הזמנה של ציוד משרדי - ההזדמנות לשדרג את המשרד
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

הזמנה של ציוד משרדי - ההזדמנות לשדרג את המשרד 

מאת    [ 31/01/2013 ]
מילים במאמר: 441   [ נצפה 1255 פעמים ]

 
 

היום הקיר אדום!

כאשר מזמינים ציוד משרדי מתעוררת לא פעם תחושה של התחדשות, לצד צורך לגוון ולשנות. זו ההזדמנות להחליף מעט צבעים, גם אם מדובר רק בניירות להדפסה, או להתנסות במוצרים מחברות שונות, גם אם רק סוג העט יוחלף בסוג אחר.

כמובן, ניתן לבצע שינויים דרמטיים יותר כגון החלפת כורסה או להזמין טפט צבעוני ולהדביק אותו על הקיר הלבן. לעתים, מספיק גוף תאורה מעניין כדי להעניק תחושה חמימה וביתית. עצם השינוי מפיח חיים חדשים בשגרת היום יום של המשרד, מעניק תחושה של התחלה חדשה ומרענן את האווירה, מועיל לתפוקת העובדים ולעניין העובדים.

 

הפתעות וחידושים

אלמנטים רבים ומפתיעים כלולים תחת הכותרת ציוד משרדי, במיוחד משום שמשרדים הפכו כבר מזמן לביתנו השני, ועל כן מצויים בהם אביזרים שהם "ביתיים" בהגדרה.

כך למשל, ברוב המשרדים קיים מטבחון, המאפשר לעובדים לחמם לעצמם ארוחת צהריים, להכין לעצמם נשנושים ולתדלק עם כוס קפה ולהתעורר לקראת המשך יום עבודה. ככל שרבים העובדים, כך רבים הטעמים וצורות ההכנה של הקפה.

מפתיע לגלות, כי אין שני אנשים כמעט, שאוהבים את הקפה שלהם עשוי באותה הצורה בדיוק.

גם הקפה ואפילו התה כלולים בקטגוריית ציוד משרדי ככיבוד משרדי נחוץ בכל משרד, ועל כן הם מוצעים במגוון טעמים, ניחוחות, מרקמים וצבעים, לשביעות רצונם של העובדים, הלקוחות והאורחים הפוקדים את המשרד.

 

כיצד מומלץ לבצע הזמנה?

אחת החוויות הנעימות בעת ביצועה של הזמנה, היא יציאה להרפתקה בין מדפי חנות ציוד משרדי, לעיין בקטלוגים צבעוניים, בין אם מודפסים ובין אם מקוונים ולשוטט באתרים המציעים ציוד משרדי.

הבחירה בין האופציות תלויה מאוד באדם המבצע את ההזמנה ובאופיו. ישנם אלו המעדיפים לבצע הזמנה כשהם נמצאים פיזית במקום בו נמכר הציוד ויש את מי שמעדיף להזמין בהקשת כפתור, כשלכל גישה ישנן יתרונות לצד חסרונותכמו כל דבר ועניין בחיים.

ניתן להזמין ציוד משרדי דרך האינטרנט בקלות יחסית, במהירות ובמחירים משתלמים. אחד היתרונות של חנויות מקוונות לציוד משרדי ובכלל, הוא שאין להן מועדי פתיחה וסגירה, כך שאין הגבלה לשעת ההזמנה. בנוסף, אין צורך לבלות בפקקי תנועה או להסחב עם הרכישות. עם זאת, בחנויות של ציוד משרדי מחוץ לעולם הוירטואלי קיימת האפשרות להתייעץ עם המוכר, וכן לחוש את המוצר באופן אישי ללא תיווכו של מסך מחשב.

יתרונות וחסרונות רבים טמונים בהזמנה פיזית בחנות של ציוד משרדי, אך יחד עם זאת הכף מוטת לטובת הזמנות אונליין של ציוד משרדי, מחנויות מקוונות. זאת כיוון שהמשרד חוסך זמן עובד אשר יורד לבצע הזמנה פיזית וגם אין צורך לסחוב ציוד חזרה למשרד.
יתרון הכי בולט למעט אלו שצויינו עד כה, הינו כי לרוב, הזמנות אונליין חסכוניות  יותר מהזמנות בחנות.

אז אם עוד לא התחלתם להזמין ציוד משרדי אונליין, זה בהחלט הזמן הנכון להתחיל!

 

אופיר נוח כתוב בחסות המשרדיה - חנות האופיס הראשונה באינטרנט! www.misradia.co.il

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב