דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כמה כדאי להשקיע בקידום האתר שלכם בגוגל? 

מאת    [ 15/02/2013 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 1551 פעמים ]

בעלי עסקים רבים מחליטים לקדם את האתר שלהם בגוגל וכאשר מגיע השלב בו הם נפגשים עם מקדם אתרים אין להם מושג איזה סכום להשקיע בכך. כך, נוצר מצב בו בעלי עסקים רבים, בעיקר אלו אשר אינם מבינים את מהות וחשיבות קידום האתר שלהם בגוגל, מתקשים לקבוע תקציב חודשי או שנתי לתהליך הקידום בגוגל. נשאלת השאלה: כיצד באמת יודעים איזה סכום מומלץ להשקיע בתהליך הקידום בגוגל - והאם קיימים נתונים מסוימים אשר יכולים לסייע לכם בקבלת ההחלטה ?

שלב ראשון- בחינת נתוני האתר (ש"ב)

בשלב הראשון מומלץ למדוד את הנתונים של אתר האינטרנט שלכם על ידי הכלי- גוגל אנליטיקס, אשר מאפשר לכם לדעת כמעט כל פרט אפשרי לגבי מצב האתר ומה למעשה מתרחש "מאחורי הקלעים" מדי יום. בלמידת נתונים אלו, תוכלו להעריך את מצבכם מבחינת איכותו ברשת. כמה כניסות יש לאתר, מהו אחוז הנטישה מן האתר ותוך כמה זמן ועוד. במידה ואינכם יודעים להשתמש בכלי זה, מומלץ להיעזר בבעל מקצוע שמכיר היטב את הכלי. דבר חשוב נוסף לבדיקה הינו כמה אנשים מתוך אלו שהגיעו לאתר השאירו בפועל פרטים או פנו אליכם באופן אישי ועד כמה האתר שלכם בנוי להמיר את הגולשים ללקוחות.

קביעת פגישה עם מקדם אתרים

בשלב זה, כאשר אתם כבר יודעים איפה אתם עומדים מבחינת נתוני האתר, יש להיפגש עם שניים- שלושה מקדמי אתרים. חשוב לשמוע ממקדמי האתרים על כל אפשרויות קידום בגוגל ומהן העלויות עבור כל סוג של קידום. הקפידו לקחת הצעות מחיר עבור שירותים זהים ממקדמי האתרים על מנת שתוכלו לבצע השוואה הוגנת. אל תחששו לבקש ממקדם האתרים הסברים מפורטים על העלויות החודשיות. כמו כן, כיוון שטווח ההשקעה בקידום האתר בגוגל הינו רחב ביותר, חשוב שתציגו בפני מקדם האתרים את הנתונים שאספתם ושאלו אותו איזה סוג קידום מומלץ בתחום שלכם ולחברה שלכם באופן ספציפי.

הכנת תקציב

לאחר שבחרתם בסוג הקידום ובדקתם את טווח העלויות יש להכין ולהגדיר תקציב רבעוני/ חצי שנתי/ שנתי. חשוב לזכור כי במידה ובחרתם לעשות קמפיין ppc, תקציב קידום בגוגל ניתן לשינוי בכל עת. כך, גם אם תחליטו להשקיע בקמפיין למשל 2000 ש"ח בחודש ותרצו לאחר מספר חודשים להוריד או להעלות את ההשקעה- הדבר אפשרי וניתן לביצוע מיידי.
לעומת זאת אם בחרתם באופציה של קידום אורגני בתוצאות הטבעיות מומלץ להריץ את הקידום לפחות חצי שנה כדי לבחון את ההשקעה.

 

לילך דרור




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב