דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חוק ביטוח בריאות 

מאת    [ 18/02/2013 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 3409 פעמים ]

במדינת ישראל מחויב כל אזרח על פי חוק להיות מבוטח בביטוח בריאות.  חוק זה חל משנת 1995ובמסגרתו קובע שעל כל אזרח להיות רשום באחת מקופות החולים של מדינת ישראל ומעל גיל שמונה עשרה עליו לשלם לביטוח לאומי תשלום חודשי הנקרא דמי בריאות. שירותי הבריאות הנכללים בביטוח בריאות זה קבועים בחוק והנפקתם מתבצעת מצד קופות החולים בהן מבוטח כל אדם ואדם.

ביטוח בריאות נחשב לשירות בסיס שלו זכאי כל אזרח בישראל,וזוהי תקנה הנמצאת בגדר החוק בה כל אזרח מחויב לביטוח בריאות וכן זכאי לקבל ביטוח זה. לכל תוספת יש לשלם מול קופות החולים על מנת להיות זכאים לשלל שירותים שלא מעוגנים בחוק, כמו טיפולים אלטרנטיביים או ביטוח סיעוד וכדומה. מדינת ישראל עשתה צעד חשוב ביותר והמגמה להכרה בבריאות של כל תושב אכן מרגשת ומרטיטה לבבות, אך עליכם לדעת שהביטוח המוצע על ידי קופות החולים לא מכסה את כל הצרות שעלולות לנחות על האדם.

הכניסה לתוכנית ביטוח רחבה יותר או הכוללת שירותים בהם מעוניין האדם שאינם מעוגנים בחוק הביטוח הבסיסי,מותנית בתוספת תשלום חודשי . גם אז לא יהיה זכאי לטיפולים מעבר לקבוע בשירותי הבריאות הנוספים שבתוכניתו ולכן אנו ממליצים לפנות לבירור וייעוץ לגבי ביטוח בריאות פרטי.

מלבד מסגרת ביטוח בריאות סטנדרטית, ישנה אפשרות לביטוח בריאות פרטי. במסגרת ביטוח זה ניתנים תנאים מיוחדים שאינם נכללים בביטוח בריאות רגיל. ביטוח בריאות פרטי יאפשר לכם במקרה הצורך לפנות לקבלת טיפולים מיוחדים או תרופות מיוחדות וחשובות – שירותים שלא מספקות קופות החולים גם לא במסגרת השירותים הנוספים שמציעה בביטוח הבריאות המורחב שלה.

ביטוח בריאות נרחב וכן ביטוח בריאות פרטי מבטיח שאתם ומשפחתכם תהיו מכוסים על כל צרה שלא תבוא. ביטוח בריאות שנעשה במסגרת פרטית על ידי חברת ביטוח מוכרת ומנוסה יבטיח שבבוא העת תהיו בידיים מצוינות ותזכו לטיפול המתקדם והיעיל ביותר שכולל מכשור ותרופות חדישות ויקרות. חלק מהטיפולים נעשים גם מחוץ לגבולות המדינה, כמו השתלות ולכן ביטוח בריאות פרטי חשוב לכל אזרח ותושב במדינה שעלול בעתיד להזדקק לטיפול שכזה.

עצם הרעיון שאנו מבוטחים בביטוח בריאות שיזכה אותנו בניתוחים ותרופות שלא כלולות בסל הבריאות, יכול לתרום רבות לרווחתנו האישית וכך גם בעקיפין לבריאותנו. אדם שחי את חייו ללא דאגה מאחר שביטח עצמו ואת ילדיו בביטוח בריאות פרטי, יכול לישון לילות שלמים וארוכים בשקט.

אם עדיין אתם ספקנים ומעוניינים לדעת יותר, מומלץ לפנות לחברת ביטוח שעושה גם ביטוח בריאות ולהתייעץ לגבי סוג הביטוח, גובה התשלום ומה הוא כולל ויפה שעה אחת קודם.

לפרטים נוספים והצעות כנסו ל:


www.bituch.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב