דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות למסיבת רווקים 

מאת    [ 03/02/2013 ]

מילים במאמר: 728   [ נצפה 2788 פעמים ]

הרשימה הזאת זה לחנונים ביניכן כי לא לכולם יש את האישור מהאישה לעשות משהו בואו נגיד "משוגע".

רוב הרעיונות פה הם די בסדר לצפיה בעבודה, יש אולי כמה רעיונות בהמשך שאולי הם קצת יותר מידי לקריאה בעבודה ולכן הוזרתם. תפתחו את הבלוג הזה דרך הסמארטפון שלכם ;)

רעיון לאיזה ולגבר:
יש כמה רעיונות פה שעובדות לשני המינים אפילו אם רוצים להפריד בין המסיבות של החתן וכלה.

1. לחפש את המטמון
מי לא אוהב משחק טוב של לחפש את המטמון? הדבר המדליק בכל העניין זה שזה יכול להיות קצת יותר "מעניין" חיפוש רגיל של מטמון לא מעניין. אז החיפושים יכולים להיות מלנשק זר ולמצוא מישהי שתביא לה את התחתונים שלה או לחפש זר שיקנה לך משקה ולמחוק שם מאיזה קבר (אגב זה לא מומלץ ואני לא אחראי אם תעשו את זה באמת ויתפסו אותכם) כאשר אין גבולות לחפש את המטמון יכול להיות הרבה יותר מעניין!

2. ליפול על החתן/כלה
עכשיו זה לא לכל אחד. צריך חתנים שהם עם עור של פיל. אבל אם יש להם חוש הומור וקצת הבנה שזה הכל לצחוקים ניתן פשוט לרדת עליהם! הרעיון זה לזכור דברים שקראו בעבר שאולי שכחתם. אירועים בחיים בלתי נשכחים וסתם לצחוק. אגב הפעם אני ממליץ על תוספת אלכוהול (סם אמת).

3. קצת קריאה מסיפורים אריוטיים
בעיקר למסיבת רווקות אבל אני בטוח שיש כמה דברים שיראו את זה כמעניין. או ניתן גם  לקרוא כמה סיפור מהמאגר של כתבים גרועים בתחום. (לצחוקים) אפשר גם לחפש ברשת סיפורים לא ברור של איזה בלוג חנוני כתב בשביל ממש לצחוק.

משהו טיפה יותר לגברים...

4. תמונות אירוטיקות. אני לא אומר עכשיו תתחילו לפתוח פלייבוי ותעשו ביד אחד לשני אבל אפשר לעשות תחרות מי הכי שווה. לקחת איזה בלייזר או משהו בסגנון ופשוט לעשות הצבעה מי הכי כוסית ולמה. שוב אלכוהול תמיד מומלץ ברגעים כאלו.

5.לאתגר את חתן
אפשר לשחק משחקים נגד החתן. דמוי 1 נגד 100. או משחקי חברה למיניהם. כמובן כל פעם שהחתן מפסיד אז הוא חייב לקחת שוט או לעשות משהו משפיל שזה יהיה מעניין. כל פעם שהוא מצליח אז כל השאר חייבים לשתות או לעשות משהו משפיל. הבנתם את הקטע? יופי!

יותר לבחורות...

6. טרמפולינה! כן כן בנות אני יודע שאתן חולות על זה. קצת קפיצות לשחרר את הרגליים הקרות. בתל אביב יש אחלה מקום ליד הספורטק. למזלנו רוב השנה יש שמש ולכן ניתן מאוד בקלות למצוא יום ליום כיף עם הבחורות, קופצות!

7. מסיבת קישוטי נעלים! עכשיו לבנים שקוראים את זה אני יודע שאת אומרים לעצמך "מה?!?!? הקשר?!?!?" אבל אתם לא צריכים להבין, זה יותר לבנות. ניתן לקנות נעלים פשוטות מהשוק וקנות מלא נצנים וכל מידי דברי קישוט ולקרוא את הסלון עם תחרות נעליים!! הכלה כמובן תהיי השופטת ואולי אם היא תפסיד ואיזה התערבות במהלך הערב תצטרך ללבוש אותן במהלך החתונה.

8. מסיבת פיג'מות! בנים להירגע אתם לא מוזמנים! בנות בלבד ביחד בבית הכלה. נזכרות איך פעם הן היו ילדות חמודות ותמימות שחושבות על העתיד עם הבעל המושלם. אני בטוח שכל כלה תשמח ערב אחד עם החברות שלה לפני הערב הגדול. מה שבטוח תמיד אפשר לזרוק כמה משחקי חברה קינקים למיניהם לעזור לאווירה הכיפית! לא בנים אתם עדיין לא מוזמנים!

קצת רעיונות לבנים ובנות יחד.

9. מסיבות וינטג'. אולי ליותר היפסטרים בינינו אבל זה אחלה רעיון לעשות מסיבה יותר מעניין. בכלל מסיבת תחפושות לא חייב להיות רק בפורים. תהנו מהדברים של פעם כמו גזוז וסרטים מהשנות -50 או 60. תשתמשו במילים של פעם לפנות לחבריכם. זה יכול הרבה יותר מצחיק עם קצת אלכוהול לערבוב.

10. מי שלא יודע מה זה פאודי (foodie) כנראה לא חיי בשנת 2013. אבל זה מישהו שמצלם אוכל יפה. אז למה רק לצלם אפשר גם לאכול. לעשות מסיבת אוכל כאשר יש בנוסף תחרות! לא רק מה הכי טעים אבל מי מצלם את האוכל הכי יפה. (אמרתי שצריך אלכוהול?)

11. אפוקליפסה! אפשר לעשות סוג של משחק תפקידים שכולם זומביים והחתן והכלה חייבים להציל את עצמם ולהמשך את אנושות. אפשר אפילו לצלם את העניין וביום החתונה לשדר את הסרט "אימה".

12. מונופול. אוקי שניה לפני שאתה סוגרים פה את דפדפן משעמום זה בהכרח חייב להיות מונופול יש אין סוף משחקי לוח שאפשר לשחק ולהעיף מסיבה למיטבה. עם הרבה דיון של משא ומתן ואלכוהול (כן כן אמרתי את זה שוב) ניתן לעשות אחלה מסיבה עם לוח וכמה קוביות.

טוב אני מקווה שאהבתי את הרעיון שלי אני רוצה גם להוסיף שמאוד חושב המקום שבו נעשת המסיבת רווקים או רווקות. אני אישית ממליץ על מקום ספיציפי הנקרא WHIETLOFT. הוא נמצא בטיילת בתל אביב ונראה מדהים. אז שיהיה במזל טוב ואני מאחל לכולם מסיבה מטורפת!!!!

WHITELOFT לופט בתל אביב למסיבת רווקים, רווקות וימי הולדת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב