דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים ברוסיה 

מאת    [ 07/02/2013 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 2309 פעמים ]

המילה האחרונה בענף שייכת היום לקידום אתרים ברוסיה. יזמים ישראלים גילו לאחרונה כי מנוע החיפוש העיקרי שמשמש את הגולשים ברוסיה הוא לא גוגל. קידום אתרים ברוסיה נשען על מנוע חיפוש בשם יאנדקס. הרווחים הצפויים מפעילות הקידום ברוסיה מפתים את בעלי האתרים להקים אתרים בשפה הרוסית ולשכור מקדמי אתרים בעלי ניסיון בתחום. ללא שליטה טובה בשפה הרוסית קשה יהיה לבצע את עבודת הקידום ולהתנהל בתחום. מקדם אתרים שמבצע עבודת קידום במדינה זרה נדרש להכיר היטב את השפה ואת התרבות. 

בעלי עסקים ישראלים ברוסיה

בעידן המודרני העולם כולו הוא כפר גלובלי. באמצעות רשת האינטרנט יוכל כל בעל עסק ישראלי למכור מוצרים בכל רחבי העולם. כל שיש לעשות הוא לקבל תשלומים בכרטיסי אשראי ולשלוח את המוצרים באמצעות רשות הדואר או כל חברת שילוח אחרת. בכדי לשווק מוצרים בכל רחבי העולם ניתן להקים אתר בשפה האנגלית. בכל רחבי העולם המערבי אפשר למצוא כיום גולשים דוברי אנגלית שנוהגים לרכוש מוצרים באתרים בשפה האנגלית.

במטרה לפנות אל הקהל הרוסי בצורה אינטימית יותר יש לתקשר עמם בשפתם ולתרגם את האתר לרוסית. עבודת התרגום אינה כרוכה בעלויות גבוהות, אפשר למצוא בישראל עבודות תרגום עברית - רוסית במחירים אטרקטיביים. ברוסיה משתמשים מיליוני גולשים בכל יום באינטרנט. מנוע יאנדקס מאפשר לבעלי האתרים להתברג במהרה במיקומים גבוהים ללא הוצאה כספית ניכרת. התחרותיות במנוע החיפוש הזה פחות גבוהה בהשוואה לתחרותיות הרבה שמאפיינת את מנועי החיפוש של חברת גוגל.

האם זה באמת עובד?

הדעות בין אנשי המקצוע בתחום חלוקות. יש שטוענים כי קידום אתרים ברוסיה הוא מכרה זהב. אחרים טוענים כי הרווחים קיימים רק בעבור מקדמי האתרים שמוכרים לבעלי האתרים חתול בשק. אפשר למכור מוצרים ולקדם אתרים במנוע החיפוש הרוסי. אך ממש כמו בכל תחום אחר גם כאן יש להקדיש לכך מאמצים רווחים. לא ניתן להפיק רווחים מהירים ללא מאמץ ניכר.

איך עושים קידום אתרים ברוסיה?

טכניקות קידום האתרים ברוסיה שונות מהטכניקות המוכרות בישראל ובארצות הברית. בכדי להשיג תוצאות בתחום יש לשכור חברות קידום אתרים ברוסיה או חברות ישראליות שמכירות את השוק הרוסי ומעסיקות מקדמי אתרים דוברי רוסית ברמה של שפת אם. כמות גולשים גדולה אל מול תחרותיות נמוכה היא חלום שמתגשם בעבור בעלי אתרים ומקדמי אתרים.

מעט מאוד גולשים בישראל נוהגים להשתמש בשירותי חברת גוגל. רוב הגלישה מתבצעת באמצעות מנוע חיפוש מקומי. במנוע יאנדקס מתבצעים 60% מהחיפושים ברשת ברוסיה. משמעות הדבר היא מיליוני חיפושים בכל יום. במנוע החיפוש של גוגל משתמשים רק כ-25% מהגולשים ברוסיה. בכדי להבהיר את הדברים היטב נסביר כי הקהל הרוסי מונה כ-60 מיליון גולשים. האפשרות לחשוף קהל של 60 מיליון גולשים לתכנים פרסומיים היא מכרה זהב. לשם השוואה, השוק הישראלי מונה רק כ-5 מיליון גולשים. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב