דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המדריך להפקת קליפ חברים לחתונה 

מאת    [ 17/02/2013 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 1858 פעמים ]

מהם השלבים שאתם צריכים לעבור על מנת להפיק קליפ חברים לחתונה? במאמר זה ננסה לרכז את המשימות העיקריות כדי לצור הפקה מוצלחת.

משתתפים

שלב ראשון, חשוב לדעת מה כמות המשתתפים שהסרט הולך להכיל. זוהי נקודה קריטית כיוון שיש לה השפעה על התקציב מחד, והשפעה על סוג הסרט שתבחרו מאידך. איך בוחרים מי ישתתף בסרט? הנה מספר פרמטרים שצריך לקחת בחשבון: לפעמים האינסטינקט הוא לצלם סרט בו משתתפים רק החברים הקרובים של החתן (או הכלה) זה אמנם יותר נוח לתפעול ולתכנון אבל קחו בחשבון שבערב החתונה כאשר כל האורחים ובייחוד החתן והכלה יצפו בסרט ירגש אותם מאוד לראות את כל החברים שלהם (מכל הצדדים). זכרו להזמין את כל המשתתפים מספיק זמן מראש כדי שיוכלו לסמן את יום הצילום אצלם בלו"ז.

תסריט

בהפקת קליפ חברים לחתונה אין מקום לאילתורים. כלומר, יש מקום. אבל רק אם תכננתם את זה מראש.. ככל שמספר המשתתפים גדל יהיה קשה יותר לזרום ועדיף שכל התוכנית האומנותית של הפקת הקליפ תהיה ידועה מראש. כדאי להגדיר קבוצת חשיבה שתהיה אחראית על כתיבת התסריט, בחירת הלוקיישן וארגון הציוד. חשוב לשמור על כל המתמודדים מעודכנים בכל הפרטים כדי שירגישו חלק אינטגרלי מהתהליך. אפשר לעשות זאת על ידי תכתובות מייל או אפילו קבוצת וואטס אפ.

יום הצילום

הגיע הרגע הגדול. היום לו התכוננתם. אם עשיתם עבודת הכנה איכותית מצפות לכם כמה שעות נחמדות של צילומים. כדאי לתדרך את המשתתפים שיפנו כמה שעות טובות כדי שלא יהיה לחץ בקהל. הקפידו על הוראות בימוי פשוטות וברורות, הרי רוב החברים שלכם אינם שחקנים בהבימה. המלצה נוספת היא להביא תחפושות ואביזרים שונים לחלק בין המשתתפים. זה יעזור לכולם להתשחרר ויוסיף הרבה צבעוניות לסרטון שלכם. כמובן שכדאי מאוד להביא גם שתייה ונשנושים כדי לשמור על מצב הרעב והצמא בשליטה..

חדר העריכה

עבור רוב המשתתפים בסרט חתונה התפקיד נגמר בסוף יום הצילום, אבל אם האחריות על כלל הפקה היא שלכם, כאן רק מתחילה העבודה האמיתית. לעריכת הסרט יש חשיבות עצומה בתוצר הסופי. עורך וידאו טוב יכול לקחת חומרי צילום בינוניים ולשדרג אותם מאוד לעומת עורך וידאו מתחיל שישחיט כל פריים טוב שצילמתם. ממש לא חייבים ללכת לבעל מקצוע בשביל העריכה, קיימות כיום תוכנות עריכה בסיסיות ופשוטות. אך אם בכל זאת אין לכם חצי-מקצוען עם נסיון קודם בעריכה, מומלץ לפחות להתייעץ עם עורך סרטים.

גיא נעים
קונפטי- ככה חוגגים כשחברים מתחתנים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב