דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות לידה איכותיות 

מאת    [ 10/02/2013 ]

מילים במאמר: 441   [ נצפה 1782 פעמים ]

אם יש מתנה שכיף לתת או לקבל הרי שזאת מתנה שימושית. נעים לראות את ההורים הטריים עושים שימוש תכוף במתנה שהבאת להם. ברגע שהם משתמשים במתנה תוכל לדעת כי המשימה הושלמה בהצלחה. אתה בוודאי תמהר לרכוש בדיוק את אותה המתנה גם בעבור יולדות אחרות. מדובר הרי בבחירה בטוחה! בפועל אין זה כך. מתנות לידה שמתקבלות בברכה על ידי יולדת אחת יוחזרו לחנות על ידי אחרת. קשה להרכיב רשימה אחת של פריטים שימושיים שכל יולדת תשמח לקבל במתנה.

בכדי שתוכלו בכל זאת לרכוש מתנות לידה מבלי לשבור את הראש וכמה תכניות חיסכון, ישנם מספר פריטים שימושיים שכיף לקבל. שמיכה עם שם הילד, צעצועי התפתחות, צעצועים לאמבטיה, בגדים לתינוק,  מצעים לעריסה. ברשימת המתנות הפחות רצויות תמצאו זרי פרחים, בלונים גדולים ומארזים ליולדת שמכילים פריטים באיכות ירודה. קיימים מארזים יפים מאוד שמורכבים מחיתולים לא איכותיים או בקבוקים עשויים פלסטיק רעיל. המארזים הללו מאוד יפים, מאוד יקרים ולרוב מאוד לא שימושיים.

רגע לפני שמשקיעים מאות שקלים ברכישת מתנות לידה כדאי להקדיש לכך מחשבה. אם אתם הורים בעצמכם נסו לחשוב מה אתם הייתם רוצים לקבל במתנה. אפשר למצוא ברשתות למוצרי תינוקות עשרות שמיכות רכות, דובונים, מגבות ובגדים קטנים ומתוקים. נסו לרכוש פריט יפה ומיוחד שהיולדת הייתה רוצה לקנות בעצמה אך נמנעה מכך מטעמי חיסכון.

מתנות לידה לבני משפחה

מזל טוב! נולדה לך אחיינית? נולד אחיין? מדובר בתאומים? השמחה גדולה אך גם ההוצאות הכספיות. היחסים הקרובים בין בני המשפחה מאפשרים לשאול ישירות את היולדת מה היא תרצה לקבל במתנה. זר פרחים סולידי וכמה בלונים יהיו תוספת מקסימה לחדר בבית החולים. אך אין כל סיבה להשקיע בהם מאות שקלים. היולדת תשמח הרבה יותר אם תשקיעו את הכסף בסל קל, עריסה או משטח משחקים לתינוק.

משלוחי מתנות לבית היולדת

רגע לפני שאתם שולחים מתנות לידה לבית החולים נסו לחשוב על הנוחות של ההורים. במהלך האשפוז הקצר היולדת מתבקשת להתמודד עם עשרות אורחים, לטפל לראשונה בתינוק קטן, לנסות לנוח ולהחלים מהליך רפואי לא פשוט כלל. אין כל סיבה למהר, אפשר לחכות כמה ימים ולשלוח את המתנות לביתה של היולדת. כל חברת מתנות או חנות אינטרנטית לאמהות כדוגמת מאמי מאפשרת כיום גם משלוחים לבית היולדת. כאשר המתנה מגיעה ישירות לבית היולדת אין כל צורך לסחוב אותה הביתה מבית החולים.

כשיוצאים מבית החולים עם תינוק חדש יש כל כך הרבה ציוד לסחוב, מיותר יהיה להקשות על ההורים עוד יותר. את מתנת הלידה שלכם תשלחו הפעם ישירות לביתם בתוספת שוקולד מתוק או כמה פרחים. אם תרצו להביא את המתנה להורים בעצמכם תוכלו לחכות מספר שבועות ולקבל הזמנה להגיע לביקור ולראות את התינוק החדש. אל תשכחו להביא אתכם כיבוד או אוכל חם להורים. הטיפול בתינוק לא מותיר להם מספיק זמן פנוי לבשל, אתם יכולים להיות בטוחים כי אוכל מוכן וטעים יתקבל בברכה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב