דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רכישת חזיות באינטרנט 

מאת    [ 10/02/2013 ]

מילים במאמר: 468   [ נצפה 3275 פעמים ]

כל אישה יודעת כי בעבור חזייה איכותית צריך להקדיש הרבה מאוד מאמצים. קשה למצוא חזייה נוחה בה את יכולה להיות עם ולהרגיש בלי. רוב החזיות הזולות כלל אינן נוחות או יפות. על הקולב הן מאוד יפות אך כאשר מודדים אותן מגלים כי החזרה נראה לא טבעי ודחוס. אם מצאת לעצמך חזייה נוחה מהרי לרכוש עוד 3 חזיות מאותו הדגם. ייתכן כי מחר החברה כבר תעבור לייצר חזיות אחרות ואת תביטי בגעגועים אל החזייה הנוחה והמרופטת.

רכישת חזיות באינטרנט מאפשרת לנשים הישראליות ליהנות ממותגים בינלאומיים במחירים אטרקטיביים. כולן מכירות את קו ההלבשה התחתונה היוקרתי של ויקטוריה סיקרטס. בישראל נמכרים מוצרי החברה במחירים מאוד גבוהים. הנשים מופתעות מאוד לגלות כי אפשר לרכוש חזיות מדהימות ברשת האינטרנט בפחות מ-100 שקלים. בפעם הבאה שאת רואה אוסף חזיות מדהים אצל אחת החברות תדעי כי היא לא זכתה בלוטו, היא פשוט מצאה אתר לרכישת חזיות באינטרנט.

מה המידה שלי?

אחת הסיבות שרוב הנשים עדיין חוששות מפני רכישת חזיות באינטרנט היא המדידה. כאשר רוכשים חזייה או כל בגד אחר ברשת האינטרנט לא ניתן למדוד אותו. אפשר כמובן להחזיר את הפריט ולקבל זיכוי כספי מלא, אך הטרחה שבשליחת חבילה לחו"ל מסרבלת את התהליך. חזייה צריך למדוד, אין כל ספק. אך המחירים הנמוכים והאיכות הגבוהה הופכים בכל זאת את הרכישות ברשת לאידאליות. כל שיש לעשות הוא  להזמין כמה דגמים במידה הנכונה ולמדוד אותם בבית. לאחר שתגלי איזה דגם נוח ומתאים מהרי להחזיר את השאר ולהזמין את הדגם הנוח בעוד כמה צבעים.

אם תקדישי לכך מחשבה תגלי שהטרחה לגשת אל סניף הדואר ולשלוח את החבילה בחזרה, מתגמדת בהשוואה לטרחה שכרוכה בעוד ביקור בקניון. חשוב לציין כי ייתכן וכל שלושת החזיות שתקני יתאימו לך כמו כפפה. רוב הרכישות ברשת מסתיימות בהצלחה. רכישת חזיות באינטרנט מאפשרת לך להימנע מעוד ביקור בקניון. הכול יודעים כי כל ביקור תמים בקניון לא מסתכם רק ברכישת חזייה חדשה. את תכנסי לבדוק מה חדש גם בחנויות האופנה ותסיימי את הביקור הקצר בהוצאה כספית משמעותית והרבה קניות מיותרות.

טיפים לרכישת חזיות באינטרנט

אתרים אמריקאים מציעים מבחר גדול של חזיות מדהימות  לרבות חזיות פוש אפ, חזיות למידות גדולות, סטרפלס ועוד. המידות שלהם גם כן מתאימות היטב לנשים הישראליות. החיסרון היחיד הוא דמי משלוח גבוהים או רשתות שכלל לא מסכימות לבצע משלוחים לישראל. רשתות אירופאיות מציעות גם כן פריטים נהדרים אך גם כאן יש לבחון את אפשרויות השילוח לישראל ואת עלות המשלוח. לעתים המשלוח יקר יותר מעלות המוצר עצמו.

מבצעים אטרקטיביים תוכלו למצוא לקראת חג המולד ובסוף העונה. נסי לבצע הזמנה יחד עם עוד חברה ולחלוק את עלות המשלוח. חשוב לציין כי משלוחים מאירופה מגיעים מהר יותר. רכישת חזיות באינטרנט כרוכה לעתים בהמתנה של כמה שבועות.  קניית חזיות בחנויות במזרח הרחוק או סין תסתכם בעלויות מאוד נמוכות אך המידות לא מתאימות לרוב הנשים הישראליות. הנשים במזרח הרחוק מאופיינות בחזה מאוד קטן, החזיות מיוצרות במזרח בהתאם. כדאי להזמין תחילה 2-3 חזיות בכדי לבחון את המידות.

 

.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב