דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחזור משכנתא לשיפור התנאים 

מאת    [ 11/02/2013 ]

מילים במאמר: 426   [ נצפה 1889 פעמים ]

מעטים יודעים כי החתימה על הלוואת המשכנתא היא לא חתונה קתולית. אפשר לשנות את תנאי מסלול המשכנתא, להעביר את ההלוואה לבנק אחר, להחליף את חברת הביטוח ולמצוא פתרונות יצירתיים גם במצבים בלתי אפשריים. בכל יום מגיעים לאוזנינו סיפורים אודות משפחות שאבדו את הבית בעקבות תשלומי משכנתא גבוהים. פיטורים ממקום העבודה או טרגדיות לא צפויות גרמו להם לאבד את כושר העבודה ואת היכולת לשאת בתשלומים. 

אם גם אתם מתמודדים עם החזרים חודשיים בלתי אפשריים, מסלול עם תנאים נוקשים וריבית שתופחת עוד ועוד, הגיע הזמן לשנות. מחזור משכנתא מאפשר מעבר למסלול אחר או לבנק אחר. אם הדשא של השכנים נראה ירוק יותר, הגיע הזמן לברר מולו באיזה מסלול משכנתא הוא משתמש ולבחון את התאמתו לצרכים שלכם.  באמצעות מחזור משכנתא אפשר לחסוך עשרות אלפי שקלים ולשפר באופן משמעותי את איכות החיים. אל תחיו על הסף, הדאגות לחזרת המשכנתא בכל חודש מסוכנות לבריאות. מתח וחרדות הם גורמים מובילים לתחלואה בקרב מבוגרים צעירים.

מחזור משכנתא לקיצור תקופת התשלום

רבים בוחרים בהחזרים חודשיים נמוכים מתוך דאגה ליכולתם הכלכלית לשאת בתשלומים חודשיים גבוהים יותר. בתוך זמן קצר הם מגלים כי יש באפשרותם לשלם תשלומים חודשיים גבוהים יותר ואף כדאי להם לעשות זאת. כאשר התשלומים החודשיים גבוהים אפשר לפרוע את ההלוואה כולה בתוך זמן קצר יותר. הבנקים לא תמיד מאפשרים את שינוי המסלול או שינוי סכום ההחזרה החודשי. בכדי לעשות זאת יש לפרוע את ההלוואה הראשונה ולקבל אחת חדשה בבנק אחר או באותו הבנק.

הצעד מומלץ כאשר מסלול המשכנתא הנוכחי לא מחייב תשלום קנס בעבור פירעון מוקדם. הבנקים משלבים את הסעיף הזה במשכנתאות מתוך מטרה למנוע מהלקוח למחזר את המשכנתא או לפרוע את ההלוואה בשלב מוקדם יותר. הלוואות ארוכות טווח מביאות לבנק רווחים גבוהים יותר. מסלולי משכנתא שלא קובעים קנסות בעבור פירעון מוקדם יתגלו שימושיים גם במקרים של גירושין או מכירה מוקדמת של הנכס.  

שינוי מסלול לשיפור התנאים

בעקבות הלחץ הציבורי מציעים כיום הבנקים הלוואות משכנתא בתנאים נוחים יותר. ההחזרים החודשיים גמישים יותר, הריבית פחות גבוהה והמסלול כולו נוח יותר. שינוי המסלול במועד הנכון יוכל למנוע את אבדן הבית ולהביא לשיפור משמעותי במצב הכלכלי של המשפחה כולה. ירידת הריבית במשק מביאה עמה ללא כל ספק תנאים טובים יותר. בכדי ליהנות מהתנאים המועדפים כדאי למחזר את המשכנתא.

עמלת פירעון מוקדם

מחזור משכנתא מתחיל בבחינת תנאי הפירעון המוקדם בהלוואה הנוכחית. בכדי למנוע תשלומים מיותרים חשוב לעדכן את הבנק בהקדם בבקשתכם למחזר את המשכנתא ולהעביר אותה לבנק אחר. את הבנק יש לעדכן בכוונתכם לבצע פירעון מוקדם כ-10 ימים לפני המהלך. אלו שלא מעדכנים את הבנק במועד נדרשים לשלם עמלה בסך 0.1% מהסכום הכולל. כאשר מדובר בסכומים גבוהים גם 0.1% מסתכם לסכום משמעותי. מידע מפורט ניתן למצוא  במדריכי משכנתא.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב