דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתי להזמין טיסה במחיר הזול ביותר? 

מאת    [ 05/02/2013 ]

מילים במאמר: 505   [ נצפה 1661 פעמים ]

מהי נקודת ההזמנה הנכונה? האם להזמין כשיש מבצע? או להזמין זמן רב מראש? או אולי להזמין קרוב מאוד למועד הטיסה?

לכל השאלות האלה אין תשובה אחת נכונה משום ששוק התיירות משתנה בישראל ועונה של שנה אחת אינה דומה לעונה הקודמת. אבל קיימות נקודות הזמנה לטיסות שאותן נפרט כאן.

יש לקחת כמה פרמטרים בחשבון כאשר מקבלים החלטה. האחת היא האם זו טיסה עסקית או טיול, האם נשתמש בטיסות בחברות תעופה סדירות אולי בטיסות שכר (צ'רטר) ואולי בטיסות LOW COST. שאלה נוספת היא האם אנו סגורים על תאריך ועל יעד.

אסביר את ההבדלים, כאשר אתם טסים טיסה למטרת עסקים אתם רוצים לשהות בחו"ל את הזמן הקצר ביותר הנדרש. בדרך כלל מדובר ביום או יומיים עיסקיים ומחיר הכרטיס בדרך כלל יקר יותר. כאשר מדובר בטיול, הטיסות יכולות להיות זולות כאשר מזמינים זמן רב מראש. אם מדובר בתקופה מבוקשת במו חגים וחופשים, או אם חברת התעופה נשארת עם מקומות פנויים היא יכולה לפתוח שוב את המכירה במחירים מוזלים. חלק מחברות התעופה מציעות מושבים לטיסות במחירי מבצע בהתחייבות זמן רב מראש מפני ביצוע הטיסה בפועל. בחלק מהמקרים המחירים אכן אטרקטיביים, אבל שימו לב לדמי השינוי שחברות התעופה גובות בגין שינוי הכרטיס. בדקו  את היכולת שלכם לבטל את הכרטיס במידת הצורךשכן בחלק מהמקרים לא ניתן לבטל את הכרטיס אלא לשנות אותו בלבד. כך שאם קניתם כרטיס חצי שנה מראש, ושבוע לפני אתם לא יכולים לצאת, הכרטיס הזול הופך להיות כרטיס יקר.

טיסות שכר (צ'רטר), להבדיל מהטיסות הסדירות, מופעלות ע"י ספקים אשר חוכרים את המטוס לטובת הטיסה הספציפית הזו. זה מבטיח ששבוע אחרי  כן תהיה אותה טיסה באותה שעה ע"י אותה חברת התעופה. המחירים של הטיסות האלה משתנות תדיר ומושפעות ממספר המקומות שנמכרים או לא נמכרים במטוס. ולכן, אם אתם עם זמן פנוי ויעד פתוח, זאת אומרת לא חשוב לכם לאן לטוס העיקר לצאת לחופשה, אתם יכולים לבדוק מה פנוי יום לפני המועד שאתם רוצים ולמצוא מחירי טיסות זולים באמת. או, מצד שני, כשאין מקומות ואז הגמישות בתאריך תאפשר לכם לבדוק שוב יום אחרי. שיטה זו של חופשה לא מתאימה לרוב האנשים אך עדיין יש אנשים שטסים בשיטה זו.

טיסות LOW COST הן יצור כלאיים בין טיסות סדירות לטיסות שכר. חברות התעופה ה-LOW COST אמנם טסות בימים ושעות קבועים, אך השרות הניתן לנוסע הוא מינימאלי ועל המצופה לקבל בחינם, הנוסע ישלם. מחיר הטיסות בטיסות אילה הם בדרך כלל זולות יחסית לטיסות הסדירות, אך עליכם, בחלק מהחברות, לעשות את הבידוק לטיסה (צ'ק אין) לבד באינטרנט ואם אתם לא ליד מחשב זמין או שאתם לא יודעים לעשות את זה, תשלמו תוספת תשלום. כמו כן תשלמו על מזוודות, שתיה, ארוחה, שמירת מקום ישיבה ועוד. דברים שנראים לנו ברורים מאליהם בטיסות סדירות, בטיסות ה- LOW COST תשלמו עליהם. נכון שקניתם כרטיס טיסה "בסיסי" זול אך תמיד יש לבחון את השורה התחתונה - כמה עלה לכם הכרטיס כאשר חזרתם לארץ ומה היו התוספות "הקטנות" שנדרשתם לשלם על חזרתכם לארץ.

לכן, כל אחד יבחר את הטיסה המתאימה לו. אם אתם מפונקים ומוכנים לשלם על שרות או אם אתם קצרים במזומנים - לכל אחד מכם יש את הטיסה שתתאים לאופי הנסיעה שלו.

נסיעה טובה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב