דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חשיבות עריכת חוזה שכירות דירה אצל עורך דין וקצת על נדלן 

מאת    [ 02/02/2013 ]

מילים במאמר: 690   [ נצפה 1971 פעמים ]

בשנים האחרונות יותר ויותר בעלי נכסים המשכירים את דירותיהם אינם מקפידים לערוך חוזה שכירות מקצועי אצל עורך דין המתמחה בתחום זה, ובמקום זאת הם מעדיפים לאלתר חוזי שכירות אותן ניתן להוריד מהאינטרנט בלחיצת כפתור. במידה וגם אתם מתכוונים להשכיר את דירתכם או כל נכס אחר הנמצא בבעלותכם, זה הזמן להכיר בחשיבות עריכת חוזה שכירות אצל עורך דין מקרקעין.

כמו כל הסכם התקשרות הנחתם בין שני צדדים המעורבים בעסקה מסוימת, גם עריכת חוזה שכירות בין השוכר למשכיר נועדה להבטיח את זכויותיו של כל אחד מהצדדים במקרה של הפרת הסכם/חוזה על ידי אחד מהצדדים.

בעלי דירות שאינם מקפידים על עריכת חוזה שכירות מלא, מקצועי ומקיף הנערך ונחתם בנוכחות עורך דין, עלולים למצוא את עצמם ללא אפשרויות גבייה במקרים בהם מתגלים בעיות תשלום על ידי השוכרים, או חמור מכך, ללא כל הגנה משפטית על רכושם ועל נכסיהם עקב חתימה על חוזה שכירות סטנדרטי הלוקה במספר סעיפים האמורים להגן על בעל הנכס.

ערבויות זה שם המשחק!

עורך דין מקצועי המתמחה בתחום עריכת חוזי השכירות לא יוותר לעולם על העמדת ערבויות מצידו של השוכר, אלא במקרים בהם הלקוח אותו הוא מייצג מוותר מרצון על קבלת ערבויות. עשרות מקרים בהם נדונים סכסוכים בין בעל הדירה לבין השוכר בבית המשפט או בלשכות ההוצאה לפועל מלמדים כי: העמדת חוזה שכירות ללא ערבים וללא מתן בטחונות הולמים מצד השוכר עלולים להוביל למפח נפש עבור בעל הדירה, ולהוביל אותו למאבקים משפטיים מתמשכים על מנת לקבל את המגיע לו על פי חוק.

עוד דין מקצועי ומנוסה, המכיר את דיני החוזים ומתמחה בתחום המקרקעין, יוכל להעמיד לרשות בעלי הדירות (הצד המשכיר) את השירות האפקטיבי ביותר למטרות העמדת חוזה שכירות. עורך דין מקצועי יוכל לסייע לכם להרחיב את תחום ההגנות המשפטיות, וכל זאת, במסגרת עריכת חוזה שכירות מקצועי המותאם לדרישות בעל הנכס ומטרות השכרת הנכס.

זכרו- הסכם שכירות מקצועי ומקיף המגן על כל זכויותיכם המשפטיות מתחיל ונגמר אצל עורך דין מקצועי המלווה את הליך החתימה מול השוכרים.

כיצד בוחרים עורך דין לעסקת נדל"ן?

עומדים לרכוש או למכור דירה? עומדים לשכור או להשכיר נכס? מתכוונים לבצע עסקת נדל"ן כזו או אחרת בזמן הקרוב? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות תוכלו למצוא מידע שיסייע לכם לבחור את העורך דין הנכון שילווה אתכם לאורך כל ביצוע עסקת הנדל"ן.

חשוב שתדעו –לא כל עורך דין מתמחה במקרקעין

עסקת מקרקעין (נדל"ן) דורשת מספר רב של בדיקות והשגת מידע אודות הנכס המיועד. בדיקות אלו מתבצעות על ידי עורך דין המתמחה במקרקעין, ומן הראוי שתפנו לאחד כזה בכל עסקת נדל"ן אותה אתם מתכוונים לבצע. השלב הראשון לבחירת עורך דין לעסקת נדל"ן הוא לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה המתמחה בתחום המקרקעין במסגרת התמחויותיו המשפטיות.

הניסיון עושה את ההבדל!

כמו בכל תחום מקצועי אחר, גם בתחום עריכת הדין בתחום המקרקעין, לניסיון המקצועי של עורך הדין שתבחרו משקל וערך רב בהגנה על זכויותיכם המשפטיות. כל עסקת מקרקעין מלווה בלא מעט בדיקות דקדקניות של כל פרט ופרט בסעיפי החוזה, ולכן, רק עורך דין מקרקעין בעל וותק וניסיון משפטי בתחום יוכל לסייע לכם בקבלת החלטות נכונה החל משלבי המשא ומתן הראשוניים ועד לחתימה על הסכם ביצוע העסקה.

ליווי וטיפול משפטי של עסקאות נדל"ן מכל סוג

בנוסף לתחום ההתמחות והניסיון, מומלץ ואף רצוי להקפיד על בחירת עורך דין המסוגל לספק לכם מענה משפטי במגוון נרחב של עסקאות נדל"ן, וכמו כן במגוון נרחב של היבטים מקצועיים הקשורים לתחום המקרקעין, לרבות, ייעוץ וליווי בשלבי משא ומתן, ניסוח ועריכת הסכמי מכר, ליווי וייעוץ במסגרת עסקאות נלד"ן מכונס נכסים, העברת דירות ונכסים בירושה, ייצוג רוכשי דירות במסגרת הגשת תביעות בגין ליקויי בנייה/ אכיפת חוזי מקרקעין/ הפרת חוזי מקרקעין ועוד.

זכרו- ככל שלעורך הדין אותו אתם בוחרים ידע מקצועי מורחב וניסיון משפטי מצטבר, כך השמירה על כלל הזכויות המשפטיות שלכם גדולה יותר. בנוסף לכל הנאמר לעיל, הערך המוסף של כל עורך דין הוא מסגרת השירות והליווי האישי אותו הוא מעניק לכל אחד ואחת מלקוחותיו, אך מעל הכול, עורך דין טוב הינו בעל מקצוע המאפשר ללקוחותיו להימנע מנטילת סיכונים מיותרים בשלבי ביצוע העסקה, ובתוך כך מקסום הרווחיות מהעסקה.

 

בקרו באתר הפל-ים 5, חיפה | href="mailto:splawrina@gmail.comsplawrina@gmail.com">">splawrina@gmail.com | 0545-636388 | 04-8624226 עו"ד יהודה שוורץ בעל ותק של 28 שנים כאשר הוא מתמקצע בדינים האזרחיים הכוללים: -- מקרקעין: חוזי מכר ושכירות של דירות/מגרשים/חנויות, תביעות פינוי, כינוס נכסים, הסכמי מכר, העברת זכויות, רכישה ורישום עסקאות בטאבו וכן ייצוג בבתי משפט בענייני מקרקעין. הוצאה לפועל: כולל פתיחת תיקי הוצאה לפועל או המשך טיפול בתיקי הוצאה לפועל קיימים לרבות נקיטת הליכים בגין פסקי דין למזונות, שיקים חוזרים, צווי מאסר, עיקולים, תביעות פינוי, כינוסי נכסים, איחות תיקים וצווי תשלומים. דיני ארנונה: תקיפת חיובים המוטלים על ידי הרשות המקומית לרבות ארנונה, היטלים קנסות וכדומה. בוגר אוניברסיטת ת"א בעל רשיון עו"ד משנת 1986 .אב לארבעה ילדים חובב שירה שר במקהלה היצוגית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב