דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד נוכל לתת לערך שלנו ביטוי דרך האינטרנט 

מאת    [ 09/02/2013 ]

מילים במאמר: 735   [ נצפה 1794 פעמים ]

 

במאמר הקודם דיברנו על עולם האינטרנט, אמרנו שהיום ישנה הזדמנות מצוינת להשתמש בכלי המדהים הזה שנקרא אינטרנט ולבנות לנו עסק אינטרנאי מניב. הדבר חשוב הוא רק לדעת איך עושים זאת בצורה חכמה ונכונה.

ולא רק שנוכל לבנות עסק אינטרנטי אלא לבנות אותו על משהו שאנחנו מתחברים ואוהבים, לתת לערך שלנו לבוא לידי ביטוי דרך האינטרנט. בדיוק על החיבור הזה אני רוצה לדבר במאמר הזה.

לכל אחד מאיתנו יש ידע, ניסיון, כישורים וכישרונות שקיבלנו, למדנו, פיתחנו. אין אדם שאין לו את זה. אינטרנט מאפשר לנו לקחת את הידע ואת הניסיון שיש לנו, כישורים שפיתחנו ולמתג את עצמנו כמומחים באותו התחום בו יש לנו ידע רב. יכול להיות שעדיין אין לכם מספיק ידע אבל זה בדיוק העניין של השקעה בעצמנו, בניית הערך של עצמנו, לימוד והתפתחות אישית.

חשוב לזכור – הידע שיש לכם ישנם אנשים שמחפשים אותו ומוכנים לשלם הרבה כדי לקבל אותו. זה יכול להיות ידע בכל תחום בחיים. תנסו להיזכר על מה אנשים מתייעצים איתכם הכי הרבה? ולא סתם. כי הם מקבלים מכם תשובות שהם לא יקבלו באף מקום.

אז אם יש לכם ידע או כישרון מסוים, ויכול להיות שזה גם תשוקה שלכם או חלום שלכם, אז אינטרנט זוהי דרך מצוינת להוציא את זה החוצה. אז בוא נחלק את זה לשלבים:

דבר ראשון – לשאול את עצמנו מה אנחנו יודעים לעשות, במה אנחנו טובים, מוכשרים. דבר לא פחות חשוב , מתוך כל השימה הזאת לקחת 2-3 דברים שאתם באמת אוהבים ומתחברים מבחינה נפשית, רגשית, משהו שהייתם עושים בכיף.

דבר שני, אם חסר לכם ידע מסוים או צריך לפתח עוד קצת כישור מסוים, לקחת את זה כאתגר ולמצוא מקום איפה שאפשר לעשות זאת – אולי קורס, סמינר, סדנה ועוד.

דבר שלישי, לאחר שיש לכם כבר את התחום, להתחיל לבנות ערך של עצמכם באותו התחום – למתג את עצמכם כאדם שיכול לתת מענה ופתרונות על הצרכים של אנשים שבאים עם בעיה מסוימת.

לפני שנמשיך הלאה, בואו ניקח דוגמה – נניח שאתם מאוד אוהבים כלבים ואתם גם מאוד טובים עם כלבים, הם מקשיבים לכם, אתם כאילו מבינים את השפה שלהם. אתם מחליטים לקחת את התשוקה הזו לכלבים וללמד אנשים איך לתקשר עם הכלבים שלהם. כמובן, אם יש משהו מסוים שחסר לכם על מנת להשלים את הידע, אתם לומדים את זה.

עכשיו, נשאלת שאלה – איך בונים את הערך שלנו דרך האינטרנט? כאן בדיוק אנחנו עוברים לשלב הרביעי.  לאחר שבחרנו תחום שאנחנו מתחרים, אנחנו טובים בו, פיתחנו ידע וכישורים נדרשים במידת הצורך, מתחילים להבין איך עולם האינטרנט עובד ואיך הוא יכול לעזור לנו להעביר את הידע ואת המסר שלנו לאנשים שמחפשים מענה על הצורך שלהם.

זה מה שנקרא – שיווק באינטרנט בעזרת וידאו, בעזרת רשתות חברתיות, אתרי מאמרים, פורומים ועוד. על מנת שאנשים יגיעו לאתר שלנו, עלינו לעשות פעולות מסוימות. וידוע שהיום איפה רוב האנשים מחפשים מידע? באינטרנט. על מנת שגוגל יציג אותנו במנוע חיפוש, עלינו להתחיל להיות פעילים.

כמובן, לא אוכל לכתוב כאן במאמר קצר את כל התאוריה של איך שיווק באינטרנט עובד ואיך אפשר למתג את עצמנו כך שגוגל יתחיל להציג אותנו במנוע חיפוש אבל ברצוני שתבינו את השלבים. ככל שנהיה יותר פעילים ברשת אינטרנטית, כך גוגל יציג אותנו יותר.

שלב מאוד חשוב, על מנת שאנשים יבואו ויקנו מאיתנו, עלינו ליצור אמון אצלם. בשביל זה אינטרנט זו פלטפורמה מעולה כדי להעביר את הערך של עצמנו ולהראות לאנשים שמחפשים פתרונות לבעיות שלהם שאנחנו האנשים הנכונים שיכולים לתת מענה.

זאת אומרת, כדי שיתחילו להכיר אותנו ולסמוך עלינו ובהמשך כמובן לרכוש מוצרים ושירותים שלנו דרך האינטרנט,  עלינו קודם כל להעביר את הערך שלנו בעזרת חומרים שנפיץ בחינם – זה יכול להיות טיפים בעזרת סרטונים, מאמרים בעלי ערך, מענה על שאלות של אנשים בפורומים ועוד.

זה למעשה החיבור בין יצירת הערך של עצמנו לבין בניית עסק אינטרנטי שיתן לערך הזה לבוא לידי ביטוי. כמובן, הסברתי כאן את הכל בצורה מאוד כללית. אבל שוב, הכל עניין של ללמוד ולהתפתח, לקבל את הידע הנדרש כדי להגיע לאן שאנחנו רוצין להגיע.

מי שירצה לקבל יותר פרטים על איך עושים זאת, איך בונים עסק אינטרנטי ומעבירים את הערך של עצמנו, אשמח לתת הכוונה וליווי ואף להפנות לאנשים שמהם אני למדתי ועדיין לומדת שיכולים לעזור לכם בתחום.

מקווה שנהניתם מסדרת מאמרים זו בנוגע לכסף וניהול כלכלי, וזה פתח לם קצת את הראש לגבי איך להסתכל על העולם שלנו, ישנם המון הזדמנויות עסקיות שיכולות להביא לנו הרבה כסף, להיות מודעים לכך, פתוחים בראש, עם רצון למוד ולהתפתח, להכיר עולמות חדשים.

ואשמח כמובן להיות לעזר. שיחת היכרות של חצי שעה תקבלו בחינם :)

 

 

 

דיאנה בן צבי


מורת דרך להגשמה עצמית


054-7582076


href="mailto:Diana.benzvi@gmail.comDiana.benzvi@gmail.com">">Diana.benzvi@gmail.com


www.DianaBenZvi.com


 


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב