דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תחכום הוא שם המשחק להצלחה במכירות באי ביי 

מאת    [ 17/02/2013 ]

מילים במאמר: 352   [ נצפה 2748 פעמים ]

כפי שכבר ציינתי במאמר קודם , אי ביי הפכה מזמן להיות זירת התגוששות ותחרות בין הסיטונאים הגדולים עד כי אין כמעט סיכוי למוכר הפרטי למכור ברווח אלא אם יתמקד בנישות מוצרים ייחודיות. או יסגל לעצמו תכונות של מוכר מתוחכם.

במציאות כזו אין ברירה אלא להיות מוכר מתוחכם. השיטה הראשונית והישנה של העלאת מוצרים מבוקשים כבר לא עובדת והיא נחלתם של הסיטונאים הגדולים , אלה שיכולים להרשות לעצמם למכור בשיטה שיש בה יתרון לגודל – להוריד מחיר ולמכור יותר. היות והעליכם למכור ללקוח את מה שהוא רוצה ולא מה שאתם חושבים שהוא צריך הרי שעליכם להתחקות אחר המוצרים שהוא באמת מחפש וצריך.

אנחנו הישראלים ידועים היטב בתחכום וגם כאן ראוי שנפעיל כילים מתוחכמים להגדיל את המכירות באי ביי. כיצד נעשה זאת?

אמליץ בפניכם על 2 כילים מצויינים שבאמצעותם תוכלו להתחקות אחר מוצרים מבוקשים הנרכשים בתדירות ובכמות גדולה באי ביי, אחר מוכרים והביצועים שלהם, טרנדים עכשוויים, מגמות ועוד.

כלי אחד הוא האתר "גופביד"  Goofbid    -   בו תוכלו לקבל בחינם ואחרי רישום כל מידע שתרצו על מוצרים, מוכרים, ביצועים של מוצרים, ביצועים ופידבקים של מוכרים ועוד ועוד. כמו כן תוכלו לצוד עסקאות באי ביי באמצעות כלי מתוחכם שיבצע קנייה עבורכם במחיר שתרצו ובשנייה האחרונה של המכרז. עוד באתר זה – תוכלו לחפש מוצרים ללא בידים כלל או מוצרים שבשל טעויות הגהה לא נמצאו ולפיכך אין להם קונים – מציאות ממש! 

הכלי השני הוא האתר  "מה חם השבוע באי ביי"  whats-hot-weekly  .  באתר זה תוכלו למצוא את כל המוצרים הכי נמכרים באי ביי מידי יום , וכך תוכלו לדעת מה המוצרים הכי מבוקשים , לאתר ספק ולמכור אותם בזירה של הגדולים. המוצרים הנמכרים מסודרים לפי הקטגוריות השונות המקבילות לאי ביי וניתן לראות בכמה נמכרו ואף לגשת למוצר באתר אי ביי עצמו ולראות מקרוב את ביצועי המוצר והמוכר. במידה מסויימת מהווה כלי זה תחליף מהיר יותר לאינדיקטור שנקרא באי ביי  Completed Listings. 

קיימים כילים נוספים אך אלו העיקריים והטובים שבהם. בשניהם תוכלו להפיק תועלת באותה מידה אם כי האתר גופביד עשיר יותר בניתוחי מידע ואפשרויות.

כאמור , ללא תחכום ומחקר יהיה קשה עד בלתי אפשרי למכור ולהרוויח סכומים נאים באי ביי. השתמשו בכילים אלו והיו מוכרים מתוחכמים.  

בעל תואר שני במנהל עסקים התמחות בשיווק וסחר בינלאומי.יועץ בנושא מסחר אלקטרוני ,חנויות ותוכניות שותפים באינטרנט. ממקימי האתר "דרופ שיפינג" מסחר אלקטרוני ברשת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב