דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מזרון לילדים, מה מומלץ? 

מאת    [ 04/02/2013 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 1648 פעמים ]

הרבה פעמים אנו שומעים משפטים רבים כמו איזה מזרון ילדים צריכים? והאם באמת מזרן לילדים צריך להיות משהו מיוחד, הרי ילד הוא רק ילד, ועדין לא הספיק לחוות כאבי גב או נידודי שינה, או כל צרה אחרת שיש למבוגרים. חשיבה זאת היא טעות חמורה. ולהפך, דווקא רצוי לקחת עניין זה יותר ברצינות עבור בחירת מזרון לילדים ובני נוער.

אז מהו הצורך האמיתי עבור מזרון מיוחד לילדים?

חשוב מאוד הוא גיל ההתבגרות, התפתחות הילדים וצמיחתם נמצאת בשיאה בגיל זה. במיוחד בזמן השינה, שבה נעשית רוב התפתחות הגוף. שינה טובה כולנו צריכים, אך בעיקר ילדים שזקוקים לא רק לשינה טובה אלא גם להתפתחות נכונה של עמוד השדרה, לכן צריך דווקא לשים דגש על עניין זה ולקחת מזרון טוב אורטופדי ואיכותי שיתאים בצורה אנטומית לגוף הילד ובכך יסייע להתפתחותם הנכונה והבריאה של ילדנו.

מה לא מומלץ לילדים?

בדרך כלל עד גיל 18 לפחות, מסתיים לו תהליך התפתחות הגוף וצמיחת עמוד השדרה, עד סיומו של תהליך זה לא מומלץ לילדים לישון על מזרן רך מידי, אשר מזרנים אלו אינם מפעילים לחץ התנגדות על הגב התחתון ובכך יכול להיבצר חוסר התפתחות נכונה עבור ילדנו ואף לגרום לכאבי גב שונים, לכן בפרק זמן זה של גדילה רצוי מאוד שהשינה תהיה על מזרון אורטופדי קשיח או אפילו חצי קשה, תלוי במשקלו של הילד ובתנוחות השינה שלו.

מזרונים לילדים

רוב מזרני הילדים מגיעים בדרך כלל בגודלם כ-מזרון יחיד, אך ניתנת האפשרות להגדילם לכל מידה רצויה. מזרונים אלו צריכים להיות מותאמים בצורה נכונה ומקצועית, על מנת להפיק את מקסימום הנוחות ומקסימום התמיכה. אצלנו תכולו לקבל את הייעוץ המקצועי ביותר אשר יתאים לילדכם מזרון אורטופדי, עפ”י משקל גופו של הילד תנוחות שינה ומכלול נתונים שונים.

נכון גם שתוכלו לרכוש לילדכם מזרן אורטופדי מכל סוג, כגון מזרני לטקס, או ויסקו ג'ל בשילובים שונים, תלוי בהרגשת הנוחות כל אחד וגופו, התפתחות עמוד השדרה של ילדינו תוכל להיות יציבה ותקינה על כל מזרן אורטופדי בטכנולוגיות מתקדמות , לא משנה עם זה קפיצים או בלי קפיצים אלה יש לשים דגש על דרגת הקושי ועל מרכיבי המזרן ולאו דווקא על ויסקו ג'ל או לטקס, יש גם סוגי מזרנים המורכבים מפולימרים ברמה גבוה בכל מיני שילובים כגון קפיצים או קפיצים מבודדים ואף גם גומאוויר שיתאימו לילדכם, חשוב מאוד גם לשים לב לבד החיצוני העוטף את המזרן שיהיה בד איכותי שעבר תהליך איבוד אנטי בקטריאלי מפנק ומונע הזעה. לשמחתכם במפעל קינג דיויד כל בדי המזרנים כאלו.

לילדינו מגיע את המצוין ביותר, בחרו עבורם רק את המזרון הנכון להם, ותנו למתמחים בתחום לסייע עבורכם בהתאמת מזרן לילדכם. אנו מקווים שמאמר זה עזר לכם לבחור ולמצוא את המזרן האידאלי עבור ילדכם

בברכה,
יהונתן רחמני מנהל מכירות
קינג דיויד מזרונים
רח' אצ''ל 39 אזור תעשיה חדש, ראשון לציון
טל'-03-9628989




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב