דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חשיבותו של רובוט שואב אבק להורים חדשים (או בהריון) 

מאת    [ 31/01/2013 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 1665 פעמים ]

חשיבותו של רובוט שואב אבק להורים חדשים (או בהריון)

הורים לעתיד והורים חדשים ובעצם כל ההורים, רואים בחנויות המתמחות למוצרי תינוקות מוצרים המגנים על ילדיהם מפתיחת ארונות, מקררים, כהורים אנו מנסים לשמור על ילדינו מהסכנות הקיימות בבית, ברחוב ובגן המשחקים.

קל לנו להתמודד עם דברים המסוכנים להם, ברגע שאנו רואים דבר שלפי דעתנו הוא מסוכן, הוא מקבל הגדרת מסוכן בשביל ילדינו, אבל מה קורה עם הדברים שאנחנו לא רואים?

בבית נמצאים באופן קבוע, מזהמים שונים כמו אבק ולכלוך, זה נמצא על הריצפה, על השטיחים מתחת לארונות ובעצם בכל מקום בבית, לכלוך מסוג זה יכול להיות סכנה לילדנו ויכול לגרום להם לנזקים בלתי הפיכים לאורך הזמן.

ילדים קטנים נמצאים רוב הזמן על הרצפה ועל השטיחים, משחקים, זוחלים, יושבים, אוכלים, לפעמים אפילו ישנים, אבל מה קורה עם הרצפה אינה נקייה מספיק? מערכת הנשימה שלהם סופגת את כל מה שואפים, בקטריות, חיידקים ווירוסים, קרדית הבית, שיערות בעלי חיים, כימיקלים ופיח, ומזהמים נוספים.

בגלל העובדה שהילד קרוב יותר לרצפה – הוא נושם בממוצע פי 2 יותר אבק ממבוגר! ויחסית לגופו הקטן – זוהי כמות עצומה שמסכנת את בריאותו.

אז מה ניתן לעשות?

צריך להקפיד שהרצפה בבית והשטיחים יהיו נקיים, וצריך לדאוג לזה יומיום מחדש, וכך אנו מעניקים לילדינו סביבת מגורים נקייה, נעימה ובטוחה.

אי אפשר לדמיין כמה זה קשה לרוץ כל יום שוב ושוב עם מטאטא או שואב אבק, ומנקים את הרצפה והשטיחים, שואב אבק רובוטי יכול לעזור לכם במלאכה זו. למעשה, רובוט שואב אבק ישאב את האבק והלכלוך מהרצפה ולא ישאיר פירורי אבק והוא יעשה זאת עבורכם יום יום שוב ושוב, בשעה קבועה, בלי אפילו שתצרכו להיות בבית.

למעשה, גם אם אתם כן נמצאים בבית – רובוט שואב אבק הינו בטוח לחלוטין בקרבת ילדים וחפצים! הוא מנקה מסביב לילד ולא נוגע בו – והוא עושה זאת בעזרת מערכת חיישנים חדשנית אשר מאפשרת לו "לראות" מה נמצא ועומד בדרכו, ולכן אינו מתנגש בו.

כאשר בוחרים רובוט שואב אבק נכון, זה חשוב מאוד לבחור ברובוט שואב אבק בעל עוצמת שאיבה חזקה, אשר יאפשר לכם להעניק ולחיות בבית נקי ומבריק, חשוב גם לבחור ברובוט שואב אבק אשר יודע להגיע לכל פינות הבית גם במקומות הנידחים ביותר בבית. ילדים הגדלים בבית בו מנקה באופן קבוע שואב אבק רובוטי בעל עוצמת שאיבה חזקה ובעל יכולת כיסוי מקסימלית – למעשה חוסך מכם ומילדיכם את הסכנות הכרוכות בשאיפת מזהמים והאבק שבבית ומסייע לכם לשמור על בריאות ילדיכם ושלכם.

חשוב שתעניקו לילד שלכם סביבת חיים נקייה ובטוחה...

אמיר עציון מנהל שיווק ניטו רובוטיקס בישראל ליצירת קשר  : amir.neato@gmail.comבטלפון: 072-2210300 NEATO... eyes... brains... abilities...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב