דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לגלות את היהלום הפנימי 

מאת    [ 03/02/2013 ]

מילים במאמר: 392   [ נצפה 2450 פעמים ]

במהלך הטיפולים השונים שהנחתי, גיליתי משהו מדהים ביופיו. גיליתי אור שקיים בכל אחד ואחת מהאנשים שהגיעו אליי למפגשים. החלטתי לחקור את העיניין. שאלתי את כולם בזמן הרפייה עמוקה האם הם רואים או מרגישם איזשהו אור פנימי או תחושה מיוחדת?  אם הייתי מגדירה את אותה תחושה כיהלום פנימי, האם אתם רואים אותו? או מרגישים אותו? כולם השיבו לחיוב. כולם גם העידו על מיקומו בדיוק באותו מקום מבחינה פיסית.

אז מהו בעצם היהלום הפנימי?בכל אחד מאתנו יש יהלום פנימי שהגענו איתו לעולם , איזושהי שלהבת פנימית שמניעה אותנו והיא חזקה ועוצמתית יותר מכל – זוהי תכלית החיים ותמצית ההוויה שלנו,  ומגלמת בתוכה את כל התכונות והכלים הטובים ביותר עבורנו. בגלל תלאות החיים אותו יהלום מתכסה והחיבור אליו מתעמעם. את היהלום פנימי, שזוהי הגדרתי לאור היפיפה  שבתוכנו , אנו סוחבים מזה שנים רבות. האור הפנימי שלנו תמיד היה ותמיד יהיה. זה בעצם האני האמיתי , מי שאנחנו באמת , ללא כל האמונות , הערכים והנורמות שהוכתבו לנו בעוד שהיינו ילדים קטנים, ילדים טובים וממושמעים. האם באמת מיצנו את הפונטיציאל שלנו - ומהו אותו פוטנציאל? זהו בדיוק היהלום הפנימי. היכולות האמיתיות שלנו, ללא מגבלות . יש לנו את היכולת לחיות מתוכו. יש לנו את היכולת לחיות ללא מגבלות ולהיות במקום שממצא את מלוא הפוטנציאל שלנו שהודחק פנימה והתכופף תחת חוקים "הגיוניים". . יש בתוכנו את היכולת האמיתית להיות אנחנו ובאמת להיות מאושרים. לחיות באהבה עם עצמנו ובכך למגנט אלינו את כל השפע שתמיד חלמנו עליו.

האור הפנימי מתעמעם ואולי לפעמים נכבה בגלל חוויות שחווינו במהלך חיינו , בדרכ אם החויות היו מעצימות וטובות האור דווקא יזהר ויזרח ונוכל לממש את עצמנו בצורה הטובה והקלה ביותר, אך ככל שהיו יותר חוויות קשות ושליליות, האור נכבה לאט לאט ואז תחושות כמו דיכאון , חוסר ביטחון , פחדים ודפוסי התנהגות שתוקעים אותנו מתהווים וכביכול מגדירים אותנו. הדבר שהכי מפעיל את היהלום הפנימי והדרך להתחבר אליו היא דרך האהבה. אהבה ללא תנאיו, ללא כל ביקורת . ככל שנאהב את עצמנו נאפשר לאור לזהור ולהתעצם . ככל שנקבל את עצמנו כך האני האמיתי יזהר , כך גם נוכל לאפשר לאחרים לאהב אותנו ונזכה באהבה אמיתית כמו שחלמנו תמיד. נזכה לכל מיני סוגי אהבה , גם פרנסה וכסף זוהי אהבה ואם נאהב את עצמנו אז גם נתברך בשפע חומרי, בשפע בריאותי. היהלום הפנימי הוא האני האמיתי. בכדי להכיר אותו , להתחבר אליו ולחיות מתוכו , צריך ראשית להסיר את השכבות שמונעות ממנו להתחבר אליו. לאט לאט נקלף את השכבות והנה הוא שם, יושב ומחכה להתגלות . בכולנו הוא קיים , האור הפנימי , השלהבת הניצחית לחיים קלים יותר, לבריאות ולשמחה!

ליאת דויטשר - מטפלת מומחית לתת מודע.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב