דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לכתוב תוכן לאתר? 

מאת    [ 04/02/2013 ]

מילים במאמר: 445   [ נצפה 2167 פעמים ]

כיצד תוכל להוציא מהכוח אל הפועל את הרעיונות שלך, ולייצר משפטים ברורים ונהירים המביעים את ייחודיות השירות שלך על ידי טקסט עקבי וזורם?

גיבוש מבנה ראשוני (דע את השוק)

מהם דפי המידע שאתה מעוניין להציג בפני הקהל הרחב? מהם דפי המידע הנהוגים בתחומך?

כנס אל אתרי המתחרים. כך תיחשף לחלונות המידע המסופקים ללקוחות הייעודיים שלך: אודותיי, חזון, שירותים וכולי. חלונות המידע חשובים. שיטוט באתרים אלה יוכל לספק לך סיעור מוחין ממנו תוכל לגזור את הרעיונות הייחודיים שלך.

רשום כל רעיון שעולה בראשך גם אם הוא נראה לי מיותר/משעמם/קשה לביצוע וכדומה. כמה ימים מאוחר יותר, כאשר תשוב אל אותה הרשימה, ייתכן בהחלט שיעלו בך מחשבות רעננות לגבי אותן הערות שכתבת. אלה יסייעו לך בכתיבת תוכן האתר שלך.

רגע האמת הגיע

פינית לעצמך זמן. הבית שקט. המחברת פתוחה והמחשב ממתין אך ורק למילותיך. אתה מוכן למשימה. אנשים רבים טוענים כי בשלב הזה המוח מתחיל להתערפל. הדיבור הפנימי שזרם עד כה באופן קולח וברור מתקשה לבוא לידי ביטוי על גבי דף הנייר.

מדוע?


    • כל הרעיונות שלך רוצים לבוא לידי ביטוי ברגע אחד. אתה מוצף.
    • הדגש מונח על הניסוח במקום על הנושאים, המידע שאתה רוצה להעביר לקהל הרחב.
    • אתה חושב על מבנה המאמר במקום לכתוב על הנושאים ובכך מונע מרצף האסוציאציות לצאת החוצה.
    • מחשבות ביקורתיות לגבי היכולת שלך לתת שירות מפריעות לתהליך ההתקדמות שלך.

זה הרגע להניח לכל אותם מעכבים

מטרת שלב זה הוא ליצור לעצמך מחסן של כל הרעיונות אותם אתה מעוניין לכתוב, בדרך זו או אחרת, באתר שלך. אין כאן מקום לסינון או לביקורת. כתוב כל מה שעולה לך לראש. עריכה, קיצור, שכתוב וכל שינוי אחר תוכל לבצע מאוחר יותר כאשר כבר יהיה לך חומר גלם כתוב עמו תוכל לעבוד.

ובכל זאת, כדי לא ללכת לאיבוד במכלול הרעיונות שלך, אציע הצעה:

לכל אדם נוח לגשת אל תוכן האתר העתידי שלו על ידי כתיבה על נושא אחר. דוגמאות ליישום:

כתוב על הדרך אותה עשית עד אשר הגעת לשלב בו אתה נמצא כעת: תוכל להיעזר בקורות החיים שלך, תוכל לכתוב מהסוף (היכן שאתה כיום) ואחורה. תוכל להתחיל מנקודה מסוימת ולהמשיך עד הלום. מטרת הכתיבה היא ליצור סיפור ייחודי אותו תוכל להציג באתר שלך תחת הנושא- "מי אני?"

ברור שהדפים שתמלא יעברו כמה מסננות נוספות בדרך עד אשר יהפכו לדף המידע המסוגנן הסופי. בתהליך עבודה זה נכתבים משפטים רבים שלא משמעותיים לאתר אבל יהוו את הגשר אל המשפטים שלהם אני קוראת: "פנינים". אלה המשפטים המגיעים לאחר שמילים מיותרות יצאו החוצה ושוחררו. החכמה היא לברור אותם ולבנות מהם את "מי אני?" הייחודי שלך.

זוהי רק תחילת הדרך

עליך לבנות את החזון, קורות החיים והשירותים אותם אתה מספק לכדי טקסט אחיד, מובנה וברור. שיהיה המון בהצלחה! כמובן שמדובר על עניין בר ביצוע.

זוהר גולדפרב - עורכת לשונית וכתבת. אותיות שיוצרות עולמות - תכנים לאתרים. סיפורי חיים וסיפורי הנצחה. https://sites.google.com/site/1zohargoldfarb/home 0508717088




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב