דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הצלחה - מילה של אלוהים 

מאת    [ 02/02/2013 ]

מילים במאמר: 614   [ נצפה 2232 פעמים ]

הצלחה – מילה של אלוהים

אם תשאלו כל בן אדם אם הוא רוצה להצליח, כל אחד יגיד – בוודאי, אני רוצה להצליח. וזה נכון, כולנו רוצים להצליח אבל רצון בלבד אינו מספיק כדי להגיע להצלחה.

תמיד תהיתי מה מבדיל בין אנשים מצליחים לבין אלו שיש להם רצון אבל בפועל לעולם לא מגיעים להצלחה. הדבר החשוב והבסיסי זה לדעת קודם כל להגדיר מהי הצלחה עבורנו. ישנם לא מעט הגדרות של מהי הצלחה אבל מה שחשוב שאנחנו נדע מהי הצלחה עבורנו, איך נדע שהגענו אליה, שאנחנו אכן מצליחים.

הרבה מאמינים שהצלחה זה עניין של מזל – שישנם אנשים ברי מזל שהכל מצליח להם לעומת אחרים שפשוט אף פעם לא הולך להם והם תמיד נכשלים. הצלחה זה לא עניין של מזל, הצלחה היא נוסחה מסוימת שאם פועלים לפיה, אכן מגיעים להצלחה, לא משנה מי ישתמש בה! במאמר זה אני רוצה לתת לכם בדיוק נוסחה זו. קראתי לה – הצלחה היא מילה של אלוהים. ותיכף אסביר למה הכוונה!

אם נסתכל על המילה הצלחה היא מורכבת מ-5 אותיות – ה  צ  ל  ח  ה וכמו מילה אחרת בשפה העברית, גם מאחורי המילה הצלחה יש תורת הנסתר וצריך קצת להתבונן בה כדי להבין מה המשמעות שלה.

 במילה הצלחה יש לנו פעמיים את האות – ה, זאת אומרת אלוהים. ועוד 3 אותיות –צ  ל  ח שעליהם אדבר יותר מאוחר.

כל העולם שלנו מורכב מאנרגיה. ישנם כאלה שמגדירים אנרגיה זו כאנרגיה אוניברסלית, היקום, הכוח העליון, בורא עולם או אלוהים. כל דבר שקיים בעולם שלנו, בין אם זה חי או ללא נשמה, מורכב מאנרגיה זו. זה אומר שאנחנו כבני אדם גם כן אנרגיה.

אבל איננו רק חלק נפרד של האנרגיה אלא אנחנו כבני אדם מחוברים לאנרגיה שסביבנו, ולאנרגיה האוניברסלית או לאלוהים. זה אומר שקיים קשר הדוק בין האנרגיה שלנו לבין האנרגיה של היקום. אלוהים נמצא בתוכנו!

בעזרת האנרגיה והחיבור הזה אנחנו מושכים וממגנטים אלינו דברים שאנחנו רוצים או לא רוצים וכמובן זה קשור למחשבות שלנו, לפחדים שלנו והעיקר לאמונה שלנו.

 אנחנו מושכים אלינו את מה שאנחנו מאמינים שאנחנו יכולים או לא יכולים להשיג ולקבל. זה אומר שכל עוד אנחנו בזרימה עם האנרגיה האוניברסלית וישנו חיבור שנוצר בין האנרגיה שלנו לבין האנרגיה של היקום, אנחנו משיגים את מה שאנחנו רוצים להשיג. כלומר, כל עוד אנחנו מאמינים, החיבור הזה קיים ומביא לנו מה שאנחנו שואפים לקבל.

ברגע שנסיט את האנרגיה הזו מאיתנו, ספק או פחד ישתלטו על המחשבות שלנו, נקבל את מה שאנחנו מפחדים ממנו או מה שאנחנו לא רוצים לקבל. למה? כי נעלמה האמונה והחיבור בי האנרגיה שלנו לבין האנרגיה האניברסאלית נותקו.

נחזור שוב למילה הצלחה ונסתכל על שלוש אותיות שנשארו ונראה שאכן יש כאן נוסחה מאוד פשוטה – צ  ל  ח. אשפר להרכיב 3 מילים שונות מתוך אותיות אלו.

 

לחץ – כשאנחנו בלחץ, כשהכל קשה, אנחנו מחשפים פיתרון

חלץ – אנחנו מאמינים כל כולנו שהפיתרון יחלץ אותנו מהלחץ

צלח – בזכות האמונה החזקה אנחנו צולחים את הדרך

 

המסקנה היא כשיש שלנו אמונה חזקה באלוהים, הוא יהיה איתנו לאורך כל הדרך וישמור עלינו שנצלח אותה למרות הקשים והאתגרים. מי שלא מאבד את האמונה שלו, אלוהים יהיה איתו לאורך כל הדרך!

 

זה אומר שכל עוד אנחנו מאמינים בדרך שלנו, מאמינים בעצמנו שאנחנו יכולים להצליח, האנרגיה האניברסלית או אלוהים יהיה איתנו ויעזור לנו להשיג את מה שאנחנו רוצים. ברגע שהאמונה תיעלם, לא נוכל למצוא פיתרון ולצאת מהלחץ, ולא נוכל להגיע להצלחה שלנו.

 

זוהי נוסחה הצלחה! זוהי הנוסחה שלפיה כל האשנים המצליחים פעולים ומגיעים להצלחה!

 

אז אם אתם רוצים להצליח והגדרתם מהי הצלחה עבורכם, תאמינו באלוהים, תאמינו באנרגיה של היקום, תיצרו את החיבור בין האנרגיה שלכם לבין היקום, תלכו עם אמונה זו עד הסוף, אל תתנו לספק או פחד להיכנס למחשבות שלכם וכך תגיעו להצלחה!

 

דיאנה בן צבי


מורה דרך להגשמה עצמית


 


לקבלת מפגש היכרות - בחינם לחצו על הקישור הבא:
http://www.dianabenzvi.com/landing/be-the-person-you-were-born-to-b


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב