דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להצליח במכירות ? איך לסגור עסקה ? השיטות והטיפים להצלחה במכירות כאן עבורכם 

מאת    [ 10/02/2013 ]

מילים במאמר: 643   [ נצפה 1573 פעמים ]

אנחנו תלויים בקונה על מנת לסגור עיסקה – זו עובדה.

אתה יכול להגיע מוכן לפגישה , לשלוט במוצר שלך, להכיר את כל טכניקות המכירה והתקשורת הבין אישית ויחד עם לא נסגרת עיסקה.

זה לא משנה אם אתה איש עסקים ממולח או איש מכירות מתחיל- בסופו של דבר אתה תלוי בהחלטה של הקונה אם תיסגר עיסקה.

 הבעייה היא שכל החיים הרגילו אותנו במכירות שהמדד להצלחה הוא פשוט :


    • מכירה = הצלחה
    • אין מכירה = כישלון

 אנחנו הולכים לנפץ את המשוואה הזו !!

אז איפה הבעיה במשוואה הזו ?

אצל רוב אנשי המכירות הרגילים – הצלחת מכירה הנוכחית תלויה במכירות הקודמות שלי

תחשבו על זה – זה נורא ,  ההצלחה שלי תלויה במישהו אחר ולא בי ולכן אין להתפלא שככה נראה איש מכירות שהגיע ל 6 פגישות מכירה ובכולן קיבל  "לא " :

פגישה 1  – התוצאה : אין מכירה  !  - איש המכירות אומר לעצמו :   "לא נורא "

פגישה 2 –   התוצאה : אין מכירה !  - אומר לעצמו  – "לא נורא נמשיך "

פגישה 3  - כבר בא בלי מוטיבציה – התוצאה :  אין מכירה  !     ( איך אפשר למכור בלי מוטיבציה )

פגישה 4  - כבר בא בגישה שהלקוחות אולי צודקים –  התוצאה : אין מכירה !

פגישה 5 – בא בגישה שכל הלקוחות דפוקים -  התוצאה : אין מכירה !

פגישה 6 -  בא בגישה שכבר המוצר דפוק  -  התוצאה : אין מכירה !.

 

תראו עד כמה ההצלחה של אנשי אנשי מכירות תלויה בתוצאות של הפגישות .

הגיעו לפגישה הראשונה עם מוטיבציה , יצאו בפגישה השישית עם תחושה של "המוצר דפוק "

איך בן אדם כזה יוכל להגדיל מכירות אם הביטחון שלו במכירה תלוי בתוצאות ?

האם נשמע לכם הגיוני שההצלחה שלכם צריכה להיות תלויה במישהו אחר ?

הגיע הזמן לנפץ את המשוואה הזו .

המשואה החדשה שלנו להצלחה היא כדלקמן : 


    • מכירה = הצלחה
    • אין מכירה = הצלחה

אין כאן טעות הקלדה – בשני המקרים מבחינתנו זה הצלחה .

איך זה עובד ?

אם אתם זוכרים דיברנו על כך שצריך לנתק את ההצלחה שלנו מסגירת העיסקה.

הרי סגירת העיסקה  לא תלויה בנו היא תלויה בקונה.

אם כך בוא נחפש מה תלוי בנו  - כי רק על מה שתלוי בנו אנחנו יכולים לקבוע את התוצאות

מה שאנחנו יודעים על פגישות מכירה הוא שבחלקן מקבלים "כן" ובחלקן מקבלים "לא" .


    • אם כך איך אפשר להגדיל את כמות ה "כן " בפגישות ?
    • פשוט מאד -תתחילו  להגדיל את כמות הפגישות שלכם ( חוק המספרים הגדולים )
    • ברגע שתגדילו את כמות הפגישות שלכם , תמשיכו לקבל יותר "לא " ,רק כמות ה"כן " שלכם תגדל 

יותר "כן " = יותר מכירות .

זה כבר לא מתעסקים בכמה  "לא " קיבלת – מה קובע את המכיורת זה כמה "כן" קיבלת

 

המשוואה החדשה מודדת עשייה ולא תוצאות

הצלחה = האם עמדתי בכמות כמות הפגישות שהצבתי לעצמי החודש

 

החל מהיום בישיבות מכירות חודשיות  צריך להקרין על הקיר שקופית אחת כמדד להצלחה :

האם עמדתי במילה וקיימתי את כמות הפגישות שהתחייבתי אליה  = הצלחה .

תחשבו איזה תחושה משוחררת זה ללכת לפגישה בידיעה שההצלחה שלך היא בעצם קיום הפגישה ולא בסגירת העיסקה .

לסיכום על מנת שלא אשמע לכם מנותק מהעולם חשוב להדגיש .


    • מטרתה של השיטה היא אחת ויחידה – להגדיל את המכירות , כולנו חיים ממכירות וכולנו צריכים את המכירות .
    • השיטה הזו מדברת על דרך אחרת לעשות את זה .
    • כמובן שממשיכים לוודא שאנשי המכירות הם מקצועיים הן במוצר והן בשיחת המכירה עצמה – בלי זה שום שיטה לא תעבוד.
    • האתגר הגדול בשיטה הזו הוא להגדיל באופן מתמיד את כמות הפגישות כדי להשיג תוצאות

 

בהצלחה

הכותבים הינם מאמנים עסקיים ומנחי קורס מכירות בית הספר למכירותstart2sell




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב