דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המדריך לקניית חלקי חילוף לרכב 

מאת    [ 07/02/2013 ]

מילים במאמר: 525   [ נצפה 1716 פעמים ]

נהגים רבים מאוהבים לא רק בנהיגה עצמה, אלא גם בכלי הרכב שברשותם. רבים מהם הפכו את הנושא לתחביב משמעותי, שכולל רכישה של רכבים ישנים וניסיון לשדרג ולחדש אותם באמצעות תיקון, קוסמטיקה וגם חלקי חילוף איכותיים לרכב, שיחליפו את המערכות המיושנות או המקולקלות כבר של הרכב שקנו. היום ישנן כמה דרכים עיקריות לרכוש חלקי חילוף טובים לרכבים בישראל, בין אם מדובר בחלקים מקוריים או בחלקי חילוף משומשים או מחודשים.

קיבצנו עבורכם כמה טיפים חמים על המקומות הכי טובים לקניית חלקי חילוף לרכב ומה חשוב לשים לב לפני שמשלמים.

קניית חלקי חילוף נעשית בדרך כלל במוסך. אם רכשתם רכב חדש שזקוק לתיקון או מסרתם את הרכב הישן לתיקון וגיליתם שאתם זקוקים לתחלופה של חלק זה או אחר, המוסך המורשה בדרך כלל יוכל להציע לכם את קניית חלקי החילוף דרכו. חשוב לבדוק מראש, גם אם אתם מכירים את המוסך, שמדובר במוסך מורשה, שקונה ומביא את חלקי החילוף שבהם הוא משתמש ממקומות טובים ואמינים – כלומר: מהיבואן המורשה של חלקי החילוף, מחברות הרכב עצמן או ממגרשי פירוק בעלי כל האישורים.

חשוב לוודא שחלקי החילוף עברו בדיקת איכות כלשהי והם טובים ובטוחים לשימוש. בנוגע למחירים, מוסך איתו אתה עובד באופן קבוע יוכל לספק לך בדרך כלל חלקי חילוף איכותיים במחיר טוב – מחיר של לקוח קבוע, כמובן. אם זאת, חשוב לבדוק אפשרויות נוספות, לשאול במוסכים איכותיים אחרים ולוודא שאתם מקבלים מחיר טוב לחלקי החילוף הרלוונטיים לכם.

דרך טובה נוספת לוודא כי חלקי החילוף שאנחנו צריכים מגיעים ממקורות אמינים ומקצועיים הוא להתעניין במרכזי השירות של חברות הרכב עצמן. כמעט בכל איזור בארץ פועלים כיום מרכזי שירות מורשים שמציעים מכירת חלקי חילוף מקוריים או תחליפיים. תפקידם של מרכזי השירות האלו הוא לפנות אל היבואנים המורשים או אל חברת הרכב עצמה ולהזמין את החלק עבורכם. לעיתים קרובות מדובר במחיר גבוה יותר מזה שתקבלו במוסכים פרטיים מורשים, אבל בהחלט מדובר ברכישה של חלקי חילוף איכותיים ובטוחים לשימוש ועליכם לעשות את החשבון מה משרת אתכם בצורה טובה יותר.

היום ישנה דרך נוספת לרכוש חלקי חילוף, אך היא שמורה בעיקר למי שיש לו ידע מוקדם בנושא של רכישת סוגי חלקי חילוף ומכונאות או שיכול להתייעץ ולבצע את הקנייה בעזרתו של מכונאי מקצועי שייתן גב וייעץ במידת הצורך. כמו הרבה מאד מוצרים כיום, גם חלקי חילוף ניתן לקנות באתרים ייעודיים לנושא זה דרך מערכות קנייה וירטואלית באינטרנט. לצד אתרים המתמחים בחלקי חילוף של מספר דגמים, מיצרנים ספציפיים או אתרי חלקי חילוף כלליים של חברות המתמחות בפירוק ובמכירה של חלקי חילוף, ניתן לפנות ליצרני הרכב או ליבואנים עצמם דרך אתרי האינטרנט הרשמיים שלהם ולהתעניין ברכישה ישירות מהיבואן ומהיצרן.

בדיקה קודמת – בכל מצב

לפני כל קנייה של חלקי חילוף לרכב, חשוב לבצע בדיקות מקדימות. בדיקה של סקר שוק כדי לבדוק היכן מומלץ וכדאי לקנות את חלק החילוף לו אנחנו זקוקים, תוך התחשבות בנושא המחיר, איכות החלק, סוג חלקי החילוף המוצעים לנו (האם מדובר בחלק מקורי, חלק משומש או חלק ששוחזר?), מקצוענותו ואמינותו של המוכר שמציע את חלקי החילוף. בדיקה מוקדמת זו היא הכרחית כיוון שחלקי החילוף האלו אמורים לשמש אותנו כחלק ממנגנוני הפעולה של הרכב במהלך הנהיגה. האיכות של החלקים הללו חשובה לבטיחות הנהג ומי שנוסע ברכב ולכן חשוב לוודא שרוכשים אותם מהאדם הנכון במקום הנכון ורצוי גם – במחיר הנכון. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב