דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתעתדים לרכוש נכס בזיכרון- יעקב, עתלית, פרדס-חנה או בנימינה? 

מאת    [ 07/02/2013 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 1830 פעמים ]

בתקופה הנוכחית אנו עדים לגידול המהיר בנגישות למידע המתעדכן תדיר על אודות נכסי הנדל"ן ברשת האינטרנט, מה שמזמן הזדמנות ראויה לבדיקה נוספת על אודות מהות התפקיד של איש תיווך הנדל"ן.

לא מעטים מאתנו רואים את מתווך הנדל"ן כאדם שמציג בפני הרוכשים העתידיים רשימת נכסים מסוימת, ומכניס לכיסו קופון בגין עמלת התיווך. למרות זאת, מתווך מקצועי מחזיק באמתחתו כלים ומיומנויות המאפשרים להגיע לכדי מסקנה האם עסקה מסוימת תהא מוצלחת ומשביעת רצון עבור הרוכשים, והאם הנכס ישמור על ערכו גם בעתיד.

ליווי על- ידי איש תיווך הנדל"ן מעניק מספר יתרונות מרכזיים:


    • מתווך בעל ניסיון ואמינות מעניק ללקוחותיו ערך מוסף בעל משמעות טרם הרכישה, ומחזיק בחובו ידע נרחב על אודות ההיסטוריה של הנכס הפוטנציאלי. בזכות כך, בידי הלקוחות האפשרות לקבל הסבר אובייקטיבי ומעמיק לגבי הנכס שהו הם מעוניינים, ולבחון האם הוא מסוגל למלא את מלוא צרכיהם.
    • מתווך מקצועי מעניק ללקוחותיו ערך נוסף במגוון היבטים, בין השאר ההיבט התכנוני, ההיבט השמאי וההיבט המשפטי, אשר מאפשרים להעניק לו פרספקטיבה כוללת לגבי הנכס המסוים. משום שלרובנו אין את הידע המקיף באותם תחומים, ולרוב אין אנו טורחים לשכור את שירותיהם לגבי כל נכס ונכס שאנו בוחנים, מתווך מקצועי שברשותו הידע הרב תחומי המדובר מסוגל לשמש עבורנו פקטור מכריע אשר יגביר את הסיכוי כי נעשה את ההחלטה הטובה והנכונה ביותר.
    • מתווך הנדל"ן המקצועי מעניק ללקוחותיו ליווי לאורך כל הדרך, החל משלב החיפוש ועד לשלב הסופי והמיוחל של סגירת העסקה, ולכן הוא מתפקד על תקן "יועץ נדל"ן אישי" אשר מכיר היטב את העדפותיו וצרכיו של לקוחותיו, ובהתאם לכך הינו מסוגל למצוא עבורו את העסקה המתאימה והמשתלמת ביותר.
    • לרשותו של איש תיווך הנדל"ן מלאי נכסים רחב המתחדש על בסיס שוטף, המאפשר לו להציע ללקוחותיו מגוון רחב של אופציות, ובכך להתאים עבורם את הבית המתאים ביותר לצרכיהם ומאווייהם.
    • שלב המשא ומתן הינו שלב מורכב ועדין, הדורש ידע של מומחה. לאיש תיווך הנדל"ן היכולת לצלוח לשביעות רצונו של הלקוח שלב זה. זאת בזכות מיומנות וניסיון המאפשרים לו לייצג נאמנה את האינטרסים של לקוחו ולסגור את העסקה באופן המשביע רצון ביותר עבורו.
    • חתימת חוזה- בשלב המיוחל שבו שני הצדדים מתייצבים לפגישה כשהם מלאי ציפיות והתרגשות, לצערנו לא פעם קורה כי גם לאחר סיכומים בעל פה מתגלעות מחלוקות בין שני הצדדים ועורכי הדין. בשלב זה נכנס לתמונה איש תיווך הנדל"ן אשר מסוגל להגיע לפשרה על ידי גישור בין שני הצדדים, ולתפקד כמעין בורר, ובכך להוציא לפועל את העסקה המבוקשת.

מספר נקודות אלה שהועלו מהוות היבטים מצומצמים המלמדים על יכולותיו ויתרונותיו של איש תיווך הנדל"ן מן השורה הראשונה.

לא פחות חשוב מכך, קיומו של "חוק המתווכים" המחייב רישיון מתווך על מנת לעסוק במקצוע, אשר נאכף על-ידי בתי המשפט, מוביל לכך שהזרועות כולם שלובים וכפופים גם יחד למשרד המשפטים.

 

כותב המאמר הינו עו"ד יוסף ויזל, מנכ"ל משותף בחברת "בראל נכסים", העוסקת בשיווק ומכירה של פרויקטים ונכסים באזור הצפון- זכרון יעקב, בנימינה, עתלית ויישובי חוף הכרמל, קיסריה, פרדס חנה וכרכור וכן חדרה ונתניה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב