דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכנה להריון. 

מאת    [ 04/02/2013 ]

מילים במאמר: 466   [ נצפה 1716 פעמים ]

כמעט כל אישה התברכה ביכולת ללדת ילד לפחות פעם אחת בחייה. יכולת זו נחשבת לאחד מהמתנות הגדולות ביותר שאישה יכולה לתת לבעלה. להביא ילד לעולם יגרום לזוג להתקרב יותר, ובשלב מסוים בחייהם הם באמת יוכלו לקרוא לעצמם משפחה. כשנגלה שהאישה בהריון, רוב הזוגות מתחילים בהתלהבות בתכנון ההריון והלידה עתידית.

כאשר מדברים על הריון, חשוב לדעת על בעיות בהתעברות במהלך הלידה, יש לבדוק עם הרופא או המיילדת על בעיות פוטנציאליות לאישה כדי להתמודד עם עובדות אלו בזמן הלידה, הכנה גופנית נחוצה ללידה, כי זה באמת יכול לשנות את התפקוד התקין של הגוף האישה. מטפל יהיה מועיל בהכנת הגוף של האישה בזמן ההריון, וגם למסור מידע בנוגע לבעיות פוטנציאליות בהריון. חרדה מורגשת בנקודה זו, מכיוון שהאישה הייתה באמת צריכה לעקוב אחרי אמצעי זהירות מסוימים על מנת להרות תינוק בריא. על ידי קבלת  עצה בנוגע להתעברות, בטיחות, שינויים בסגנון חיים, ויטמינים טרום לידה, ואת החשיבות של חומצה פולית, האישה יכולה באמת להתכונן ללידה.

בהכנה להריון, שינוי באורח החיים של האישה הוא הכרחי. עישון סיגריות זה בהחלט מילה גסה מובהקת, וגם צריכה של אלכוהול אסורה בהחלט. התמכרויות אלו יכולות להשפיע על הבריאות הן של האישה והן של העובר עצמו. אישה אולי צריכה לרדת או לעלות במשקל, על פי המשקל היחסי הנוכחי שלה והגובה ומבנה גופה. משקל רב מדי או מבנה גוף רזה מדי, עלול להביא לסיבוכים הן ליולדת והן לתינוק. התחלה טובה בהכנה ללידה תהיה להתחיל במשטר כושר לתקופה של ההריון.

תשאלי רופא על תזונה ואימון מומלץת ושאלות אפשריות לגבי פעילות גופנית וצריכת מזון. ללמוד יותר על הגוף של האישה בשלבים המוקדמים של ההריון הוא ידע חיוני ונכון של המצב. לחלקים שונים של גוף האישה יש תפקידים ספציפיים כאשר מדובר בהריון. לגבי הפרעות מסוימות משני ההורים הפוטנציאליים יש לדון עם הרופא למידע על רקע בריאותי נוסף של ההורים. חרדה ומתח מורגשת על ידי שני בני הזוג שכן מדובר בשלב מאוד קריטי עבור האישה והמשפחה הצעירה בפרט. מתח התעברות הוא דבר נורמלי כאשר מדובר בנשים שעומדים ללדת, יש לקחת בחשבון גורמים שונים כגון תזמון, מיניות, והערכה עצמית, כמו כן גורמים רבים אחרים.

כאשר מתכוננים להריון, הזוג צריך להיות בטוח מספיק כדי לדעת איך להתמודד עם ילד. ידע של תסמיני הריון מוקדמים הוא חשוב גם כן אלה הם סימנים לכך שהלידה מתקיימת בזמן המתאים. כשבני הזוג מרגישים שהם מוכנים, יש לערוך  ביקור אצל רופא מיילד / רופא נשים (גינקולוגיה ומיילדות) ביקור זה יעזור בלקיטת מידע נוסף על הריון.

בשלב זה, הזוג יכול לעשות שימוש בלוח שנה של הריון על מנת לעקוב בוא אחרי שלבי הלידה.

חרדה היא לעתים קרובות תחושה  שתוקפת נשים כאשר הן מגלות שהן נכנסו להריון. תחושות של דאגה ומתח הן סימנים רגילים שמכניס אותה לחרדה לגבי הלידה המתקרבת. אבל על ידי בילוי זמן עם בעלך, ביקורים סדירים במחלקת גינקולוגיה ומיילדות, תמצאי זמן כדי להירגע, עם פעילות גופנית טובה, חרדה לא צריכה להיות בעיה בכלל. כל מה שאתה צריך לדאוג הוא איך לקרוא לתינוק?

אלון חיים מאמן לאורח חיים בריא - בין סדנאותיו אורח חיים בריא במהלך ההיריון ת סדנת הורדת משקל לאחר ההיריון


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב