלקוח.

כמו כן, נבדוק את המחיר שכן הינו פקטור מאד חשוב בנושא, בניית אתר אינטרנט אינו סכום קטן והלקוח ירצה את המוצר המקצועי והטוב ביותר עבור הסכום אותו הוא משקיע, נבקש הצעת מחיר ממספר חברות אשר אנו מתלבטים לגביהן וזו שעונה על רצונותינו נעבוד עימה.

 

אפיון אתר האינטרנט

ברגע והחלטתם על חברה, אתם תפגשו עם המומחים של החברה על מנת לשבת ולדון על אתר האינטרנט, מהן מטרותיו של האתר, למי הוא מכוון, במה הוא יעסוק, מהו סוג האתר? תדמיתי, קטלוגי, דינמי, חנות מקוונת ועוד.

כמה זמן ייקח לכל שלב בתהליך באופן משוער, שלב עיצוב האתר, שלב התכנות והטמעת העיצוב בקוד, ועוד.

כמו כן, אנו נבצע מחקר מילות מפתח אודות ערך הביטוי בו יתרכז האתר לצבירת קהל יעד, ומחקר שוק אודות אופי התחרות לגבי אותו ביטוי.

 

תהליך עיצוב האתר

עיצוב אתר האינטרנט הינו שלב חשוב ביותר, עיצוב האתר מהווה את הכרטיס ביקור של האתר, הזהות והייחודיות, השקעה בפרטים תוך כדי הקפדה על עיצוב מותאם לפי מטרות האתר וסוג האתר, כלומר אם מדובר למשל באתר מסחרי אנו נכליל בתוכו חנות וירטואלית ,עיצוביות אסתטית אשר נותנת דגש למוצרים ומבליטה אותם, עגלת קניות משוכללת, ממשק משתמש נוח וידידותי ועוד.

עיצוב אתרים מתבצע על ידי מעצב גרפי מקצועי, אשר עושה שימוש ושילוב בטכנולוגיות מתקדמות ומובילות בתחום לבניית עיצובים מרהיבים ייחודיים ומודרניים, אסתטיים אך מושכים את העין בו זמנית.

 

הטמעת העיצוב בקוד

בעוד והמעצבים הגרפיים עובדים על עיצוב האתר בהתאם לצורכי האתר ובעל האתר, צוות התכנות משקיע שעות רבות על הקוד של האתר אשר בעזרתו ניתן לחבר את כל החלקים של האתר לאתר אחד נגיש ופעיל, הטמעת העיצוב בקוד לקבלת מראה כללי ומשודרג של האתר שימוש בשפות תכנות מתקדמות לבניית קוד אחיד ותקין כגון HTML5, PHP ועוד.

 

הזנת תכנים

כעת והאתר לקראת שלבי סיום, כל הנותר הוא להזין תכנים, באמצעות מערכת ניהול תוכן משוכללת ומתקדמת אשר מסופקת לכם על ידי החברה, ניתן להזין תכנים, לבנות מערך קישורים הכרחי באופן פשוט וידידותי , העלאת קבצים כגון קבצי אודיו, וידאו ותמונות לאתר ועוד.

 

ביצוע בדיקות QA

בדיקות QA הינן ראשי תיבות של בדיקות Quality Assurance והינן הכרחיות לפני העלאת האתר לאוויר בכדי למנוע בעיות בעת היות האתר באוויר, ביצוע מקיף של בדיקות QA מאפשר עבור החברה לאתר באגים חמורים באתר ולתקן אותם בכך לשקף מקצועיות רבה.

 

שרותי אירוח ואחסון אתרים

כעת והאתר מוכן נשאר להעלות אותו לאוויר על מנת ויהיה נגיש לכלל הגולשים ברשת האינטרנט, אחסון אתר האינטרנט על גבי שרת אחסון מתקדם אצל אחת מספקיות השרות הרבות אשר נמצאות בשוק, מאפשר עבורנו נגישות לאתר, גיבוי כל התכנים והקבצים של האתר, תזרים משאבי חומרה הכרחיים לשיפור תפקוד וביצועי האתר.

שרותי אחסון אתרים מסופקים כמו כן גם באמצעות חבילות אחסון משודרגות בעלות נתונים חיוניים לביצועים מקסימליים מצד האתר.

 

קידום אתרים – SEO

במידה ואתר האינטרנט שלכם הינו עסקי / שיווקי / מסחרי והינכם מעוניינים בהגדלת קהל היעד והחשיפה שלכם, יש צורך בשרותי קידום אתרים מקצועיים, באמצעות קידום מקצועי ניתן לשפר ולייעל את אתר האינטרנט שלכם לעלייה בתוצאות הדירוג במנועי החיפוש והרחבת המודעות, קידום אתרים עושה אופטימיזציה לכלל האלמנטים באתר על מנת לשפר את האתר בכדי להיות התוצאה האולטימטיבית ביותר עבור הגולש תחת ערך החיפוש המבוקש.

בתודה אמיל פסחוב, קידום אתרים DigitalST




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב