דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרים מקצועיים 

מאת    [ 11/02/2013 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 1803 פעמים ]

בניית אתרים באינטרנט הינו תחום הדורש מקצועיות רבה לבניית תיק עבודות מקצועי ומגוון, חברה מקצועית לבניית אתרים עושה שימוש בטכנולוגיות המתקדמות והעדכניות ביותר יחד עם עמידה בתקנים המובילים של הקונסורציום הבין-לאומי לחקיקת תקנים ברשת האיטרנט (W3C) על מנת לספק אתרי אינטרנט מקצועיים בהתאמה אישית ללקוח.
מקצועיות אתר אינטרנט מתאפיינת בהרבה תחומים ולא ניתן לשפוט אתר איכותי אך ורק על ידי התמקדות בפרמטר אחד.

שימוש בטכנולוגיות מתקדמות
אתר אינטרנט אשר נבנה בגרסות ישנות של טכנולוגיה אשר משומשת בתחום יוצר בעיות לטווח רחוק, בין עם בקריאה על ידי מנועי החיפוש, חוסר התאמה בהצגת האתר בדפדפנים השונים, ללא תקינות ואחידות קוד, כך למשל קרה עם שפת התכנות הפופולארית לבניית אתרים דינמיים HTML, בשל השיווק המתקדם של הטלפונים החכמים והמכשירים הטכנולוגיים כגון טאבלטים אשר עושים שימוש באינטרנט, עדכון גרסאות של דפדפנים נוצרו בעיות בהצגה תקינה של האתר על גפי הדפדפנים השונים במכשירים, הקונסורצים הבין-לאומי השיק גרסה ראשונית את התקן ה HTML5 אשר יוצר תקינות ואחידות בקוד, בניית אתרים ב HTML5 מאפשרת כעת גמישות בפעולות אשר דרשו קודם שימוש בתוכנות וחברות חיצוניות וכך גם ניתן לחסוך בעלויות מיותרות, כך למשל אם ברצוננו להוסיף נגני וידאו או אודיו ניתן כעת לעשות זאת באמצעות , במקום שימוש בתוכנות כמו Flash או Silverlight.

עיצוב אתרים מקצועי
חלק מהיות אתר אינטרנט, אתר מקצועי, הינו עיצוב האתר, עיצוב אתרים מתבצע דרך מעצב גראפי אשר עושה שימוש בטכנולוגיות חדשניות בתחום, לבניית עיצובים ייחודיים ומודרניים אשר יספקו זהות וייחודיות לאתר האינטרנט.
מעצב אתרים נדרש להיות יצירתי בעבודותיו ולשמור על תיק עבודות מגוון על ידי שינוי מתמיד בקונספט העיצוב ובכך לשקף את מקצועיות המעצב והחברה עצמה.

מקצועיות על ידי קידום אתרים
כמו כן, אתר אינטרנט מתאפיין במקצועיותו באמצעות יחסי ההמרה מגולש לצרכן, חשיפה מרובה ופנייה ממוקדת אל קהל היעד, אחרי הכל ללא כל זה אין מה לעשות עם אתר בעל עיצוב ייחודי או בעל מערכת ניהול תוכן משוכללת, לכן כל אתר אשר מעוניין לשווק את מוצריו לקהל הגולשים הרחב על מנת לעשות רווח נדרש בקידום אתרים מקצוע, בין אם על ידי שכירת שרותי קידום אתרים מחברה חיצונית או עצמאית.
כך גם משפיע תוכן האתר על מקצועיותו, כתיבת תוכן איכותי, מקצועי ורלוונטי לגולש מראה למנועי החיפוש כי אכן זהו אתר אינטרנט מקצועי אשר מספק תוכן אינפורמטיבי בהתאם לערך החיפוש לגולש ועונה בצורה הטובה ביותר על כך.

בתודה, אמיל פסחוב  - DigitalST .מרכז שירות לקוחות: 1-800-100-935 |  משרד(פארק המדע): 08-9467417 |  פקס: 08-9315901מרכזיה: 1-599-500-026  | דוא"ל: href="mailto:emil@digitalst.co.il" emil@digitalst.co.il">target="_blank">emil@digitalst.co.il |  כתובתנו באינטרנט: www.digitalst.co.il  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב